Har rökt gräs i 3 år men tog en paus för att stabilisera psyket lite (mådde rätt dåligt). Nu efter ett par månader känner jag mig redo att inleda min drogkarriär v2.0, och ta någon härlig hallis
Syftet med trippen är att komma till någon slags självinsikt eller förståelse, utan en massa nojja och jobbig avtändning. Vet ju trots allt inte hur mitt psyke är i dessa sammanhang, annat än att dagligt cannabisbruk i ett par år fick mig deprimerad...
Jag har läst på rätt mycket på olika forum om bland annat Toppisar, LSD och DMT. Slutsatsen jag drog är:
Toppisar: Relativt safe val men inte lika intensiv om man inte tar en rejäl dos. Vill ju trots allt få ut något av trippen.
LSD: Var så jävla sugen på detta tills jag började läsa om alla jävla avtändningar som kan ske... är det stor chans? Dum fråga men med tanke på omständigheterna (ha en bra setting i åtanke oxå).
DMT: Verkar så jävla sjukt... kommer testa förr eller senare men kanske bättre att ta någon annan hallis innan man ger sig på Fadern av hallisar?
Kommer nog få en och annan påhoppning för dessa slutsatser, men då får ni gärna förklara vad som är fel också
Vilken drog skulle DU föreslå till mig? En polare kommer babysitta mig helt nykter när jag kör. Jag har inga erfarenheter utom alkohol och cannabis. Ha detta i åtanke!
Kommer ni på någon annan än dessa; shoot!