2005-07-12, 23:32
Medlem
Vilken är den bästa hemsidan för att hitta en hetropartner för kravlös sex i sitt närområde??? Gärna nån som inte kostar för mycket... Kom gärna med tips och erfarenheter...
2005-07-13, 09:36
Medlem
rosamannens avatar
Det finns ingen.
Alla har ungefär 82173564 annonser från killar som söker tjejer och 46 annonser med tjejer som söker killar. Av de senare är 19 fjortiskillar som tycker det är kul att samla snoppbilder, 15 falska annonser som försöker locka dig till en betalsida, 11 prostituerade och 1 riktig annons, men tyvärr en riktigt skabbig brud som inte lyckats få tag på en karl på något annat sätt.

Lycka till!
2005-07-13, 14:20
Medlem
Diamond Jims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosamannen
Det finns ingen.
Alla har ungefär 82173564 annonser från killar som söker tjejer och 46 annonser med tjejer som söker killar. Av de senare är 19 fjortiskillar som tycker det är kul att samla snoppbilder, 15 falska annonser som försöker locka dig till en betalsida, 11 prostituerade och 1 riktig annons, men tyvärr en riktigt skabbig brud som inte lyckats få tag på en karl på något annat sätt.

Lycka till!

Det ligger nog mycket i det där...

Eller är det någon som har andra erfarenheter?
2005-07-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diamond Jim
Det ligger nog mycket i det där...

Eller är det någon som har andra erfarenheter?

Med risk för att bli idiotförklarad av er andra här på fb så ska jag berätta om hur jag och min nuvarande pojkvän träffades.....

Såhär var det: jag var singel sedan ca 6 mån och då kom jag från ett långvarigt (+10 år) förhållande där sexlivet fungerade riktigt, riktigt dåligt. Vems felet var till detta vet jag inte, förmodligen bådas. Jag har alltid lockats av att bli dominerad, bunden, smiskad, beordrad -you name it! Detta hade jag aldrig berättat för min dåvarande partner, kanske för att jag var väldigt ung när vi träffades och inte vågade eller också för att jag då inte riktigt ville kännas vid det själv ens..... kändes som det var något fel på mig som tände på sådana saker.

Nåja, det tog slut med den här killen iaf och efter den första tidens sorg började jag känna mig sugen på att träffa någon igen. Var inte alls sugen på ett nytt förhållande utan ville ha enbart ett KK. MEN, ska man ha ett KK är det ju rätt bra att få uppleva de sexuella böjelser man fantiserat om länge.... vad säger man till en kille man träffar på krogen? Ska vi gå hem till mig så kan du binda mig, smiska mig, ge mig lavetter, kalla mig slyna och sen knulla mig hårt och brutalt.......Nja, det kändes lite svårt att få till det om man säger så!

Så vad göra? Jo, jag skapade en profil på bodycontact och hängde där ett tag. Skrev i min profil vad jag ville uppleva och tro mig, jag fick 1000-tals oseriösa brev varje vecka......hittade inget lockande alls......men så en dag fick jag ett brev av han som blev min pojkvän (det visste jag ju inte då såklart ) Anledningen till att han hängde där var ungefär samma som min. Han var nyseparerad och sökte ett KK med samma sexuella intresse som han själv. Skillnaden mellan oss var att han var erfaren inom området att vara dominant eftersom hans förra tjej varit ug.

Vi snackade ett bra tag via mail och där berättade vi för varandra vad vi tyckte om, tände på och hur vi ville ha det. Därefter pratade vi på telefon och slutligen träffades vi!!!! Och det ska jag säga er mina vänner, maken till bättre sex har jag aldrig upplevt i hela mitt liv!

Jag fick ju för första gången precis det jag ville ha gällande det sexuella och vi var så tajmade, hade precis samma gränser (som vi visserligen har tänjt på ordentligt nu när vi varit ihop ett tag ) Naturligtvis träffades vi igen och det dröjde inte många träffar förrän vi båda kände att det här är minsann mer än bara en sexuell attraktion........nu är vi som sagt var sambo med ett sexliv som jag tror aldrig hade blivit så bra om vi inte hade träffats på det här sättet......jag hade iaf tvekat länge om att berätta min läggning för någon jag träffat på krogen och som jag inte visste om han delade mitt intresse eller inte....

Oj, det här blev ett långt inlägg men jag ville bara ta död på era fördomar lite Jag säger inte att det är vanligt att det blir på det här sättet, förmodligen inte, men det GÅR att träffa vettiga människor på sexsajter.

Ska väl tillägga att varken han eller jag någonsin haft några problem med att träffa tjejer/killar på det "vanliga" sättet och inte är vi fula som stryk heller
2005-07-17, 20:07
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenochtuff
Oj, det här blev ett långt inlägg men jag ville bara ta död på era fördomar lite Jag säger inte att det är vanligt att det blir på det här sättet, förmodligen inte, men det GÅR att träffa vettiga människor på sexsajter.

Ska väl tillägga att varken han eller jag någonsin haft några problem med att träffa tjejer/killar på det "vanliga" sättet och inte är vi fula som stryk heller

Frågan är om det inte är enklare att få sex med någon från krogen än att envist läsa/skriva tusentals mejl på en sexsajt. Fast jag tror att det finns seriösa sexannonser på herrtidningar så som "Aktuell rapport" etc,... sen kan man ju försöka på vanliga kontaktannons sajter.
2005-07-17, 20:44
Medlem
pafas avatar
testa QX
2005-07-24, 02:21
Medlem
Snövits avatar
Jag provade att gå in på Spray Date i höstas och "träffade" en kille där som jag sen pratade med på msn. Jag åkte hem till honom för att "kolla på en film". Vi lekte lite men fullbordade inget den kvällen. När vi hade träffats tre gånger men inte gått hela vägen kännde jag att det var dax att visa vad jag verkligen ville. Så jag åkte hem till honom med bara en kappa på mig, helt naken under. I alla fall vi blev KK och träffades en till två gånger i veckan i ca fem månader till det mer eller mindre rann ut i sanden. Det var väldigt trevligt men jag tror nog egentligen inte på "nät" dejting och har inte träffat någon mer genom någon dejtingsajt.
2005-07-24, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag provade att gå in på Spray Date i höstas och "träffade" en kille där som jag sen pratade med på msn. Jag åkte hem till honom för att "kolla på en film". Vi lekte lite men fullbordade inget den kvällen. När vi hade träffats tre gånger men inte gått hela vägen kännde jag att det var dax att visa vad jag verkligen ville. Så jag åkte hem till honom med bara en kappa på mig, helt naken under. I alla fall vi blev KK och träffades en till två gånger i veckan i ca fem månader till det mer eller mindre rann ut i sanden. Det var väldigt trevligt men jag tror nog egentligen inte på "nät" dejting och har inte träffat någon mer genom någon dejtingsajt.

He he.. vi kan börja se på film hos mig om du vill....
Om du kommer endast iklädd kappa får du fanimej se på vilken tjejfilm du vill.
2005-07-24, 17:29
Medlem
illums avatar
Bodycontact är bra om man är ett par i alla fall, hur det är som singel kille vet jag inte

Med tanke på hur många efterblivna, icke läskunniga singelmän det finns som visar kuken innan de kan fråga seriöst hur tjejen mår så är nog mina chanser rätt goda även som singel, haha...
2005-07-24, 18:24
Medlem
charmörens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorschach
Fast jag tror att det finns seriösa sexannonser på herrtidningar så som "Aktuell rapport" etc,...

Såg något program på tv (insider kanske???) där dom sa att 99% av alla annonser där är prostitution.

Men annars är nog verkligheten som rosamannen beskriver den. Hard facts.
2005-07-24, 19:10
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Är det bara jag som skulle tycka att det skulle vara oerhört pinsamt att träffa någon sådär?
Jag menar, jag skulle tänka: "Herregud! Hon kommer att få en chock! Hon kommer att hata mig! Tänk om hon har fått för sig att jag är snygg? Vad ska jag säga? Hur ska jag uppträda?" Osv, osv. Eller är jag helt ensam om att vara blyg och osäker?

Notera nu att jag inte ser något fel i att träffas på detta sätt, men jag skulle nog fan inte våga det.
2005-07-24, 19:58
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Är det bara jag som skulle tycka att det skulle vara oerhört pinsamt att träffa någon sådär?
Jag menar, jag skulle tänka: "Herregud! Hon kommer att få en chock! Hon kommer att hata mig! Tänk om hon har fått för sig att jag är snygg? Vad ska jag säga? Hur ska jag uppträda?" Osv, osv. Eller är jag helt ensam om att vara blyg och osäker?

Notera nu att jag inte ser något fel i att träffas på detta sätt, men jag skulle nog fan inte våga det.

Du får väl skicka ett foto innan du träffar någon så får de själva bedöma om du är snygg. Sen är det ju bra att bara va sig själv, gillar inte den första du träffar dig så gör ju nästa säkert det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in