Citat:
Ursprungligen postat av
Express777
Tydligen finns de fler sidor samma fast med andra namn
Funderar på att lägga in pengar där
tveksamt om de är en trovärdig sida jag har ett konto utan bild för närvarande och har fått några meddelande, varför då? där med inte sagt att de inte finns seriösa profiler också. dom har lite olika strategier för att skinna folk på pengar på flirtmatch.se till exempel skickar dom ut 20-40 meddelande om dagen alla från riktigt fina tjejer som vill knulla nu!! helt otroligt! man får väl betrakta de som en dyr och helt bissar sida för sexchatt eller nått. ingen kan tro på detta! men de ganska underhållande och se vad dom små liven skriver för att få en på kroken rekommenderar nästan att skaffa ett konto bara för skoj skull. så här kan de se ut:
"Smörjer min fitta varje morgon...
Jag älskar att ta hand om mig själv. Stå i duschen länge på mornarna. Borta tänderna. Smörja in kroppen från topp till tå. Smörjer även min rumpa och min fitta. De måste ju självklart vara mjuka. Äta god lång frukost och sen låta dagen komma igång. Jag blir kåt av shopping, det kan gälla även fönster shopping, men är duktig på att fantisera mig bort...
x , nu har jag berättat lite om mig själv. Du då? Vad gör du på denna sida och vem är du?
En rak fråga när jag ändå är i farten, vill du känna på min vaxade insmorda mus? Den är alldeles len och fin och väntar på att få bli omhändertagen. Likaså min underbara formade rumpa. Säg mig, när kan du?
Kram"
på vissa andra sidor kan tänka mej att målgruppen bearbetas av en tjej i taget kan tänka mej att hittaKK där jag som sagt har ett konto utan bild är en sådan sida. men de finns andra sidor som har samma strategi också faktiskt la jag upp 500 kronor på att pratat med en person på passiondate. suck.. tjejen avslöjade sej genom att inte kunna hålla isär personerna hon skrev med vilket framträdde på ett subtilt sätt. de roliga är att jag hittat en person jag känner på den sidan!! for nästan lust att driva lite med henne men de är svin dyrt.
i alla fall tror jag att edarling är en riktig dating sida utan fake profiler men de är också en seriös sida där man måste fylla i formulär för att matchas med andra sedan får man 12 matchningar eller så vilket innebär att någon annan som skälv är matchad med 12 män vara man skälv är en kommer kontakta en är mycket hög om man ser bara ut. finns flera sidor av den typen men för min del är de helt meningslöst då de inte fyller mina syften. gled in av misstag utan att inse att de va en sida för seriösa förhållanden.
sen finns match.com denna sida tycker jag har en viss trovärdighet jag har skälv knullat käringar i 40 år åldern där ifrån. misstänker dock att de finns gott om fakeprofiler där också. generellt sätt kan säga när när de gäller äldre har man en stor changs som ung snygg kille om man intresserad av sånt. finns en massa käringar som vill ha lite roligt med en ung man.
happy pancake funkar också där har jag träffat unga snygga tjejer. detta är en sida som finansieras i första hand med reklam inte på att skinna folk på krediter. så den sidan rekommenderar jag. benaughty kan va intressant har ett konto utan bild och inte fått ett enda meddelande. de va nån annan som prövat den sidan och sa att tjejer inte svarade ens en gång vilket bådar gott. nån mer som har något att säga om benaughty?
men spåntant tänker jag att man kan lyckas även på fake sidorna. då de sannolikt finns en person även bakom fakeprofilerna och att dessa kan va intresserade av att träffas om rätt kille dyker upp. eller så har dom lånat ut sina bilder mot ersättning. personligen tror jag att de är mer sannolikt att tjejerna på bilderna finns och att upplägget ser ut som så att dom får några kronor för vage meddelande dom får.
i alla fall så tror jag att dessa sidor är strålande om du vill agera sugar daddy åt nån av tjejerna då nästan alla är riktigt snygga. bara att lägga fram de på snyggt sätt. dom kan ju inte ha allt för mycket pengar om de känns värt att sitta och får växel på en skit sida. så kom med ett bättre erbjudande viket inte kan va svårt och se vad som händer.