Skrev ett inlägg på AoK som jag tyckte höll sig till ämnet efter en millisekund är meddelandet raderat och även den som citerade mig. Ska det vara rent från sk. "rasister"? Får jag ens skriva i detta fridhemsforumet längre?
Det är ingen som har en aning. Tråden moderatorn presenterade ovan gav 15 sidor.
Anledningen är att problemet är den oerhörda mängd inlägg som postas där. Det är därför ingen startar trådar om vad som är OT i Litteratur eller Filosofi. Där behöver en användare inte gå utbildning i vad som är OT för att posta eftersom inläggen är så få att du kan scrolla förbi eventuella probleminlägg.
Vi kan låtsas att problemet är något annat. Men sanningen är att den svenska befolkningen är helt galen i brott och mysterier kring kriminalitet. Så forumet är så populärt att det knappt går att hantera. Intuitionen för vad som är OT fungerar i andra forum, men i ABoK måste man lära sig genom att bli smälld på fingrarna ett antal gånger. För somliga leder det till avstängning innan de lärt sig sitta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!