Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
som jag använde verbal i motsatts till praktiskt verklighet så borde det vara fullkomligen självklart att jag menar "språkliga".
Du menar alltså om bara 90% 80% eller 50% av allt tramset är serisöt så får jag inte starta en tråd där jag frågar var detta kommer ifrån.
hm?
Okej, för mig har "verbal" alltid inneburit "muntlig". Och hur uttrycker man saker, om inte språkligt? Visst man kan måla en bild, men det tror jag inte många här gör.
Jo, klart du får, men du får också räkna med att mycket är just trams, alltså inte seriöst. Du verkade i trådstarten inte ta hänsyn till det.
Citat:
Ursprungligen postat av
MeanME
Nej den som blir upprörd /gnällig över att några tjejer/kvinnor argumenterar emot det mesta av den skit många här producerar är en jävla fjolla det är väl inte så svårt att fatta?
Är de då gnälliga över att tjejer argumenterar emot? Jag fick intrycket av att man riktade argumenten mot artikelns skribent.
Dessutom har jag svårt att förstå hur det skulle innebära svaghet, och ännu svårare har jag att förstå hur en feminist kan kalla sådana personer för fjollor.