Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-06, 01:42
  #1
Medlem
ser ni de som smått agressiva och blir avtända eller tycker ni att det är hett eller självklart?
exempel: en tjej går fram till dig på krogen och säger: dig vill jag knulla följ med mig hem. Eller att en tjej du dejtar tar upp sex ganska fort och " vill ta för sig av dig"

tell me!
Citera
2013-11-06, 02:02
  #2
Medlem
Snyggs avatar
Ser det endast som positivt. Är inte allt för vanligt, direkt.
Citera
2013-11-06, 02:08
  #3
Medlem
Situationen från krogen som du nämner hade fått mig att tänka till. "Vad fan e detta för slyna?" Ungefär. Och förmodligen hade det förstört många chanser på något seriöst.

Däremot en tjej som tar för sig i en relation är bara +++
Citera
2013-11-06, 02:10
  #4
Medlem
Gantz92s avatar
Hade någon kommit fram till mig på det viset som i ditt första exempel så hade jag trott att hon hade mentala problem.
Citera
2013-11-06, 02:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansdottir
Situationen från krogen som du nämner hade fått mig att tänka till. "Vad fan e detta för slyna?" Ungefär. Och förmodligen hade det förstört många chanser på något seriöst.

Däremot en tjej som tar för sig i en relation är bara +++

Så du tar inte hem tjejer från krogen? Och de tjejer som
Det kontaktas med på krogen har du i åsyfte att ha något seriöst med?
Citera
2013-11-06, 02:12
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gantz92
Hade någon kommit fram till mig på det viset som i ditt första exempel så hade jag trott att hon hade mentala problem.
Varför? Vi tjejer är väldigt vana vid att killar gör det .
Citera
2013-11-06, 02:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
Så du tar inte hem tjejer från krogen? Och de tjejer som
Det kontaktas med på krogen har du i åsyfte att ha något seriöst med?
Njä, den typen av "krogragg" du förmodligen syftar på, det ger mig inget. Ogillar dessutom att ligga när jag är alkoholpåverkad.
ALLA tjejer jag möter, alla. Kan vara en potentiell framtida fru, det vet man aldrig, likväl en tjej från krogen. Men skulle hon bete sig som en hora så försvinner liksom den chansen ganska omgående.
Citera
2013-11-06, 02:23
  #8
Medlem
Slaughtereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
ser ni de som smått agressiva och blir avtända eller tycker ni att det är hett eller självklart?
exempel: en tjej går fram till dig på krogen och säger: dig vill jag knulla följ med mig hem. Eller att en tjej du dejtar tar upp sex ganska fort och " vill ta för sig av dig"

tell me!

OM en tjej gör det du beskrev så är man säker på att det inte är relationsmaterial. Vet att tjejer till 99% är riktiga slampor om dom börjar prata om sex så tätt intill på. ONS på krogen är väl en annan femma kanske.

Ja, jag tycker det är bra och lätt och veta om en tjej är lättfotad eller nånting att ha.
Citera
2013-11-06, 02:31
  #9
Medlem
CutUups avatar
Alltid trevligt med lite bekräftelse,goes both ways i guess
Citera
2013-11-06, 09:14
  #10
Medlem
Att ta för sig är inte odelat positivt. Det hela beror på vilken typ av känsloliv som ligger bakom.

En person kan vara försigkommen av öppenhet och naturlig kontakt med sina uttryck, medan en annan kan ta för sig som en följd av ett kompensationsbehov som kan ge aggressiva undertoner eller kanske självskadliga beteenden.

Jag gillar när människor, oavsett kön, är öppna och ärliga i sina uttryck. Om jag möter en kvinna som är öppen och ärlig i sin sexualitet, är det absolut något jag går igång på.
Citera
2013-11-06, 10:23
  #11
Medlem
Ratads avatar
Aggressiva? Nej tack.
Citera
2013-11-06, 10:26
  #12
Avstängd
hatarmigsjelvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
ser ni de som smått agressiva och blir avtända eller tycker ni att det är hett eller självklart?
exempel: en tjej går fram till dig på krogen och säger: dig vill jag knulla följ med mig hem. Eller att en tjej du dejtar tar upp sex ganska fort och " vill ta för sig av dig"

tell me!

jag hade älskat om ni tjejer va som oss killar och bara frågade sånt på krogen!!! hade inte sett ner på dig alls och du hade kunnat va flickvänsmaterial oavsett...jag lovar att det finns killar som uppskattar om du hade varit sån...sluta va så jävla pryda tjejer...ingen tjänar på det.. jag vill gärna knulla dig om du vill ha gubbkuk dvs
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback