• 1
  • 2
2013-11-20, 23:55
Medlem
TheMentalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Vem fan bryr sig om Elmander?

Den ende svenske spelare som blev utbuad av den svenska publiken på "Friends Arena" var Alexander Gerndt och där handlar det om mff:ares vridna propaganda som rotat sig med hjälp av media och diverse pedofil-älskare på svenska fotbollsarenor. Man vill markera mot en spelare som varit avstängd typ i ett år för misshandel, samtidigt som man tycker synd om en barnknullare som får två veckors avstängning. Det finns bara en lösning på mff-problemet och det hade i så fall varit den slutgiltiga.

Man kan väl ogilla både Gernt och Albornoz för deras förflutna? Måste du dra in MFF i allt?

OnT:
Jag gillar Elmanders slit, men han gör mycket onödigt också. Men hellre han än nån mer mesig typ.
Dock är det synd att vi inte alls har någon bredd i truppen, många spelare hade med sina meriter inte platsat i landslaget om vi hade haft bättre kvalitet på spelarna. Nu får vi taga vad vi haver, typ så känns det.
Citera
2013-11-21, 00:01
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Vem fan bryr sig om Elmander?

Den ende svenske spelare som blev utbuad av den svenska publiken på "Friends Arena" var Alexander Gerndt och där handlar det om mff:ares vridna propaganda som rotat sig med hjälp av media och diverse pedofil-älskare på svenska fotbollsarenor. Man vill markera mot en spelare som varit avstängd typ i ett år för misshandel, samtidigt som man tycker synd om en barnknullare som får två veckors avstängning. Det finns bara en lösning på mff-problemet och det hade i så fall varit den slutgiltiga.

MFF-hat kan kanske diskuteras i en separat tråd?
Kanske en som handlar om SM-guld?
Citera
2013-11-21, 00:02
Medlem
Kundalinis avatar
Personligen gillar jag Elmanders inställning, men tycker det finns mer spännande alternativ.

Molins i MFF (!) till exempel.

Eller Hysén eller Gerndt...

Men Källström borde väl fått lite skit för den sunkiga filmningen, det kan jag hålla med om.
Citera
2013-11-21, 00:22
Medlem
Sleeptalkers avatar
Jag ber en bön både till Gud, och samtidigt till den store Satan, att jag slipper se Zlatan något mer. I alla fall i landslagssamanhang. För han är en stor varböld i svensk fotboll - för det är inte Hamrén som styr Sveriges landslag i fotboll idag utan det är Z-kroknäsan. Hamrén är som en jävla strykrädd råtta vad gäller Zlatan - patetiskt nog.
Silkesvantar?
För fan och helvete; bara på med boxhandskarna Hamrén och lätta på Burberry-halsduken och visa den dryge blatten sin rätta förbannade plats i den blågula hierarkin!

Och Elmander - vem fan är det?

Tur att då åldern början ta ut sin rätt gällande den store Z - han kommer inte att kunna göra många mer kilometer med den kroppshyddan - jag ger honom två-tre år och inte mer.
Och satan i gatan vad Zlatanbladets rosa upplaga kommer att minska då!

Om jag hatar Zlatan?

Något så in i helvete!
Senast redigerad av Sleeptalker 2013-11-21 kl. 00:28.
Citera
2013-11-21, 00:28
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleeptalker
Jag ber en bön både till Gud, och samtidigt till den store Satan, att jag slipper se Zlatan något mer. I alla fall i landslagssamanhang. För han är en stor varböld i svensk fotboll - för det är inte Hamrén som styr Sveriges landslag i fotboll idag utan det är Z-kroknäsan. Hamrén är som en jävla strykrädd råtta vad gäller Zlatan - patetiskt nog.
Silkesvantar?
För fan och helvete; bara på med boxhandskarna Hamrén och lätta på Burberry-halsduken och vissa den dryge blatten sin rätta förbannade plats i den blågula hierarkin!

Och Elmander - vem fan är det?

Tur att då åldern början ta ut sin rätt gällande den store Z - han kommer inte att kunna göra många mer kilometer med den kroppshyddan - jag ger honom två-tre år och inte mer.
Och satan i gatan vad Zlatanbladets rosa upplaga kommer att minska då!

Om jag hatar Zlatan?

Något så in i helvete!

Du är ju sjuk.
Citera
2013-11-21, 00:29
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Du är ju sjuk.

Tack!
Citera
2013-11-21, 15:30
Medlem
Myten om Elmanders löpstyrka är ganska märklig, när "löpte han sönder" ett försvar senast? De senaste åren har han mest lunkat omkring och sett vilsen ut, filmat, gnällt på domaren osv.
Citera
2013-12-04, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalChase
Myten om Elmanders löpstyrka är ganska märklig, när "löpte han sönder" ett försvar senast? De senaste åren har han mest lunkat omkring och sett vilsen ut, filmat, gnällt på domaren osv.

Han är ju ensam anfallare nu under Hamrén då tappar man mycket va det man vill få ut med honom på planen. Under Tommy/Lasse så var de alltid två forwards
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in