Har en 3:efråga som riktar sig till er som var så kritiska mot Elmanders filmningar. Varför nämnde ni inget om Källströms filmning igår?
-------------------
Citat:
Ursprungligen postat av
freeriderXII
Elmander jobbar hårt och bra men han är för ofarlig framåt för att uppta en forwardsplats. Han är en bra slitvarg men det är målgörare vi behöver där framme Zlatan kan inte väntas göra allt. Vi måste kanske våga plocka ut Elmander han är ingen anfallare som kan göra mål han är mera som en defensiv mittfältare som spelar i anfallet någon måste kunna göra mål på Zlatans passar och det kan ej Elmander.
Han har ju blivit petad från ett internationellt lag efter varandra och spela nu på lån i slitgänget Norwich eftersom han inte gör mål.
Kanske kan det lossna för honom någon gång i framtiden men då måste han träna stenhårt på teknik och åldern talar tyvärr emot honom bättre att sätta in till och med Gerndt eller Guidetti.
Synd att Tobias Hysén skadade sig inför play offen han hade kunnat spela med Zlatan.
Men jag hatar absolut inte Elmander och det tror jag få gör.
Håller med dig, han är en riktig slitvarg och det är mycket därför jag gillar honom. Tyvärr gör han mål alldeles för sällan.
Hat kanske var lite att ta i, men många som ogillar honom och har lätt för att kritisera honom