2021-09-29, 10:59
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tveksamt, Pedofil-Henko är nog ohotad mästare i Offerkofte-SM även fortsättningsvis.

Han har för övrigt ljugit om brottsrubriceringen, M. är delgiven misstanke om olaga hot och ofredande. Inte förberedelse till grov misshandel alternativt grov skadegörelse.

Ljuger Henko så fort han öppnar käften det kan väl ändå inte vara möjligt
Citera
2021-09-29, 11:13
Medlem
Knalltorsks avatar
Stor humor på Henkos Twitter nu. Nu har cucken tappat det totalt.
Citera
2021-09-29, 11:13
Om Dörris var misstänkt för grov misshandel och det Henko räknar upp hade de inte släppt honom på plats man kan avfärda lögnhalsen direkt
Citera
2021-09-29, 11:15
Citat:
Ursprungligen postat av TamNarkoman
Ljuger Henko så fort han öppnar käften det kan väl ändå inte vara möjligt

Ser på twitter att Pedofil-Henko inte gillade att bli utmålad som pedofil, synd bara att han hade noll problem med att hänga ut mig för det (genom att spela dum och tolka ett tramsinlägg bokstavligt) så varför ska jag bry mig om hans lipande om förtal?

Och hur många har inte han förtalat på ytterst lösa grunder? Till Henrik säger jag bara, hoppas Patreon-pengarna har varit värt att förstöra din familjs trygghet och ditt anseende.

Notera att Pedofil-Henko postar en vecka gammal anmälan som bevis för att han inte ljuger om brottsrubriceringen.
Senast redigerad av farfar 2021-09-29 kl. 11:21.
Citera
2021-09-29, 11:17
Medlem
Knalltorsks avatar
Henko skrev på Twitter att sambon vikit sig dubbel under kvällen. Av garv eller? För att hon är tillsammans med världens största fjant?
Citera
2021-09-29, 11:27
Wow vilken fälla Martin Fredriksson lägger lite vikt bakom också på Twitter synd att alla såg i real time vad som hände och hur det beskrivs av Megamind
Citera
2021-09-29, 11:29
Medlem
Är det här den fjärde sammanslutningen av HÖGEREXTREMISTER som han har diktat upp, eller är det fler?
Citera
2021-09-29, 11:52
Bannlyst
Finns det nån bild på Henkos tjej?
Citera
2021-09-29, 11:55
Medlem
Knalltorsks avatar
Att Henko anmäler sina antagonister för förberedelse till grov misshandel är ju en grej, verkligheten en annan. Eller; om jag anmäler Henkos pojkvän Axel för mord på sin mamma som hittades flytande i Riddarfjärden - kan jag skriva på Twitter att han är misstänkt för mord då?

Btw - var det Henko som satt på säkert avstånd och fotade när M blev visiterad?
Senast redigerad av Knalltorsk 2021-09-29 kl. 12:01.
Citera
2021-09-29, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ActaPungen
Att de tog honom när han klev av tåget betyder ju att Henko suttit och bevakat Dörris resa.

Varför det? Dörris har ju själv skrivit om den på Twitter.
Citera
2021-09-29, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Fast har man haft med en rättshaverist som spelar in polisförhör för att vända det mot polisen är det nog strategiskt att tala med M och berätta att han ej ska möta upp H. Tror du inte?

Jo. Men för den sakens skull behöver man inte ta in nån i timtal och beslagta deras lur.
Citera
2021-09-29, 12:10
Medlem
H*llén avslöjar på Twitter att M*gnus nu, för första gången under konfliktens all tid, går till polisen för att lämna in en motanmälan:

https://twitter.com/jonas_hallen/sta...42076707786753

Magnus har länge stått ut med hundratals förolämpningar, trakasserier och annat från det gänget.

Vi är många som har full förståelse för att det till slut behöver bli ett polisärende av saken när Henko inte möter upp förslagen på att försonas som vänner.

Det ska bli intressant att få reda på vilka som ”följer med” i en sådan motanmälan. Kartläggningen av ett massivt antal stödhjul åt Henko och kompani har pågått i över ett års tid. Alla påhopp, förolämpningar och vad som kan tänkas utgöra förtal m.m. från samtliga verksamma i podcasten Haveristernas Discord-chatt, facebook-grupper m.m. finns välsorterat lagrade.

Det är dock ganska osannolikt att just denna motanmälan kommer gälla någon annan än Henko, men fler polisanmälningar kommer att komma framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in