2022-10-10, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viltmaestare
Vad pratar du om egentligen? Det du skriver är helt obegripligt.

Japp, det handlade om någonting som löd "Ett nålstick om dagen håller psykologen vaken", rätta mig om jag har fel, och det skulle föreställa nån form att satir. Ett av Henko's ljusaste sidor!

Svar på din fråga: Ja, jag återkommer gärna många gånger hit och pratar om det, och annat, med dig.

// jägaren - Viltmaestare

Det är lite tråkigt att Henko så sällan gör satir på andra. Han är så varm och hjärtansvänlig när han på ett så skojigt sätt har roligt tillsammans med de som han gör satir på.

Hur många "Ett skräp om dagen"-klipp släppte han? Någon får gärna länka allihopa.
Citera
2022-10-11, 05:33
Bannlyst
Går det bra för honom ekonomiskt? Tjänar han bra med pengar på att vara mot sitt folk och land och vara för massinvandringen?
Citera
2022-10-11, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Är det exakt24 som varit på hans arbetsplats och besökt hans hem?

Ja, vilka nazistsvin som är där och hotar Henkos fru. Fattar de inte att hon har skyddad identitet?

Citat:
Ursprungligen postat av Pressansvarig
Är du dum i huvudet? Detta inslag är ett jäkla skämt. Det är ju en skolproduktion. Och då menar jag inte att de inte kan köra drönare samt upprepar de få klipp de har för att fylla ut under den extremt usla VO:n som uppenbarligen ska ha ett annat jobb… hela ”inslaget” är ju löjeväckande oavsett vilket ämne det skulle handlat om. Detta är ju ljusår bakom lokaltv. Hur fan kan någon se detta och anse det som bra? Då är man ju helt Jäävla dum i huvudet? Alltså suddgummit i hjärnan måste smulats sönder för att man inte ska vilja slita ut sina ögon med en gaffel om man tycker detta är ”ett bra inslag”. Vad fan har du varit med om? Tycker du huvudkaraktären i Pokémon ska börja sända nyheter? Tycker du kvalitén här är bra så är du ju totalt lobotomerad. Nu jobbar jag på tv så jag kanske ev är lite partisk men man blir ju förbannad om det finns så svagbegåvade att de tror att detta piss kan anses vara ”ett bra inslag”. Din jävla idiot. Här sliter vi dagar och nätter för… vadå ingenting? Idioten tror detta är bra. Herregud.

Ang. Ämnet. Sjukt svinigt försök att få views att gå på Henko så här - eller någon annan. Det finns ingen annan anledning bakom ”reportaget” barnen gjort än att reta Henko. Det finns inget journalistiskt eller samhällsnyttigt syfte i detta. Bara mucka med Henko. Och är det så, så hoppas jag han krossar dessa nazisttidningar rättsligt. För det är bara trams, oavsett vad man anser om Henko.

Sen är det väl noterbart att dessa Wordpress-’tidningar’ från folk utan högskoleutbildning håller detta låga mått. De kommer verkligen aldrig komma någonstans om de inte förstår att kvalitén behöver överstiga riktiga medier för att nå ut. Jag är fan på riktigt sugen att hyra ut mig på konsultbasis till dem. Ge mig 4h att ge er direktiv och expertis så kan ni höja dessa produktioner tusenfalt från allt från förarbete, produktion, berättande och redigering. Jäävla idioter. Haha.

Var är föräldrarna??

Hahahahha 110% tvek på att Exakt24-nassarna ens kan stava till sina egna äckliga rumänska namn. De lär inte våga komma tillbaka till ”inte rasist mens” Henko, han var så cool när han gick ut och mötte dom på innan de hann filma Henkos fru.

Henko var stenlugn, han har tränat MMA, så de hade inte en chans.
Citera
2022-10-11, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonQuixoteHallen
https://mobile.twitter.com/jonas_hal...49472746901505

Hahahahahahahahaha

Jaså han är "i verkligheten och tar konflikterna"? Stå och skrika på en låst port, gömma sig i skärgården osv.

Vilket spektakel.

Hahahahahahahahaha

Ja skeletor är verkligen ett spektakel. Skulle ”vatos locos” och loan (med tänderna) åka till Avesta och hota henkos fru så skulle jag pissa ner mig av skratt och börja lukta lika mycket kiss som Malcom. Henko hade viftat bort dessa nassehaggor i en handvändning. Henko har varit i mycket slagsmål i sin ungdom och fått tänderna utslagna av pojkvännen till tjejen som Henko var otrogen med så tror skeletor och Researchgruppens finest Loan verkligen att de skulle ha en chans?

Henko ställer sig mellan skeletor och henkos frus döttrar som en mur. Inga nazister kommer komma åt Henkos familj.

Henko har på IRM-tiden fått mycket skit för sin hårda granskning av SD-politiker men aldrig någonsin har han fått utstå så mycket som från Annys gäng och Malins gäng. Snart dags att starta en insamling för Henko för all sveda och verk som alla gäng har orsakat Henko senaste åren? Han vaknar med ett tryck över bröstet varje dag nu pga Lindas och Thereses trakasserier.

Jag anser att alla är skyldiga Henko en ursäkt. Hur kan alla skelletliknande profiler mobba honom så länge utan att någon säger ifrån? Alltså på riktigt? Det är på tiden att journalistkåren och antirasism-rörelserna ställer upp för Henko! Det borde ha skett redan i förrgår, ställ upp för Henko idag - imorgon kan det vara för sent.

Citera
2022-10-11, 23:21
Medlem
GravitySwitchs avatar
Jag har precis hittat tillbaka till podden efter att ha glömt bort den efter det sjukt bra Linnea claesson ”pärmarna”. Har hoppat lite baserat på vad det talats om i trådarna och som jag förstår det skall Henko vara i rättegång i morgon mot han som var hemma hos Axel med en mejsel i en video. Eller är det mot han som Axel åt pizza med? Hur som helst, vågar Henko spela in detta eller blir det banga? Kan dock fatta om man bangar när man sitter i rätten. Men fan om han vågar! Vore galet spännande! ”Objection! Pizzan var Hawaii!!” Jag kanske missförstått om det var imorgon men försökt hänga med på twitter och haveristerna har typ inte släppt avsnitt ordentligt sedan innan sommaren verkar det som. Någon som har en TLDR;?
Citera
2022-10-12, 08:06
Medlem
Intressant det där med massor helt nya konton som är väldigt insatta och har "hittat tillbaka" det ena med det andra och är så ivriga att prata om haveristerna att de inte ens kan vänta en månad och klottra ihop 50 inlägg om något annat utan måste komma hit och klottra om haveristerna här .

OnT:
Henrik, Martin och Axel gick ut på facebook och ville få med sig många till rättegången:
https://twitter.com/BLiPATRONiMORRN/...92594856173568

Säkert dålig respons och uppslutning/intresse för senare meddelar henko att han ist- vill medverka via länk:
https://twitter.com/BLiPATRONiMORRN/...71950101057537

Oklart det där. Men gissar på att trion kanske skulle tycka att det vore lite pinsamt att dyka upp ensamma. Eller så bara trollar och vilseleder Henko som han brukar göra
Citera
2022-10-12, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter.almsenius

OnT:
Henrik, Martin och Axel gick ut på facebook och ville få med sig många till rättegången:
https://twitter.com/BLiPATRONiMORRN/...92594856173568

Säkert dålig respons och uppslutning/intresse för senare meddelar henko att han ist- vill medverka via länk:
https://twitter.com/BLiPATRONiMORRN/...71950101057537

Oklart det där. Men gissar på att trion kanske skulle tycka att det vore lite pinsamt att dyka upp ensamma. Eller så bara trollar och vilseleder Henko som han brukar göra

Det som rättegången verkar handla om är det som BLIPATREONIMORRN skriver om här:
https://twitter.com/BLiPATRONiMORRN/...14976747868161
https://twitter.com/BLiPATRONiMORRN/...11384066445312
Det enda "romregister" som existerar är det jag visade för M*tti Larss*n och @nittonfemton och som senare landade mig en frilanstjänst hos Acta Publica.

De enda köparna av något romskt register är Acta Publica (Mart*n Fredrikss*n, M*tti Larss*n och Mika*l Ekm*n).

Oklart när denna krets fick problem med att sälja ut vänner, Martins egna bror vill inte ens erkänna att han har någon bror.

Däremot var Södertälje kommun intresserade av anhöriga till syrianer. Jag gjorde arbetet i det fallet och fixk senare reda på att slutkund var kommunen.

Axel nämnde något om att vi skulke tacka "brorsan", oklart vems. Därav samtalet till Magn*s Fredrikss*n i Västervik, Martins bror som helst verkar vilja slippa Säpo-golaren.

Samtalet med brodern och censurerad Excel-fil åt Södertälje kommun bifogas strax. Även relevanta mail.

"Mart*n Fredrikss*n ..."

- Ja?

"Är det nåt jag ska tacka dig för?"

- Nej, jag vet inte, jag har ingen bror.

"Du ehh ... har flera bröder."

@actapublicaab förföljer systematiska den syrianska befolkningen i
@Sodertalje -- på uppdrag av kommunen enligt @nittonfemton själv.

Motivet ska ha varit att kunna neka anhöriga till nätverkets medlemmar jobb och bostad bland annat. Yttrad i förtroende muntligt till mig.

Min uppgift som jag trodde var för att göra en sammanställning likt de som de brukar stå för visade sig vara ett jobb för kommunen.

De som vill höra av sig och se om de förekommer i den granskning jag gjorde är välkomna att kontakta mig.

Finns bilder och ljud som källor, så jag tror inte att henko har ett så starkt case mot honom.
Citera
2022-10-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opulens
Det som rättegången verkar handla om är det som BLIPATREONIMORRN skriver om här:
Det enda "romregister" som existerar är det jag visade för M*tti Larss*n och @nittonfemton och som senare landade mig en frilanstjänst hos Acta Publica.

De enda köparna av något romskt register är Acta Publica (Mart*n Fredrikss*n, M*tti Larss*n och Mika*l Ekm*n).

Oklart när denna krets fick problem med att sälja ut vänner, Martins egna bror vill inte ens erkänna att han har någon bror.

Däremot var Södertälje kommun intresserade av anhöriga till syrianer. Jag gjorde arbetet i det fallet och fixk senare reda på att slutkund var kommunen.

Axel nämnde något om att vi skulke tacka "brorsan", oklart vems. Därav samtalet till Magn*s Fredrikss*n i Västervik, Martins bror som helst verkar vilja slippa Säpo-golaren.

Samtalet med brodern och censurerad Excel-fil åt Södertälje kommun bifogas strax. Även relevanta mail.

"Mart*n Fredrikss*n ..."

- Ja?

Motivet ska ha varit att kunna neka anhöriga till nätverkets medlemmar jobb och bostad bland annat. Yttrad i förtroende muntligt till mig.

Min uppgift som jag trodde var för att göra en sammanställning likt de som de brukar stå för visade sig vara ett jobb för kommunen.

De som vill höra av sig och se om de förekommer i den granskning jag gjorde är välkomna att kontakta mig.

Finns bilder och ljud som källor, så jag tror inte att henko har ett så starkt case mot honom.

inBefore: "
Men vadå? Precis som Henko säger så har ju Magnus misskött sitt jobb och arbetsgivaren Acta Publica/Panoptes ville inte att han skulle göra register på syrianer åt Södertälje kommun.

Varför släpper inte Magnus allt det här bara? så slipper Henko podda och twittra om honom för att skydda sin familj. Det är helt otroligt vad jobbig den autistiske tjackpundaren är. Alltså kom igen, och skeletor och Loan swishar denna man? "

Det är faktiskt en helt annan sak. Så den formen av kommentarer undanbedes.
Senast redigerad av Opulens 2022-10-12 kl. 09:12.
Citera
2022-10-12, 09:29
Medlem
Citat:

"Mart*n Fredrikss*n ..."

- Ja?

Citat:
Men vadå? Precis som Henko säger så har ju Magnus misskött sitt jobb och arbetsgivaren Acta Publica/Panoptes ville inte att han skulle göra register på syrianer åt Södertälje kommun.

Varför släpper inte Magnus allt det här bara? så slipper Henko podda och twittra om honom för att skydda sin familj. Det är helt otroligt vad jobbig den autistiske tjackpundaren är. Alltså kom igen, och skeletor och Loan swishar denna man? "

Tramsig helgardering du gjorde där. Men har Henko fel då? Finns det något faktafel i det Henko säger om arbetsgivaren<->uppdragstagaren i detta fall?

Jag ser mycket missriktad kritik mot Henko här trots att allt som han säger är sant.
Senast redigerad av kwasbeb 2022-10-12 kl. 09:36.
Citera
2022-10-12, 16:51
Medlem
Hur blev han så här trasig och sönderkörd i skallen?

Hände något i Henkos uppväxt? Våldtagen av farsan? Söndermobbad hela skoltiden?
Citera
2022-10-12, 18:10
Medlem
wahlizs avatar
Citat:

Haha varför "undanbedes" såna klockrena kommentarer tycker du?
Henko är exakt så tjockskalle och dum inuti hela sitt huvud.

Ganska skoj ändå .. antar att ditt inlägg var satir? Svårt att göra satir på Henkos dumheter.
Citera
2022-10-12, 22:38
Medlem
magis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kwasbeb
Hahahahahahahahaha

Ja skeletor är verkligen ett spektakel. Skulle ”vatos locos” och loan (med tänderna) åka till Avesta och hota henkos fru så skulle jag pissa ner mig av skratt och börja lukta lika mycket kiss som Malcom. Henko hade viftat bort dessa nassehaggor i en handvändning. Henko har varit i mycket slagsmål i sin ungdom och fått tänderna utslagna av pojkvännen till tjejen som Henko var otrogen med så tror skeletor och Researchgruppens finest Loan verkligen att de skulle ha en chans?

Henko ställer sig mellan skeletor och henkos frus döttrar som en mur. Inga nazister kommer komma åt Henkos familj.

Henko har på IRM-tiden fått mycket skit för sin hårda granskning av SD-politiker men aldrig någonsin har han fått utstå så mycket som från Annys gäng och Malins gäng. Snart dags att starta en insamling för Henko för all sveda och verk som alla gäng har orsakat Henko senaste åren? Han vaknar med ett tryck över bröstet varje dag nu pga Lindas och Thereses trakasserier.

Jag anser att alla är skyldiga Henko en ursäkt. Hur kan alla skelletliknande profiler mobba honom så länge utan att någon säger ifrån? Alltså på riktigt? Det är på tiden att journalistkåren och antirasism-rörelserna ställer upp för Henko! Det borde ha skett redan i förrgår, ställ upp för Henko idag - imorgon kan det vara för sent.

Researchgruppen?
Det är dåliga människor
Hackers som hackar människors privatliv
Har de säkrat all sin data om oss? Kan vi lita på att det inte läcker till internet för allmän beskådan?

Vem är denne Hållen som samarbetar med hacker researchgruppen-loan?

MagI
------
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in