• 2
  • 3
2013-11-09, 15:10
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Visade sig att det visst fanns någon jag kände som hade blodsockermätare. Och jag hade helt normala värden ! Fyfan vad skönt. Ännu en sjukdom man kan bocka av. Väl bara en tidfråga innan jag kommer på någon annan dock.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2013-11-09 kl. 16:04.
Citera
2013-11-09, 16:02
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Har dock fortfarande probem att jag blir kissnödig snabbt kan dessutom svida till lite precis under magen (inte när jag kissar dock). Kanske är uvi ändå ? När jag tog mitt kissprov hade jag kissat ungefär 1h.45 innan. Gjorde det dessutom hemma då jag inte klarade av och hålla mig till när min tid var. Stod i en påse i ungefär 30 min. Kan sånt gå över av sig själv vågar inte gå ner dit något mer nu dem är nog ganska trötta på mig hehe. Har citron c vitamin tabletter hemma kanske kan prova dem.
Senast redigerad av asdfghjklzxcvbnm 2013-11-09 kl. 16:06.
Citera
2014-06-04, 18:08
Medlem
Jag undrar hur mycket som är normalt att kissa om man dricker ca 1.5-2 l om dagen?

Jag är själv lite av en hypokondriker och tror nu att jag har problem med njurarna. Jag kissar bara ca 3 ggr per dag när ja dricker ca 2 l och blåsan behöver inte ens vara helt full. Alltså runt 2 l vätska in och bara kanske 8-9 dl urin.

Har stor ångest över detta och börjat mäta mina urinmängder och tittar ständigt på klockan när ja kissar, hur mycket och hur mörk urinen är. Ringt till vc men de tycker inte att de är nått... Kan detta vara psykiskt eller låter det väldigt lite?

Mvh alforno
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in