2022-08-07, 17:31
Moderator
Morfar-52s avatar
"Får man AT på Cocillana 40-60ml om dagen/5 dagar?" infogad./mod
Citera
2022-09-04, 22:44
Medlem
Nazipolizeis avatar
Kan man skjuta cocilana?
Citera
2022-09-07, 11:23
Medlem
Julle128s avatar
Cocillana mot heroinabstinens?

Är dålig, inte råd eller ork att drifta till varor. Har tillgång till en stor flasks Cocillana, hur mkt bör jag ta? Är rätt ingådd på höga doser varor.
Citera
2022-09-07, 11:26
Medlem
Tycker inte det är nån vidare ide att dämpa abstinens med andra droger.

Håll ut bli ren och kämpa på bara.
Citera
2022-09-07, 12:18
Medlem
Syster-Smisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julle128
Är dålig, inte råd eller ork att drifta till varor. Har tillgång till en stor flasks Cocillana, hur mkt bör jag ta? Är rätt ingådd på höga doser varor.

Svårt att råda till någon dos då det är individuellt. Drick några ”huttar” med lite mellanrum så det hinner verka, så känner du när symtomen från avtändningen börjar avta, då tar du inget mer.
Citera
2022-09-07, 13:11
Medlem
Amnshnocks avatar
Kratom ska väl vara föredraget har jag hört? Eventuellt lyrica.

Men stå ut ATn och må uselt några dagar, gör en detox, sen belöna dig med någon god pizza när du är fri.
Citera
2022-09-07, 13:25
Medlem
link71s avatar
Lol .
Drick upp flaskan så kanske du mår bättre, du mår bättre imorgon.
Verkar inte som du har nån grov at då du orkade göra göra en tråd på fb.
Citera
2022-09-07, 15:12
Moderator
Morfar-52s avatar
"Cocillana mot heroinabstinens?" infogad./mod
Citera
2022-09-24, 21:37
Medlem
Hur mycket cocilana krävs för att man ska dö av det om man har hyffsat opiatvana?

Dricker thé på vallmokapslar så min vana kommer därifrån.
Citera
2022-10-13, 22:34
Medlem
Är detta en normal reaktion?

Har haft både slemhosta och rethosta om vart annat över en vecka nu så fick cocillana utskrivet idag. Tog det jag skulle, efter ca 30 min kan jag verkligen inte sluta hosta. Hostar mer än vad jag gjorde innan, ibland hostat så hårt så fått upp slemklump oxå, jobbigt med andningen med. Jag trodde ju detta skulle göra att jag hostar mindre och inte bli raka motsatsen.. sitter och väntar bara på att det ska gå ur kroppen för somna när man hostar 2-3 inom minuten hela tiden gör knappast att man kan somna. Någon mer som har reagerat såhär?
Citera
2022-10-22, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockkorven
Är detta en normal reaktion?

Har haft både slemhosta och rethosta om vart annat över en vecka nu så fick cocillana utskrivet idag. Tog det jag skulle, efter ca 30 min kan jag verkligen inte sluta hosta. Hostar mer än vad jag gjorde innan, ibland hostat så hårt så fått upp slemklump oxå, jobbigt med andningen med. Jag trodde ju detta skulle göra att jag hostar mindre och inte bli raka motsatsen.. sitter och väntar bara på att det ska gå ur kroppen för somna när man hostar 2-3 inom minuten hela tiden gör knappast att man kan somna. Någon mer som har reagerat såhär?
Det löser upp slemmet och antingen kommer det upp eller åker ner i magen så reaktionen är inte helt oväntad! Men känner du inte att det blir bättre efter du fått upp slemmet hade jag gett dig rådet att söka till läkare. Påverkas andningen som du skriver skall du sluta.
Citera
2022-11-07, 15:47
Medlem
Hej! Jag har Cocillana utskriven för torrhosta, och häromdagen drack jag ca 60-70 ml men kände inget mer än lite värme i kroppen och huvudvärk. Sov väldigt konstigt under natten. Vad kan detta bero på? Jag har ingen som helst tolerans på någon opioid.

//Leopold
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in