2011-05-07, 18:08
Medlem
Nu har jag dragit i mig 1,5dl under loppet av två timmar.

Jag får nästan ingen effekt alls på cocillana längre trots att jag inte har tolerans!
Citera
2011-05-08, 13:05
Medlem
mqas avatar
Jag borde tillägga att jag dricker ungefär 1 dl åt gången, och det fixar jag på två klunkar. Den första klunken är hemsk, men den klarar jag. Dock tänker jag hela tiden på att jag kommer att behöva genomlida samma sak igen, och så fort jag tänker på smaken får jag kväljningar, på riktigt.

Finns det något som helst sätt att slippa smaken? Någonting man kan blanda med?
Citera
2011-05-08, 14:44
Medlem
Testa att tänk på något helt annat och bara svep?

I värsta fall kan du ju ha en kopp kaffe eller något att svepa i dig direkt efter för att slippa smaken.

Själv tycker jag det smakar som någon billig likör bara
Citera
2011-05-08, 17:21
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Testa att tänk på något helt annat och bara svep?

I värsta fall kan du ju ha en kopp kaffe eller något att svepa i dig direkt efter för att slippa smaken.

Själv tycker jag det smakar som någon billig likör bara

Har försökt med det, men jag får otroligt jobbiga kväljningar i flera minuter efteråt, jag tål bara inte smaken. Finns det inget man kan blanda med för att neutralisera smaken litegrann? Provar nog med tomatjuice (som jag också hatar, men det är inget jämfört med den jävliga Cocillana-smaken), det är det enda jag har hemma.
Citera
2011-05-08, 18:50
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Har försökt med det, men jag får otroligt jobbiga kväljningar i flera minuter efteråt, jag tål bara inte smaken. Finns det inget man kan blanda med för att neutralisera smaken litegrann? Provar nog med tomatjuice (som jag också hatar, men det är inget jämfört med den jävliga Cocillana-smaken), det är det enda jag har hemma.

Fyfaaan, tomatjuice gör inte saken bättre... Döljer inte alls Cocillana-smaken, de smakar hemskt tillsammans.
Citera
2011-05-08, 19:28
Medlem
Har blandat det med vatten och då blir det påtagligt lättare att svepa i sig.. smaken blir inte lika skarp (helt uppenbart).
Citera
2011-05-09, 18:42
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragnar_
Har blandat det med vatten och då blir det påtagligt lättare att svepa i sig.. smaken blir inte lika skarp (helt uppenbart).

Fast jag tror inte att det är någon bra lösning för mig; i stället blir det mer att dricka, och bara den vidriga mentolaktiga lukten gör att jag får kväljningar.
Citera
2011-05-09, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Fast jag tror inte att det är någon bra lösning för mig; i stället blir det mer att dricka, och bara den vidriga mentolaktiga lukten gör att jag får kväljningar.

Haha ja då är det tufft. Har du testat att blanda det med apelsinjuice eller nåt, då skulle jag tro att smaken neutraliseras en hel del.

Är det någon förresten som vet om det finns något som förstärker effekten av cocillanat? Alltså inte andra droger utan t.ex. alvedon bara som exempel...
Citera
2011-05-12, 21:59
Medlem
Hej,
jag har nyss tagit 30 mg Valium. Kan jag köra cocillana imorgon eftermiddag/kväll utan att vara orolig?

Tacksam för svar.
Citera
2011-05-15, 16:12
Medlem
Wobs avatar
Söp och tog 30mg sobril igårkväll.

Tog 30mg sobril i morse och har nyss druckigt 1dl cocilana. Har även tagit några attarax. Är det dumt att ta mer sobril nu?
Citera
2011-05-16, 12:35
Medlem
NinjaSpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wob
Söp och tog 30mg sobril igårkväll.

Tog 30mg sobril i morse och har nyss druckigt 1dl cocilana. Har även tagit några attarax. Är det dumt att ta mer sobril nu?

Lite sent kanske men det är inga problem.
Citera
2011-05-17, 00:53
Medlem
Akratess avatar
Jag får lätt uppblåst mage och illamående av opiater. 60ml Etylmorfin (2.5mg / ml), kan jag ta det utan att kräkas?
Vill gärna bli väck i morgon. Mår fan och Etylmorfin tar bort all min ångest, abstinens efter benso samt Cannabis (Ja, jag får psykisk abstinens).

Har haft 2 veckors uppehåll på opiater också! Har väldigt låg tolerans igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in