2009-05-17, 13:43
Medlem
_Marcuss avatar
Som så många andra hittade man en flaska längst bak i kylskåpet, hällde i mig 50 ml, har aldrig testat någon opiat så jag vet inte hur det ska kännas men det var väldigt skönt att bara ligga och halv sova framför tvn. Dock så blev jag jävligt illamående så fort jag ställde mig upp vilket sög pung plus att det kliade över hela kroppen (jag vågade inte klia för att jag trodde jag skulle göra det värre), svårt att pissa. "Ruset" satt väll i cirka 10 timmar.

Dagen efter känner jag mig helt okej förutom att jag var uttorkad som fan som man blir efter att ha suppit en hel kväll, jävligt förstoppad också. Dock inte känt mig illamående eller spytt som många andra skrivit i tråden. Helt omöjligt att få upp kuken också vad som än hände.

Sammanfattningsvis så var det helt ok om jag inte hade varit tvungen att stiga upp från sängen i 10 timmar, förstoppningen kan jag leva med.
Citera
2009-05-18, 21:54
Medlem
Drack 1 dl för ett par timmar sedan o har inte känt ett skit! Besviken
Citera
2009-05-19, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fajo
Drack 1 dl för ett par timmar sedan o har inte känt ett skit! Besviken

Enda effekt jag fick va att nu dagen efter kan jag inte skita
Citera
2009-05-21, 20:06
Medlem
zorques avatar
Har druckit en liten grogg vodka nu och undrar om det är lugnt att dricka cocillana endå? uppskattar snabba svar som fan. om frågan ställts tidigare e jag ledsen att jag dubbelpostar men pallar inte läsa igenom 54 sidor(eller hur många det nu var)

Edit: ska prova en liten dos cocillana då jag inte tyckte att andra opiater jag provat var så värst nice. vodkan gjorde mig smått påverkad(känner av men skulle inte kalla mig varken full eller berusad)
Senast redigerad av zorque 2009-05-21 kl. 20:14.
Citera
2009-05-21, 20:27
Bannlyst
Det beror på din tolerans och så. Vet du dina gränser så är det lugnt. Vet du dem inte så ta inte för mycket o somna inte, ha gjärna en polare med dig.

Citat:
Ursprungligen postat av zorque
Har druckit en liten grogg vodka nu och undrar om det är lugnt att dricka cocillana endå? uppskattar snabba svar som fan. om frågan ställts tidigare e jag ledsen att jag dubbelpostar men pallar inte läsa igenom 54 sidor(eller hur många det nu var)

Edit: ska prova en liten dos cocillana då jag inte tyckte att andra opiater jag provat var så värst nice. vodkan gjorde mig smått påverkad(känner av men skulle inte kalla mig varken full eller berusad)
Citera
2009-05-21, 21:52
Medlem
zorques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Det beror på din tolerans och så. Vet du dina gränser så är det lugnt. Vet du dem inte så ta inte för mycket o somna inte, ha gjärna en polare med dig.

Ok tack men jag skippar det och dricker en till grogg istället opiater e inget för mig som sagt och finns det en sådan risk så skiter jag i det. grattis btw på 420 inlägg
Citera
2009-05-21, 21:57
Bannlyst
haha! är det något speciellt med just 420?

Citat:
Ursprungligen postat av zorque
Ok tack men jag skippar det och dricker en till grogg istället opiater e inget för mig som sagt och finns det en sådan risk så skiter jag i det. grattis btw på 420 inlägg
Citera
2009-05-22, 01:25
Medlem
Influmsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
haha! är det något speciellt med just 420?
Flumkultur =)
http://en.wikipedia.org/wiki/4:20
Citera
2009-05-22, 16:40
Medlem
.Kandidatens avatar
Efter att jag intagit Coccilana igår undrar jag klara mig utan några faror om jag dricker ikväll.. Någon som kan svara?
Citera
2009-05-22, 16:44
Bannlyst
Jag kan tyvärr inte svara på rak arm. Kolla halveringstiden på www.fass.se
Glöm inte att välja "Fass för förskrivare" uppe i högra hörnet då det står mer information då. Lycka till

Citat:
Ursprungligen postat av .Kandidaten
Efter att jag intagit Coccilana igår undrar jag klara mig utan några faror om jag dricker ikväll.. Någon som kan svara?
Citera
2009-05-22, 23:46
Medlem
Crunchies avatar
drack precis en deciliter, fy fan vad jag mår illa.

usch

edit, hostan gick ju bort iaf
Senast redigerad av Crunchie 2009-05-22 kl. 23:49.
Citera
2009-05-23, 00:12
Medlem
Roundcubes avatar
fan.. hur pallar ni att dricka en Dl med cocciliana?

Första gången jag fick detta mot hosta så putte jag i mig ett halvt doceringsmått, och blev helt sänkt på det :S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in