Citat:
Ursprungligen postat av
Teleskoptampong2
På Flashback, speciellt på I&I, finns en betydande andel människor som anser att invandringspolitiken bör vara mer restriktiv. I samhälllet i stort verkar denna åsikt betydligt mindre utbredd, åtminstone uttrycks den inte öppet särskilt ofta. Man kan utan att överdriva påstå att konformismen är rätt hög från officiellt håll. Alla TV-kanaler, radiostationer och dagstidningar, utbildningssystemet och så vidare anför åsikten att mångkultur är bra och stor invandring är positiv och nödvändig. Jag vet inte någon enda artist, sportprofil eller mediapersonlighet som öppet säger att invandringen är ett problem och bör minska.
De flesta av oss har förmodligen initialt köpt denna bild, efter som det inte finns någon som motsäger den, och man har svårt att tro att alla har fel när bilden är så samstämmig. Vad var det som trots detta sociala tryck fick dig att byta åsikt om invandringen? Var det någon personlig händelse? Tidningsartikel? Diskussionstråd? Påverkan från din bekantskapskrets? Går det tala om någon enskild händelse eller var det en lång process?
Exempel på motsatsen vore också intressanta att höra, om det finns några sådana. (Alltså om du hade åsikten att invandringen borde vara mer restriktiv, men av någon anledning bytte åsikt och nu förespråkar ökad invandring.)
I min stora långa karriär mötte jag bara cremé de la cremé av nysvenskar och hade ett mycket stort och gott förhållningssätt till dem.
I min andra karriär som sträckte sig fram till 2008 så jobbade jag i en mindre ort utan dessa problem som mångkultur skapar. Jag var dessutom inte speciellt efterforskande utan trodde blåögt på lögnerna som maktens kreatur journalisterna dränker oss med.
I min tredje karriär så blev en nära väns unga dotter ihjälslagen av en MENA och här började jag fundera och reflektera. Jag började titta på vad som sker i samhället, ekonomiska bidrag som betalas ut, hur åldringsvården ser ut, svärföräldrarnas pension i förhållande till en importerad pensionär, våldtäkterna i min byhåla, de konstanta skottlossningarna i min byhåla, gettofieringen i min byhåla, hur de ekonomiska bidragen delas ut i min byhåla (20% tar 64% av bidragen, ni kan ju med arslet räkna ut ifrån vilken världsdel dessa 20% kommer), resandeskandalerna i min byhåla som bara förstärkte min uppfattning om resande efter några år i handels under del av 1980-talet.
När man bakar ihop konsekvenserna av den här vansinnig I&I politiken, när man ser hur andra länder lyckas (se Finland) så måste man komma till samma slutsats som mig.
Fortsätter vi med rådande politik så kommer den svenska välfärden för svensken vara ett minne blott. Vi är ett bidragsparadis för MENA och Subsahara. Vi spottar på svensken och destabiliserar hela riket.
Nu är det som så att vi har nått vägs ände med det här vansinniga utflödet av resurser till helt ointegrerbara folkslag och vi måste rösta rätt 2014.
Tyvärr så måste vi bli djävligt radikala så ämnet kommer upp som en huvudsak i politiken.
Mångkulturisterna som har pissat på och ljugit för svensken under många år har nu dukat upp för en otrevlig och pervers kommande politik.
Mångkulturisterna har lett Sverige in på väldigt farliga vägar med underströmmar som växer i rekordfart.
Svensken är dum och trög men vi har genomfört Dalauppror när det rann över förr i tiden samt Baltutlämningen i modern tid helt utan skrupler. När det har skitit sig tillräckligt och folket förstår att deras trygghet och samhälle är borta, det som tog 100 år att bygga under stort slit så lämnar man över beslutsrätten till väldigt radikala rörelser som kan lova att fixa det här.
Kanske att vi kan få effekt 2014 genom att få ett högt stöd för SD så de får fungera som en nödtrycksventil. SvP bör också få en kanal att verka i så de inihelvete radikala får "pysa" ut lite ånga.
Sverige har inte nytta av några pogromer av stora mått, det är bara kaos, jämmer och elände som det skapar.
Vi får se vad mångkulturisternas och maktens kreatur journalisterna tar för beslut för riket nu. Resonabla mängder av vansinnig I&I-politik eller störta riket i kaos.
Mångkultur är kaos, svensk monokultur fungerar!
"Förvånad"