Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-17, 13:24
  #1
Medlem
tankepojkens avatar
Hej.

Har bytt upp min 4s till 5s, och vill nu flytta över min mail till den nya telefonen, hur gör jag det?

1. Hittar ingen logga ut knapp på den gamla mobilen.
2. När jag går in på mailen på den nya mobilen så står det att den inte kan ansluta.

När jag tex får ett mail nu så plingar det i den gamla mobilen. Trots att den gamla mobilen alltså inte kan ringa/sms:a osv så får den alla mail som kommer.

När jag vill skicka en bild från bildgalleriet så kan man ju få upp mailappen men när jag försöker skicka från den nya mobilen så går det alltså inte. Kan någon hjälpa mig?
Citera
2013-11-17, 13:56
  #2
Medlem
Hej,

För att logga ut från ditt befintliga mailkonto på din andra telefon, då får du gå in på inställningar och radera kontot. Inställningar > E-post, kontakter, kalendrar och under konton så väljer du Outlook det brukar vara det i alla fall, och där väljer du att radera ditt konto. När det är gjort, då bör du kunna ansluta till mailen på din iPhone 5s.

/William - Telia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback