2013-11-15, 07:53
Medlem
Intressant och veta. Skriv gärna om du är kille eller tjej och om du är fit eller fet.

Jag äter cirka 1500-2000kcal beroende på hur mycket jag har tränat. Är fit.

Edit, skriv också vilken träningsform som är roligast enligt dig.
Senast redigerad av youngirl 2013-11-15 kl. 08:10.
2013-11-15, 07:57
Medlem
UlfGullivers avatar
Aldrig lyckats deffa på riktigt, håller mig stadigt på några kilon över toppform året runt. Kanske intar runt 3200 kalorier om dagen.

Rör på mig och tränar extremt mycket däremot, jävlar vad tjock jag hade kunnat bli annars.

Är förstås kille, hade varit roligare att säga jag var tjej dock. Ser kroppsformen framför mig
Senast redigerad av UlfGulliver 2013-11-15 kl. 08:05.
2013-11-15, 08:04
Medlem
Jag ligger på ett intag mellan 1000-1500 per dag, tränar simning, vattengymnastik och kondition. Är en kvinna med övervikt..
2013-11-15, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
Aldrig lyckats deffa på riktigt, håller mig stadigt på några kilon över toppform året runt. Kanske intar runt 3200 kalorier om dagen.

Rör på mig och tränar extremt mycket däremot, jävlar vad tjock jag hade kunnat bli annars.

Är förstås kille, hade varit roligare att säga jag var tjej dock. Ser kroppsformen framför mig
Kul! Vilken är den roligaste träningen enligt dig då?
2013-11-15, 08:12
Medlem
Ligger på 3900 kalorier .
Är väldigt vältränad och styrketränar 7 ggr i vecka
2013-11-15, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redjacket
Jag ligger på ett intag mellan 1000-1500 per dag, tränar simning, vattengymnastik och kondition. Är en kvinna med övervikt..
Okej går du hungrig eller mätt på det?
2013-11-15, 08:18
Medlem
UlfGullivers avatar
Jag är en människa som uppskattar att träna slut på mig, känslan när man är klar är obeskrivlig. Egentligen tycker jag hård träning är lika jobbigt som alla andra. Ångest innan är stark, men när man väl är klar har man bytt ut ångesten mot lycka x10.

Det tar några års träning att komma till ett sådant stadie och man måste förstås gilla vad man gör.

Själv tränar jag friidrott.

Andra roliga träningsformer är cykel och jogg i naturen Även om jag riskerar att låta som 80 värdesätter jag verkligen några timmar för mig själv på en långrunda på cykel eller i någon random vandringsled långt från staden på sommaren.

På vintern är det dock inte så värst roligt att vara utomhus, förrän snön kommer. Milspåret en kall kväll mitt i vintern i skogen är grejer .,
Senast redigerad av UlfGulliver 2013-11-15 kl. 08:33. Anledning: svarade inte på frågan
2013-11-15, 08:29
Medlem
McChrills avatar
Kön: Man
Ålder: 20
Längd: 175cm
Vikt: 73kg
Kaloriintag: 3000kcal/dag
Kroppstyp: Fit

Är en stillasittande IT konsult men styrketränar 4 dagar i veckan samt 2 cardio pass så det blir 6 dagar träning varje vecka.

Tänk om man hade haft ett aktivt jobb på det, fan vad man kunde ha käkat!
2013-11-15, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McChrill
Kön: Man
Ålder: 20
Längd: 175cm
Vikt: 73kg
Kaloriintag: 3000kcal/dag
Kroppstyp: Fit

Är en stillasittande IT konsult men styrketränar 4 dagar i veckan samt 2 cardio pass så det blir 6 dagar träning varje vecka.

Tänk om man hade haft ett aktivt jobb på det, fan vad man kunde ha käkat!
Att få äta 3000 kcal per dag är ändå rätt mkt.. Tycker du borde vara nöjd med det.
2013-11-15, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UlfGulliver
Jag är en människa som uppskattar att träna slut på mig, känslan när man är klar är obeskrivlig. Egentligen tycker jag hård träning är lika jobbigt som alla andra. Ångest innan är stark, men när man väl är klar har man bytt ut ångesten mot lycka x10.

Det tar några års träning att komma till ett sådant stadie och man måste förstås gilla vad man gör.

Själv tränar jag friidrott.

Andra roliga träningsformer är cykel och jogg i naturen Även om jag riskerar att låta som 80 värdesätter jag verkligen några timmar för mig själv på en långrunda på cykel eller i någon random vandringsled långt från staden på sommaren.

På vintern är det dock inte så värst roligt att vara utomhus, förrän snön kommer. Milspåret en kall kväll mitt i vintern i skogen är grejer .,
Okej känner igen mig i det, haha nej på vintern halkar man ju ihjäl (ända nackdelen med den årstiden.. går inte att powerwalka då)
2013-11-15, 09:08
Medlem
I ett helt normalt läge blir det runt 3000-3600kcal allt beroende på om jag deffar eller bulkar. Kan ibland periodvis bli ner mot 2800 men som sagt, normalt siktar jag på 3300kcal.
Men allt beror på också. Är man sjuk och stillasittande? Gym+match samma dag? Etc.
2013-11-15, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youngirl
Okej går du hungrig eller mätt på det?

Är mätt för det mesta, vet dock att jag måste äta mer om jag ska träna 4-6 gånger per vecka men ser inte att det finns tid för det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in