• 1
  • 2
2013-12-06, 13:23
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullagmail
Men ok vad bra. Ni är alltså inga män. Jag håller med: Riktiga män vågar ju stå för sina åsikter.
(Vad rolig du är som tycker att journalister borde strunta i näthatare. Det är ganska sällan man hör någon be om att bli ignorerad).

Hur vet du att alla är män är det jag menade? Påstår du att kvinnor inte kan vara mot feminism? Och givetvis måste du gå till personangrepp och påstå att dom som skriver inte skulle vara riktiga män och inte vågar stå för sina åsikter? Vart har du fått det ifrån? Du känner inte mig, du vet ingenting om mig, du vet för tusan inte ens vilket kön jag har! Och du har inte den blekaste aning om vad jag jag heter och vad jag debatterar online.
Du missar verkligen poängen, ja du ska strunta i näthatarna, dom har inget vettigt att komma med. Tror du jag skriver insändare varje gång nån fjant sjunker ner till den låga nivån? Det jag även påstår är att man inte ska fokusera på näthatarna för att istället bemöta riktiga argument. När man väljer att ge fokus åt infantila angrepp så tar man på sig en offerkofta istället för att föra en saklig debatt, en debatt man givetvis vinner genom att bunta ihop all kritik till näthat. En taktik som används för att demonisera och uppvigla.

Vilket du slutligen bevisar (ja du har ÅTERIGEN bevisat min poäng) genom att kalla mig för näthatare. Det är nästan lite lustigt hur argumenten lyser med sin frånvaro.
Citera
2024-03-24, 12:27
Medlem
Någon som träffat Åsa i verkliga livet?
Citera
2024-03-24, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Alltså hur orkar man... Hon är inte frisk någonstans, hon kanske ska sluta med sin hatiska livsstil.

Känns som det ligger många aggressioner under ytan?
Citera
2024-04-17, 03:34
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvel56
Känns som det ligger många aggressioner under ytan?
Kommer faktiskt inte ihåg vad jag kände kring Åsa för över 10år sen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in