Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-06, 23:51
  #1
Medlem
Går det att med mening stuka foten genom att "råka" trampa snett. Har nämligen sagt att den är stukad och svullen som bortförklaring till en fotbollsmatch jag hade igår men ska träffa tränaren på fredag och skulle behöva få foten svullen på riktigt då han varit rehabtränare och jag inte vill att han ska förstå att jag ljugit!
Citera
2013-11-06, 23:53
  #2
Medlem
Jeffry122s avatar
Nej det är fysiskt omöjligt. Testa istället att försöka nudda armbågarna bakom ryggen och bit dig i örat!
Citera
2013-11-06, 23:55
  #3
Avstängd
CrackThiss avatar
Som redan nämnts är det fysiskt omöjligt. Tråkigt.
Citera
2013-11-07, 00:03
  #4
Medlem
TorkelTrottoarkants avatar
Klart det funkar! Ställ dig från en högre platå, hoppa ned och landa endast på din vinklade fot! Kan dock inte garantera endast en stukning, utan grövre skit som att leder pajjar osv kan nog hända.
Citera
2013-11-07, 00:03
  #5
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Det är klart det går, men det krävs nerver av hårdare material än Aggregated Carbon NanoRods...
Citera
2013-11-07, 00:09
  #6
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pezrulezhaakon
Det är klart det går, men det krävs nerver av hårdare material än Aggregated Carbon NanoRods...

Ja eller bara lite vilja.. Frågan är ungefär lika dum som om det går att göra sig själv blind eller slå sig själv med en hammare på knät.
Citera
2013-11-07, 00:12
  #7
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Jeffry122

Precis, helt riktigt.

Ändå finns det folk som spikar fast pungen i trästolen med spikpistol, eller kapar av sig diverse kroppsdelar med stämjärn..... Korkat är nog inte ens förnamnet..
Citera
2013-11-07, 00:44
  #8
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlillen
Går det att med mening stuka foten genom att "råka" trampa snett. Har nämligen sagt att den är stukad och svullen som bortförklaring till en fotbollsmatch jag hade igår men ska träffa tränaren på fredag och skulle behöva få foten svullen på riktigt då han varit rehabtränare och jag inte vill att han ska förstå att jag ljugit!
Hade inte en smartare fråga varit hur du skulle få foten att se svullen ut utan att verkligen behöva stuka den?
Ormbett vet jag funkar..
Citera
2013-11-07, 00:45
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankreatit
Hade inte en smartare fråga varit hur du skulle få foten att se svullen ut utan att verkligen behöva stuka den?
Ormbett vet jag funkar..

Vart får man tag på en orm?
Citera
2013-11-07, 01:01
  #10
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storlillen
Vart får man tag på en orm?

Nu har du allt målat in dig i ett hörn. Bästa lärdomen du har fått efter det här är nog att inte ljuga om såna saker.
Citera
2013-11-07, 03:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storlillen
Går det att med mening stuka foten genom att "råka" trampa snett. Har nämligen sagt att den är stukad och svullen som bortförklaring till en fotbollsmatch jag hade igår men ska träffa tränaren på fredag och skulle behöva få foten svullen på riktigt då han varit rehabtränare och jag inte vill att han ska förstå att jag ljugit!

Klart det funkar. Krävs bara en järnvilja och vara villig att riskera att någonting annat går sönder såpass mycket att du får men för livet.

Du måste för övrigt vara 15 om du behöver ljuga för tränaren om en fotbollsmatch.
Citera
2013-11-07, 03:59
  #12
Avstängd
Mousetraps avatar
Om du vill få foten svullen så slår du många gr och hårt med tex en fylld petflaska 100 ordentliga slag och du har en svullen fot!

Att du ens går i dessa tankar är helt sjukt, din pappa eller mamma kan inte tvinga dig att spela fotboll, sluta / ta ett sabbatsår ....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback