• 1
  • 2
2014-11-21, 16:19
Medlem
RockyRambos avatar
Bodde på gran canaria i 6 mån 2001-2002. Då kunde jag få ut:
Deprancol (dextropropoxifen nu olaglig i swe), Limovane (imo med ett L men d fattar ni ju..), Bentazepam (fattig på 25mg, lite lik sobril men ännu sämre, 25-30 pack), Tramadol, Kodein, Mio-relax (somadril) och säkert fler jag glömt ju föresten Sonata med.
Annars behöver du recept och det är skitlätt! en doktor finns det ju 3 st på varenda gata och recept kostar i regel 10-20 E. Där e reglerna annorlunda! De frågar dig "vad vill du ha". Man får dock små förpackningar av allt. Som 20 roppar osv det minsta d har. Jag älskade benson Tranxilium (minna ej verksam substans) den funkar som xanor med halveras på 22 h! I spaien finns upp till 25 olika benso och jag provade ALLA . Man för 60 st Rivotril (ikto), 2mg som minsta förpackning med. De kostar 2E att hämta med! Kalas för alla benso och opiatlovers! Fick ut en barbiturat, glömt namnet (feneman i swe). Den kan man dö om blandar med alkohol. Passa er! Men den va ren dynga! Jag snett och ramla hela tiden men var klar i huvudet. Snurra tom i sängen. Obeghagligt rus som fan! Aldrig mer!
Senast redigerad av RockyRambo 2014-11-21 kl. 16:23.
2016-08-05, 15:46
Medlem
Hej! har läst igenom tråden nu och har en fråga om någon vet om det är lätt/svårt att få ut benzo på GC nu under 2016? Har letat överallt men inte hittat någonting om hur det är. De flesta trådarna är några år gamla och jag tänker väll att de har ändrat lite på reglerna sen 2010. Skulle vara väldigt tacksam för svar!
2016-08-05, 15:47
Moderator
Morfar-52s avatar
En mer uppdaterad tråd: (FB) Vad kan jag handla i land X (Den stora tråden om att köpa piller i olika länder /mod) /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in