2013-11-15, 23:13
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Jag har pulveriserat 300 toppisar och undrar hur man trycker ihop pulvret s att det blir tbart och utan att frlora sin potens. Visst gr det att ta som det r men fr att undvika att det fastnar p tungan eller p tnderna s hade jag fredragit att trycka ihop pulvret till fasta svampkakor eller ngot. Kapslar vore ett bra frslag till exempel men det knns inte lnt att investera i med tanke p den lilla mngden toppispulver.

Tacksam fr alla svar.
Citera
2013-11-15, 23:18
Medlem
Shuffless avatar
Har du inga mediciner hemma? Bara att tmma en kapsel och fylla p.
Citera
2013-11-15, 23:26
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Har du inga mediciner hemma? Bara att tmma en kapsel och fylla p.
Nix, och anledningen till varfr jag pulveriserade dem r fr att frenkla doseringen infr framtida trippar eftersom att svamparna kom i olika storlekar & former.
Senast redigerad av iseedeadpeople 2013-11-15 kl. 23:29.
Citera
2013-11-15, 23:28
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iseedeadpeople
Nix, och anledningen till varfr jag pulveriserade dem r fr att frenkla doseringen infr framtida trippar eftersom att svamparna var olika stora. Hade velat gra en kaka eller ngot fr varje tripp till exempel.
Okej, har dlig fantasi s kommer inte p ngot annat stt som du kan ta det p. Kanske stoppa pulvret i ngot tbart och svlja det helt..?
Citera
2013-11-16, 02:33
Medlem
Dysfunktions avatar
hur pulveriserade du dem??
Citera
2013-11-16, 10:15
Medlem
nazeeroths avatar
Gr bomber av det.
Citera
2013-11-16, 12:57
Medlem
gra bomber enligt mig r helt efterblivet eftersom din peak kommer inte alls vara lika intensiv och hela trippen kommer vara lngre, dvs d ocks en lngre afterglow.
Gr te p dem, eller bara kka, tugga, svlj ?
Citera
2013-11-16, 13:49
Medlem
Maunss avatar
Tycker absolut att du ska koka te p pulvret. fr att f bsta rus p det fr d fr du en bra peak samt att du kan f ner det ltt om du inte ska bomba det.
Citera
2013-11-16, 15:29
Medlem
Sjograss avatar
Jag undrar lite kort, vad har 1g torkad, pulveriserad svamp fr volym? Blir det inte vldigt mycket material att svlja om man skulle bomba med papper eller lgga i kapslar?
Citera
2013-11-16, 18:28
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Visade sig att det inte sprider sig i munnen om man lgger det p tungan utan det blir som en fast gegga som r enkel att svlja. Ska definitivt testa att gra t, det var ett jttebra tips!
Citat:
Ursprungligen postat av apejavel
gra bomber enligt mig r helt efterblivet eftersom din peak kommer inte alls vara lika intensiv och hela trippen kommer vara lngre, dvs d ocks en lngre afterglow.
True, testade att gra en bomb av papper men det tog flera timmar att knna minsta lilla.
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Jag undrar lite kort, vad har 1g torkad, pulveriserad svamp fr volym? Blir det inte vldigt mycket material att svlja om man skulle bomba med papper eller lgga i kapslar?
Har ingen vg framfr mig men det ser vl ut som en slng antar jag.
Citera
2013-11-17, 22:20
Medlem
Maunss avatar
Sant som du sger, sen tror jag att det r svrt att vga upp det i dess volym man ska ha.

Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in