Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-22, 00:51
  #1
Medlem
Hej!

Det är så att jag blivit limiterad på mitt konto hos Bet365, jag kallar det bannad för jag får MAX lägga 300kr beroende på marknad utan att ens kunna skicka en förfråga om tillökad insats. Alltså blivit rökt på riktigt, dom vill inte veta av mig. Efter detta så började jag lira på min farsas konto istället men hände samma sak där efter någon vecka eller två. Och jag fattade då ganska snabbt att dom hade luskat ut och matchat något och naturligtvis är det för att vi vart anslutna till samma nätverk.

Jag tycker grejen i sig att dom limiterar vinnande spelare är mycket dåligt då dom rånar massa folk dagligen och kan inte med att den lilla mängden spelare som vinner plockar ut pengar. Dom har liksom alla fördelar gentemot oss spelare och man får lägga ner en jäkla massa tid på betting om det ska gå runt.

Då kommer vi till saken. Jag vill alltså veta hur jag ska komma runt detta problem? Kan det va mtt nätverks IP som dom har snappat upp eller mac adressen?

Vore väldigt bra om någon har råkat ut för samma problem som har lyckats komma runt detta och kan berätta precis hur dom bar sig åt.

Jag har tillgång till en kompis identitet så att jag kan skapa ett nytt konto. Frågan är bara hur jag städar upp efter mig det gamla så att jag kan börja om med ett helt nytt konto som är helt cleant.

Jag har COMHEM bredband, om man nu skulle behöva in där och pilla.

Väldigt tacksam för svar, jag hoppas verkligen det är någon som testat och vet att det verkligen funkar komma runt detta problem. Bolagen ska inte få stoppa oss spelare, jag tänker inte ge mig.
__________________
Senast redigerad av mikaelbraks 2013-11-22 kl. 01:00.
Citera
2013-11-22, 00:59
  #2
Medlem
innan jag lägger min kommentar, vad spelar du på betting poker maskiner?
Citera
2013-11-22, 01:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELKungo
innan jag lägger min kommentar, vad spelar du på betting poker maskiner?
Sportsbetting, mycket fotboll
Citera
2013-11-22, 01:05
  #4
Medlem
wippedcreams avatar
Hur mycket har du tagit ut i vinst...säg senaste månaden?
Citera
2013-11-22, 01:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream
Hur mycket har du tagit ut i vinst...säg senaste månaden?
Under 1.5år har jag legat på netto 350 000kr, och då har vinster/månad vart till och från. En månad plussade jag 150 000kr och det var efter denna vevan som jag åkte på limiteringen.
Citera
2013-11-22, 01:14
  #6
Medlem
Hade jag varit dig hade jag bytat sida !

Spelar man mycket på ett bolag ska man faktiskt bli behandlad bra, finns ju många som har VIP system osv. I alla fall ska dem inte limitera dig bara för att du har spelat mycket och vunnit.

Dålig stil om jag får tycka....
Citera
2013-11-22, 01:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themanofsomething
Hade jag varit dig hade jag bytat sida !

Spelar man mycket på ett bolag ska man faktiskt bli behandlad bra, finns ju många som har VIP system osv. I alla fall ska dem inte limitera dig bara för att du har spelat mycket och vunnit.

Dålig stil om jag får tycka....
Jag hade gärna gjort det om dem inte hade haft värdens bredaste marknader när det kommer till sporter, sen är den i mitt tycke den bästa och skönaste sidan. Att dom limiterat mig är smått irriterande men jag känner inte till någon bettingsida som kan jämföras med Bet365 faktiskt. Överlägset bäst.
Citera
2013-11-22, 01:25
  #8
Medlem
wippedcreams avatar
Är också med på bet365, aldrig varit problem med uttag men då varit runt kanske 10tusen i månaden, en bra månad

Vet dock att det fanns nån/några trådar där bet365 diskuterades för ett tag sen där folk verkade ha problem med deras sida.
Citera
2013-11-22, 01:36
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelbraks
Jag hade gärna gjort det om dem inte hade haft värdens bredaste marknader när det kommer till sporter, sen är den i mitt tycke den bästa och skönaste sidan. Att dom limiterat mig är smått irriterande men jag känner inte till någon bettingsida som kan jämföras med Bet365 faktiskt. Överlägset bäst.

Håller med på den fronten, BET365 har allt gällande sport

Dock tycker jag att dem ska behandla dig mer som "VIP" eftersom du spelar mycket där :P
Citera
2013-11-22, 02:10
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikaelbraks
Sportsbetting, mycket fotboll
kan du inte dela med dig lite tipps och kuponger så gör det säkert
värt mödan. en egen tråd föreslår jag.
Citera
2013-11-22, 09:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themanofsomething
Håller med på den fronten, BET365 har allt gällande sport

Dock tycker jag att dem ska behandla dig mer som "VIP" eftersom du spelar mycket där :P
Ja det kan man tycka men dom gillar inte folk som plockar ut pengar, kan man förstå men det är verkligen inte rättvist mot oss spelare.
Citera
2013-11-22, 09:35
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wippedcream
Är också med på bet365, aldrig varit problem med uttag men då varit runt kanske 10tusen i månaden, en bra månad

Vet dock att det fanns nån/några trådar där bet365 diskuterades för ett tag sen där folk verkade ha problem med deras sida.
Jag har aldrig haft problem med uttag det är när det kommer till att få igenom mina spel. Har en helt låst limitering, 1-300kr. Men jag antar att mitt IP på nätverket har blivit bannat. Så jag funderar om det räcker med att byta IP på nätverket.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback