Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-11, 21:06
  #1
Medlem
Tjena, jag och min tjej hade tänkt att flytta ner till Spanien nästa vinter och jobba som telefonförsäljare. Så tänkte kolla här på flashback vilka företag är bäst och lättast att få jobb på ?
Citera
2013-11-25, 14:35
  #2
Medlem
One Contact, Sell By Tell, Sellmate. Enkelt att få jobb överallt men inte lika lätt att få vara kvar, dom har alltid 30 eller 60 dagars prövotid, vilket innebär om man inte pressterar bra så åker man ut. Jag arbetar som telefonförsäljare i Barcelona och stortrivs, även nu när det börjar bli kallt.
Citera
2014-04-23, 10:03
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockeyabbe
One Contact, Sell By Tell, Sellmate. Enkelt att få jobb överallt men inte lika lätt att få vara kvar, dom har alltid 30 eller 60 dagars prövotid, vilket innebär om man inte pressterar bra så åker man ut. Jag arbetar som telefonförsäljare i Barcelona och stortrivs, även nu när det börjar bli kallt.
Behöver man ha goda kunskaper i spanska? Har en bekant som kan vara intresserad av detta men har inte extremt bra kunskaper ännu utan planerar studier på plats.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback