2022-03-31, 00:32
Medlem
PAIN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanto
Bumpar denna igen.
Finns det verkligen ingen där ute som kan ge en utförlig beskrivning på hur man enklast hittar rätt?
Försöker även jag hitta svar här men är ett svårt område att navigera i.

Jag satte i halsen långt innan jag vågade fucka med ljumsken... Sedan hann jag sluta innan det hann bege sig! Sorry!

Men motiveringen när jag valde mellan dom minns jag fortfarande flera år senare som:
Halsen vs ljumsken = 1. Båda extremt risky om man fuckar upp... 2. Halsen ser du jättetydligt i spegeln, även första gången vs ljumsken där du helt ärligt sticker in nålen på ett ställe helt i jävla blindo och ska träffa en (förvisso tjock) ven men som more or less snurrar runt artären typ...

Fine, när man redan har ett hål där så är det ju rätt "säkert" men näe fuck that.. Halsen gick alldeles utmärkt sista tiden.

Men ärligt, har man kommit till den punkten av sitt liv så FÖRSÖK FUCKING SLUTA! Ring soc, familj vemfan som helst och be om hjälp... Skriv in dig på LARO om du tror du är så fuckad av opiaterna att du aldrig kommer kunna vara nykter...

För ens chanser att överleva är bra mycket högre på LARO (om man nu vill leva ens . vilket jag har full förståelse för att man inte pallar mer efter all skit och misär, tro mig!) , sen kombinera LARO med nån typ av öppenvårdsbehndling som KBT..

Går alltid att trappa ner sen också i så pass långsam takt att det blir relativt mild AT (tyvärr kräver sista typ 20mg säkert ett år av sista nedtrappning MINIMUM ifall man vill kunna vara i skick att jobba osv... detta pga att sista delen är det som är värsta omställningen för hjärnan..)

Men oddsen är bättre än att gå på heroin..

Är det centralstimulantia istället (tjack t.ex) så råder jag till behandlingshem samt ADHD utredning och få ut ADHD-meds som stimulerar dig att kunna fungera relativt normalt...
Citera
2022-05-08, 12:10
Medlem
Hur gör man för att träffa ljumsken om man inte kan hitta pulsen (som man ska baseras sticket på, typ en centimeter in från pulsen)?
Citera
2022-06-05, 14:26
Medlem
Tips för bästa rushen med tjack iv? Bättre med större nål, liten vätskemängd, snabb injektion? Funkar det att blanda med druvsocker i lösningen?
Citera
2022-06-15, 17:26
Medlem
Dåligt med svar i denna tråden...tar gärna pm om ingen vill skriva här.
Citera
2022-06-15, 20:20
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Experimentell011
Dåligt med svar i denna tråden...tar gärna pm om ingen vill skriva här.
Jag skulle säga att du redan har svaren. Lite större nål, mättat vatten och in fort som fan. Vissa sorter gynnas av lite druvsocker i. Men sen också att man har ätit och druckit ordentligt spelar stor roll.
Citera
2022-07-12, 17:56
Medlem
Welp nu har jag lyckats missa ännu en gång. Skjöt brunt heroin för typ tredje gången i mitt liv. Och såklart missar jag lite (kanske en 0,5 meter) Det jag undrar nu är hur farligt är det att missa? Jag var ju tvungen att löäsa upp det med askorbinsyra (typ hälften av horset i mängd) och det gör mig lite fundersam om detta är riktigt dåligt att missa.

Nån som har svar? Hoppas jag får svar rätt snabbt för det brände till lite i början så vart lite små nojjig.
Citera
2022-11-26, 09:12
Medlem
ChemicalGirls avatar
Sprutbyte, anmäler dem om man har lpt(öpt) ser dem det i syna system?

Sprutbyte, anmäler dem om man har lpt(öpt) ser dem det i sina system (dator)?
någon som vet snabb svar uppskattas.

(kanske postat i fel tråd, ber om ursäkt för det isf)
Senast redigerad av ChemicalGirl 2022-11-26 kl. 09:39.
Citera
2023-04-13, 11:47
Medlem
Panik!!

Har beställt hem tjosan, pumpar och kanyler mm, skall köra ett race från fredag (imorgon) till söndag.

Givetvis har inte verktygen dykt upp, allt det olagliga har dock kommit fram som det skall. Ändå har jag beställt verktyg både från dark web och från vanliga webben för att gardera mig.

Jag behöver alla tips jag kan få så att jag får tag på verktyg idag eller senast imorgon. Kan man köpa det på apoteket och vad skall man i så fall säga att man skall ha dom till?

Håller tummarna att någon kan tipsa mig hur jag skall gå tillväga.

Tack på förhand!
Citera
2023-04-23, 12:05
Medlem
Rena nålar o kanyl

Bor i ett av sprututbytbytesprogrammen men har alltid rökt trots jag fått gå upp i dos.. Jag vet farorna med att injicera sp ingen moralism tack.
Två frågor: jag vill inte registreras på något utbytesprogram, hur kommer jag förbi? Kan man köpa typ insulin liknande spruta på apoteket? Sked, vatten askrobinsyra (kan man ta vanlig C vitamin,) och elda. Röra runt så det blandas och sedan bomullstuss eller vad annars? Suga upp. Hur mycket om man röker ca ett gram mellan starkt om dagen delat på fem, sex tillfällen? 0.2 g?

Sen detta med svar, luftbubblor som man varit livrädd för samt slutligen vilken ven är enklast att börja med? Många frågor samtidigt men skall iväg en vecka och har bara 2 g mellan starkt
Citera
2023-04-23, 12:43
Moderator
Morfar-52s avatar
"Rena nålar o kanyl" infogad från drogakuten./mod
Citera
2023-04-25, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Experimentell011
Tips för bästa rushen med tjack iv? Bättre med större nål, liten vätskemängd, snabb injektion? Funkar det att blanda med druvsocker i lösningen?

Tjack har rätt dålig rush så det som rushar är oftast tillsatser men jag har märkt att desto sämre filtrerat destö bättre rush. Om jag acetonar och tvättar med isoprop. alkohol så det blir rent tjack utan koffein eller socker så blir det ingen rush alls i stort sett utan tar ca 5-10 min innan fullt påslag. Mycket koffein brukar ’värma’ och mycket socker i brukar ge lite grumlig syn men kan även ge rätt bra skuts.

Så, egentligen rätt värdelöst att skjuta tjack ifall det är av tjacket man vill få en skjuts..
Citera
2023-04-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnasEmma
Panik!!

Har beställt hem tjosan, pumpar och kanyler mm, skall köra ett race från fredag (imorgon) till söndag.

Givetvis har inte verktygen dykt upp, allt det olagliga har dock kommit fram som det skall. Ändå har jag beställt verktyg både från dark web och från vanliga webben för att gardera mig.

Jag behöver alla tips jag kan få så att jag får tag på verktyg idag eller senast imorgon. Kan man köpa det på apoteket och vad skall man i så fall säga att man skall ha dom till?

Håller tummarna att någon kan tipsa mig hur jag skall gå tillväga.

Tack på förhand!
Släkting med diabetes? Isf kan du gå till apoteket och försöka lura dig till verktyg. Annars, veterinärer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in