Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-12, 18:37
  #1
Medlem
Psychoramas avatar
Hallå FB!
Har hört att det delats ut samples på denna amfetamin från någon shop. Så den verkar vara på ingång! Verkar även sällsynt. Kan tänka mig att denna är rätt potent. Det lilla jag läst om substansen är att den ska vara en amfetamin-analog med balanserat utsläpp av signalsubstanser och bättre än de övriga Metyl-amfetamin-analogerna(2-MA och 4-MA). Sägs vara rätt lik 4-FA i effekt.

Är det någon som har erfarenhet av 3-MA?

Om någon har någon bra info kring substansen så skriv gärna här!

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2013-11-12 kl. 18:39.
Citera
2013-11-12, 20:19
  #2
Medlem
Tjacktorskens avatar
Låter riktigt trevligt med en ny CS-RC! Blir lite glad nu, såg ju ut att det inte skulle komma någon BRA RC nu det senaste. Den biter på dopaminet alltså?
Citera
2013-11-12, 20:42
  #3
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Låter riktigt trevligt med en ny CS-RC! Blir lite glad nu, såg ju ut att det inte skulle komma någon BRA RC nu det senaste. Den biter på dopaminet alltså?
Denna har jag på känn att den är bra. Troligtvis går den mestades på dopaminet men säkert en del på serotoninet och noradrenalinet med såklart. Står ju att den ska vara bra balanserad mellan dessa signalsubstanserna. Här är några länkar:
http://en.wikipedia.org/wiki/3-Methylamphetamine
Allämänt snack om 3-MA: http://www.bluelight.ru/vb/threads/5...ylamphetamine?

Verkar vara på G till marknaden i alla fall.

Mvh
Citera
2013-11-12, 20:57
  #4
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Denna har jag på känn att den är bra. Troligtvis går den mestades på dopaminet men säkert en del på serotoninet och noradrenalinet med såklart. Står ju att den ska vara bra balanserad mellan dessa signalsubstanserna. Här är några länkar:
http://en.wikipedia.org/wiki/3-Methylamphetamine
Allämänt snack om 3-MA: http://www.bluelight.ru/vb/threads/5...ylamphetamine?

Verkar vara på G till marknaden i alla fall.

Mvh

Du har rätt, den verkar riktigt lovande. Finns bara ett ord; MUMMA! Kan nog bli några sliriga nätter när den finns på marknaden.
Citera
2013-11-12, 23:08
  #5
Medlem
Men vad tycker ni pöjkar om MPA och NEB som tjacksubstitut då? Själv(klart) tar jag ju hellre något renare/klarare/bättre men några G av ovanstående har ändå gått ned och i mitt tycke är de bättre än 2-flour-meta/amf som jag bara mår dåligt av, känner mig förgiftad och lätt debil...
Citera
2013-11-13, 09:36
  #6
Medlem
Sofoses avatar
Den här verkar intressant. Hoppas den snart dyker upp i shopparna.
Citera
2013-11-27, 16:29
  #7
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofose
Den här verkar intressant. Hoppas den snart dyker upp i shopparna.

Det vore synd om 3-MA blev olagligt innan det blivit tillgängligt.

Bara en tidsfråga innan det hamnar på FHI's svarta lista.

Samma som med 2-FA och 3-FA, efterfrågan var enorm men inrikesutbudet skralt.
Sen blev det klassat.
Citera
2013-11-27, 16:56
  #8
Medlem
Disponibels avatar
3-ma leder stort i röstningen på rubbercop om vilken substans dom ska ta in härnäst.
Citera
2014-03-06, 17:54
  #9
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
3-ma leder stort i röstningen på rubbercop om vilken substans dom ska ta in härnäst.

Rubbercop hann ju stänga innan Rcla...nej jag menar RCS började kränga denna. Vore kul att prova, men jag ligger lågt. Någon som känner sig manad?
Som vanligt antar jag att ingen kommer skicka sina droger för gratis analys till Wedinos för att se vad de egentligen får. Det är ju dyrt med frimärken när det finns så mycket RC!
Citera
2014-03-06, 20:15
  #10
Medlem
Får hem denna substans och litet annat gott och blandat jag skall testa innan ett uppehåll till sommaren.

Förhoppningsvis har jag den hemma på måndag, verkar vara en riktigt fin stimulant.
Citera
2014-03-06, 20:16
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrecisSomGil
Får hem denna substans och litet annat gott och blandat jag skall testa innan ett uppehåll till sommaren.

Förhoppningsvis har jag den hemma på måndag, verkar vara en riktigt fin stimulant.

Trevligt! Verkar vara en fin substans. Uppdatera här i tråden när du har provat.
Citera
2014-03-09, 23:14
  #12
Medlem
Ingen som testat 3-MA? Från RCS. Är väldigt intresserad av denna, verkar vara god fart i den vill jag tro.
Men blir nog att jag testar på NEB i morgon om posten sköter sitt sista biten, ligger lite lågt med 3-MA ett tag till.

Om jag har mer tur kommer amfetamin på lådan i morgon, blir väl det i sådant fall.
__________________
Senast redigerad av PrecisSomGil 2014-03-09 kl. 23:35.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback