• 1
  • 2
2013-11-18, 06:58
Medlem
thejams avatar
Känns som detta snus håller något fruktansvärt länge

Kan lätt ha prillan i 1 och ½ timme och den bränner fortfarande på rätt bra, till skillnad från tex Kaliber som tappar all sin charm efter 45 minuter.

Smaken är helt ok den med

Diskussion: Mest tid med prilla under läppen per krona?
Citera
2013-11-18, 07:01
Medlem
Noedellsoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thejam

Diskussion: Mest tid med prilla under läppen per krona?

Skulle säga Grov
Citera
2013-11-18, 08:13
Medlem
1,5 h? jag har inte snus inne i mer än max 25 min innan jag byter och då tycker jag märket försummas. När det börjar rinna för mycket byts det. Du sväljer?
Citera
2013-11-18, 08:55
Medlem
thejams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
1,5 h? jag har inte snus inne i mer än max 25 min innan jag byter och då tycker jag märket försummas. När det börjar rinna för mycket byts det. Du sväljer?

Snusar white så rinner inte så mycket men när det väl börjar komma på slutspurten sväljer jag ett par gånger innan den vaskas

Polarna som snusar säger oxå att jag e sjuk som har i 1,5h men vad fan, jag tycker den håller
Citera
2013-11-18, 09:02
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
25 minuter? När det rinner byter man? Du kanske har vant dig mer vid smaken om ett par år!
Citera
2013-11-18, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
25 minuter? När det rinner byter man? Du kanske har vant dig mer vid smaken om ett par år!
Jag själv byter efter ca 25 minuter. När det börjat rinna efter en stund så är i princip all smak från prillan borta.

Är en ganska van snusare
Citera
2013-11-18, 12:27
Medlem
Ettan lös en dosa på 5 dar tar en på morgonen och fyller på under dagen inga problem ska de ätas nått riktigt gott så tar jag ut innan maten å lägger in en ny efter. Har snusat i ca 12 år men de har blivit lös på senare tid förr va de portion å då höll en dosa 1-1,5 dag.
Citera
2013-11-18, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.

Inget fel på smaken. Har snusat i 7 år pysen. Gillar helt enkelt inte att svälja, vissa sväljer och vissa inte antar jag. DU är en stor sväljare eller?
Citera
2013-11-18, 14:19
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Inget fel på smaken. Har snusat i 7 år pysen. Gillar helt enkelt inte att svälja, vissa sväljer och vissa inte antar jag. DU är en stor sväljare eller?

Klart att man sväljer snussaften, det är ju där smaken sitter, helt värdelöst annars, då kan man röka lika gärna.
Citera
2013-11-18, 14:33
Medlem
pellenicklass avatar
general orginal babes
Citera
2013-11-18, 14:38
Medlem
Ni som bara har i snus 25 min förstår jag mig inte på. Måste gå åt flera dosor snus om dagen om ni byter efter bara 25 minuter. Själv bakar jag en redig prilla som jag har i uppemot två timmar och sedan byter jag. Portioner har jag i kortare. Snusen smakar ju som mest efter 15-20 minuter och att spotta ut den redan då är ju rent slöseri.

Är ni nybörjare eller erfarna snusare? Nyfiken eftersom jag är tveksam att vana snusare spottar ut prillan så fort. Ju äldre en snusare är desto mer ekonomisk brukar dom i regel vara.
Citera
2013-11-18, 15:02
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Ni som bara har i snus 25 min förstår jag mig inte på. Måste gå åt flera dosor snus om dagen om ni byter efter bara 25 minuter. Själv bakar jag en redig prilla som jag har i uppemot två timmar och sedan byter jag. Portioner har jag i kortare. Snusen smakar ju som mest efter 15-20 minuter och att spotta ut den redan då är ju rent slöseri.

Lika bra att dom snusar whitesnus om dom inte klarar av att det rinner, eller slutar snusa och börjar röka om dom har behov av nikotinet. Snussaften är ju hela charmen med att man fortfarande snusar, för att det smakar gott helt enkelt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in