2017-05-13, 17:52
Medlem
Flickpojkens avatar
Fan va mycket ungt och fräscht de fanns här: hittakknu.se

nån som prövat?
Senast redigerad av Flickpojken 2017-05-13 kl. 18:01.
2017-05-18, 23:38
Medlem
Flickpojkens avatar
Fan va mycket fakeprofiler de måste va på dom här sidorna. Va inne här:

http://www.flirtmatch.se/mailbox

Och la upp en ganska medioker bild utan ansikte (eller ok en riktigt bra bild utan ansikte men den blir ju jämförelse vis medioker eftersom de inte finns ett ansikte). Och va händer jo jag får 200 svar på några dagar! Jag har alltså inget skäll att tro att alla andra killar inte skulle få lika många meddelanden baserat på min bild. Om de finns färre män än kvinnor eller till och med lika många på dom här sidorna är de helt omöjligt att den genomsnittliga killen skulle kunna få så många svar. Varje tjej skulle va tvungna att skicka iväg meddelanden till orimligt många killar.

Så uppenbarligen är merparten av meddelandena från fakeprofiler är inte detta olagligt eller nått?
Senast redigerad av Flickpojken 2017-05-19 kl. 00:00.
2017-05-20, 11:11
Medlem
Flickpojkens avatar
Hur är de med detta har sidan rätt att lägga upp massa fakeprofiler och sen lura folk på pengar?
2017-05-20, 12:04
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swesse1970
Gift man 42
Knullat en 48 årig gift kvinna som gillade tuffa tag. Smisk o bondage, sjöblöt i fittan när jag band hennes händer. Helt jävla underbart...
Tjej 31, singel, snygg o vrålkåt
Tjej 21, puttning o oralt. Vacker men osäker..Troligtvis lite stökig uppväxt, valde att inte fullborda det hela....
Allt tack vare Victoria Milan.

Vad i hela fridens namn är "puttning"?
2017-06-27, 23:17
Medlem
Några kommentarer på sexylove24.com

Värt att lägga pengarna på?
2017-06-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Fan va mycket ungt och fräscht de fanns här: hittakknu.se

nån som prövat?

Tydligen finns de fler sidor samma fast med andra namn

Funderar på att lägga in pengar där
2017-06-28, 01:24
Medlem
Känns som sexylove24.com är fake
2017-06-28, 04:56
Bannlyst
Kan du inte försöka att banta lite och höja dina krav bortom fetlagda mammor i din egen åldersgrupp?

Är du runt 40-50 år, singel och välbehållen så finns det många skäl att tjejer runt 20 ibland kan vissla på dig! Du kan bli en sugar daddy! Vem vet? :-)

Citat:
Ursprungligen postat av penisen
Vilken är den bästa hemsidan för att hitta en hetropartner för kravlös sex i sitt närområde??? Gärna nån som inte kostar för mycket... Kom gärna med tips och erfarenheter...
2017-06-28, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassegorang
Kan du inte försöka att banta lite och höja dina krav bortom fetlagda mammor i din egen åldersgrupp?

Är du runt 40-50 år, singel och välbehållen så finns det många skäl att tjejer runt 20 ibland kan vissla på dig! Du kan bli en sugar daddy! Vem vet? :-)

Ja sugardaddy is the way to go to the partyland!
2017-06-28, 22:07
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Tydligen finns de fler sidor samma fast med andra namn

Funderar på att lägga in pengar där

tveksamt om de är en trovärdig sida jag har ett konto utan bild för närvarande och har fått några meddelande, varför då? där med inte sagt att de inte finns seriösa profiler också. dom har lite olika strategier för att skinna folk på pengar på flirtmatch.se till exempel skickar dom ut 20-40 meddelande om dagen alla från riktigt fina tjejer som vill knulla nu!! helt otroligt! man får väl betrakta de som en dyr och helt bissar sida för sexchatt eller nått. ingen kan tro på detta! men de ganska underhållande och se vad dom små liven skriver för att få en på kroken rekommenderar nästan att skaffa ett konto bara för skoj skull. så här kan de se ut:

"Smörjer min fitta varje morgon...
Jag älskar att ta hand om mig själv. Stå i duschen länge på mornarna. Borta tänderna. Smörja in kroppen från topp till tå. Smörjer även min rumpa och min fitta. De måste ju självklart vara mjuka. Äta god lång frukost och sen låta dagen komma igång. Jag blir kåt av shopping, det kan gälla även fönster shopping, men är duktig på att fantisera mig bort...
x , nu har jag berättat lite om mig själv. Du då? Vad gör du på denna sida och vem är du?
En rak fråga när jag ändå är i farten, vill du känna på min vaxade insmorda mus? Den är alldeles len och fin och väntar på att få bli omhändertagen. Likaså min underbara formade rumpa. Säg mig, när kan du?

Kram"

på vissa andra sidor kan tänka mej att målgruppen bearbetas av en tjej i taget kan tänka mej att hittaKK där jag som sagt har ett konto utan bild är en sådan sida. men de finns andra sidor som har samma strategi också faktiskt la jag upp 500 kronor på att pratat med en person på passiondate. suck.. tjejen avslöjade sej genom att inte kunna hålla isär personerna hon skrev med vilket framträdde på ett subtilt sätt. de roliga är att jag hittat en person jag känner på den sidan!! for nästan lust att driva lite med henne men de är svin dyrt.

i alla fall tror jag att edarling är en riktig dating sida utan fake profiler men de är också en seriös sida där man måste fylla i formulär för att matchas med andra sedan får man 12 matchningar eller så vilket innebär att någon annan som skälv är matchad med 12 män vara man skälv är en kommer kontakta en är mycket hög om man ser bara ut. finns flera sidor av den typen men för min del är de helt meningslöst då de inte fyller mina syften. gled in av misstag utan att inse att de va en sida för seriösa förhållanden.

sen finns match.com denna sida tycker jag har en viss trovärdighet jag har skälv knullat käringar i 40 år åldern där ifrån. misstänker dock att de finns gott om fakeprofiler där också. generellt sätt kan säga när när de gäller äldre har man en stor changs som ung snygg kille om man intresserad av sånt. finns en massa käringar som vill ha lite roligt med en ung man.

happy pancake funkar också där har jag träffat unga snygga tjejer. detta är en sida som finansieras i första hand med reklam inte på att skinna folk på krediter. så den sidan rekommenderar jag. benaughty kan va intressant har ett konto utan bild och inte fått ett enda meddelande. de va nån annan som prövat den sidan och sa att tjejer inte svarade ens en gång vilket bådar gott. nån mer som har något att säga om benaughty?

men spåntant tänker jag att man kan lyckas även på fake sidorna. då de sannolikt finns en person även bakom fakeprofilerna och att dessa kan va intresserade av att träffas om rätt kille dyker upp. eller så har dom lånat ut sina bilder mot ersättning. personligen tror jag att de är mer sannolikt att tjejerna på bilderna finns och att upplägget ser ut som så att dom får några kronor för vage meddelande dom får.

i alla fall så tror jag att dessa sidor är strålande om du vill agera sugar daddy åt nån av tjejerna då nästan alla är riktigt snygga. bara att lägga fram de på snyggt sätt. dom kan ju inte ha allt för mycket pengar om de känns värt att sitta och får växel på en skit sida. så kom med ett bättre erbjudande viket inte kan va svårt och se vad som händer.
Senast redigerad av Flickpojken 2017-06-28 kl. 22:28.
2017-06-28, 22:49
Medlem
Har transaktioner på behandling och vet inte ifall det kommer dra från mitt kort eller inte

Siffran ligger på runt 2000 SEK då de lurat mig på köp

Akta er för Sexy Love 24 och andra sidor inom Dream Media 4 u

Har förstört min dag och jag har beställt ett nytt kort

Vi får se hur det kommer att gå

Undvik alla sex dejt sidor förutom happypancake och klubb6 är mitt råd
2017-06-29, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Express777
Har transaktioner på behandling och vet inte ifall det kommer dra från mitt kort eller inte

Siffran ligger på runt 2000 SEK då de lurat mig på köp

Akta er för Sexy Love 24 och andra sidor inom Dream Media 4 u

Har förstört min dag och jag har beställt ett nytt kort

Vi får se hur det kommer att gå

Undvik alla sex dejt sidor förutom happypancake och klubb6 är mitt råd

Jag och min fru gjorde misstaget att registrera oss på en sida som verkade vara svensk som heter sokerpar.se. Den verkade väldigt seriös och var dyr. Att registrera sig var busenkelt såklart och det var inga som helst problem för dom att dra pengar. Det visade sig dock att det kanske fanns 10 - 15 par i hela sverige och sidan var mer eller mindre ett skämt. Att avregistrera sig på hemsidan gick inte utan de ville att man skulle in ett fax! Ja, ett FAX med en massa uppgifter. Hela sidan var uppbyggd på att det skulle vara så svårt som möjligt att avregistrera sig. Jag lyckades till slut att få bort min profil trots att de skulle ge mig extra guldmedlemskap osv i flera månader om jag stannade kvar. De drog dessutom en avgift för en extra månad på 375 spänn eller vad det nu var och skyllde på nåt som jag inte orkade bråka om. Jag var bara glad att slippa dom till slut. Detta skräp kostade mig nästan 1500 kr.

Jag kommer aldrig att betala igen för en kontaktsida utan att kolla upp den riktigt även om det står ".se" som domännamn.

Jag tycker fortfarande att bodycontact.se är den överlägset bästa även om det till 90% kryllar av kåta otrogna män och par och tjejer som helst vill träffa en extra tjej.

Jag tror det är större chans att vinna på lotto än att som singelkille lyckas få till en träff! Åtminstone på BC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in