Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-07-27, 06:10
  #133
Avstängd
Dunstables avatar
Varför söker kvinnor män ute på dejtingsidor när de flesta kvinnor borde vara medvetna om att män överlag endast är ute efter en sak?
2015-07-30, 03:13
  #134
Medlem
Gift man 42
Knullat en 48 årig gift kvinna som gillade tuffa tag. Smisk o bondage, sjöblöt i fittan när jag band hennes händer. Helt jävla underbart...
Tjej 31, singel, snygg o vrålkåt
Tjej 21, puttning o oralt. Vacker men osäker..Troligtvis lite stökig uppväxt, valde att inte fullborda det hela....
Allt tack vare Victoria Milan.
2015-09-10, 23:37
  #135
Medlem
SpritJannes avatar
Knullat en del brudar från vanliga datingsidor typ Happy Pancake de allra flesta brudar vill ju ha sex om man bara leder in dom på rätt spår när man snackar med dom innan man ses.. Man märker vilka som e ute efter sex å inte... Tinder funkar ju också. Favoriten e Knullpartner där är det ju mer rakt på sak en del snygga brudar finns det ju också
__________________
Senast redigerad av SpritJanne 2015-09-10 kl. 23:42.
2015-09-11, 13:06
  #136
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpritJanne
Knullat en del brudar från vanliga datingsidor typ Happy Pancake de allra flesta brudar vill ju ha sex om man bara leder in dom på rätt spår när man snackar med dom innan man ses.. Man märker vilka som e ute efter sex å inte... Tinder funkar ju också. Favoriten e Knullpartner där är det ju mer rakt på sak en del snygga brudar finns det ju också

Knullpartner är en skitsida
2015-09-15, 21:59
  #137
Medlem
Loufathers avatar
Tinder och badoo är lite för meckigt med massa skitpratat. Lättare om man bara får vara rakt på sak, har testat mkt olika sidor och var inne mkt på BC för ett tag sen. Testade liggakuten.se senast som var najs håller på att skissa upp nästa brud inför helgen nu
2016-02-03, 23:34
  #138
Medlem
Möjligtvis har sidan redan behandlats i tråden men jag undrar iaf om speed.date...jag spelar wordfeud och i reklamen dyker det upp en annons om denna sida. Jag blev nyfiken (såklart ), gjorde ett konto och vips så är det medelålders och kvinnor och tjejer som skickar meddelanden trotts att jag inte har lagt upp bild bild. För att kunna läsa deras meddelanden krävs ett premium medlemskap på sig 400 spänn vilket jag inte kan klämma ur mig. Känns lite skumt...har någon erfarenhet med denna site?
2016-02-17, 23:10
  #139
Medlem
Har själv pippat en del får hittasexpartner.com. Sidan är ju till för de som vill ligga så de som "hänger" där är ju ute efter sex liksom.
Har provat en del med Tinder men tycker det är jävligt svårt. De flesta svarar ju inte ens men har lyckats nån gång iaf...
2016-04-14, 21:06
  #140
Medlem
Kurirs avatar
Sjukt nog fungerar AshleyMadison jag träffade en brud därifrån inatt, det var faktiskt en kul historia.

Jag brukar sitta och registrera mig på alla dessa jävla datingsidor, är lite torsk kan man väl säga. Nåmen, har inte vart inne på min profil på ett bra tag men såg i min e-post att en tjej hade spanat in min profil, så jag tänkte jag skulle ta mig en titt. Snygg var hon och jag testade att skriva, hon svarade och vi snackade en liten stund. Visade sig att hon var frisör i samma stad jag kommer ifrån, jobbade bara några kvarter från mig.

Nu hade vi chattat ett par dagar så jag kände jag behövde komma till skott så jag frågade om hon ville ta en drink efter jobbet(Vi slutade samtidigt ungefär) och hon sa Ja

Några drinkar senare och mina klyschor jag alltid drar med (som faktiskt funkar) så var vi hemma hos mig.. Vi körde på hela kvällen och natten, tajt och liten var hon .. Riktigt najs, ibland får man napp!
2016-10-24, 17:34
  #141
Medlem
sdkennets avatar
klubb6
2016-10-25, 08:41
  #142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sdkennet
klubb6

Om du vill träffa ett par och ha trekant är Klubb6 att föredra.
2017-05-13, 15:24
  #143
Medlem
Flickpojkens avatar
Nån som har erfarenhet av dom här sidorna:
Citat:
sexylove24.com

Citat:
passion-date.com
2017-05-13, 16:57
  #144
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swesse1970
Gift man 42
Knullat en 48 årig gift kvinna som gillade tuffa tag. Smisk o bondage, sjöblöt i fittan när jag band hennes händer. Helt jävla underbart...
Tjej 31, singel, snygg o vrålkåt
Tjej 21, puttning o oralt. Vacker men osäker..Troligtvis lite stökig uppväxt, valde att inte fullborda det hela....
Allt tack vare Victoria Milan.

jap, de finns mycket kärringar 30+ på dom här sidorna de helt klart som är riktigt lätta också. knullat 4 som va mellan 40-45 inget för mej dock men de va intressant att testa.
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-05-13 kl. 17:13.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback