2013-11-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Känner ni någon oro för det? Om ja, hur vågar ni i så fall reproducera er?

Hahah ja det kan man fråga sig. För mig finns inget alternativ, kommer stanna i Sverige om jag så är den sista etniska medborgaren.

Orkar inte gå in på några djupare detaljer men jag kom bort från mina vänner i lördags och beslöt att gå runt i Stockholmsnatten för mig själv några timmar. Under den tiden hann jag stöta på inte mindre än tre gäng som var ute efter bråk. Med rätt attityd och tillvägagångssätt är det inga problem att få 5-6 förortskickers att vika ner sig.

I sanningens namn var det i och för sig jag som försökte starta det sista bråket på röda linjen mellan Masmo och Fittja när jag såg ett gäng som satt och vässade med en ensam t-baneresenär, men inte heller denna gång var det någon av killarna som var sugna på att anta utmaningen.
Visserligen är jag bra mycket större än den normala medelsvensken men det ger ändå en indikation vilka fega kräk lakritstomtarna är när de vänder på klacken och flyr med svansen mellan benen.

Kontentan är hur som helst att jag bevisade min tes att även om svenskarna någon gång skulle bli i minoritet så behövs det inte mycket för att driva packet ur landet.
Dessutom ska man ha i åtanke att de som flyr hit är de fegaste och mest patetiska stackarna som inte ens hade kurage nog att stanna i sitt eget land och kämpa.

Som invandrare i ett främmande land skulle jag skämmas något alldeles otroligt bara att visa mig utomhus med tanke på att alla besitter vetskapen om att det bara är bottenskrapet som tagit sin tillflykt hit och hukar bakom de trygga svenskarna likt ett barn gömmer sig bakom mammas kjolar.

Så dina drömmar att ni någon gång kommer ta över detta land kan du slå ur hågen på en gång.
Citera
2013-11-04, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Hahah ja det kan man fråga sig. För mig finns inget alternativ, kommer stanna i Sverige om jag så är den sista etniska medborgaren.

Orkar inte gå in på några djupare detaljer men jag kom bort från mina vänner i lördags och beslöt att gå runt i Stockholmsnatten för mig själv några timmar. Under den tiden hann jag stöta på inte mindre än tre gäng som var ute efter bråk. Med rätt attityd och tillvägagångssätt är det inga problem att få 5-6 förortskickers att vika ner sig.

I sanningens namn var det i och för sig jag som försökte starta det sista bråket på röda linjen mellan Masmo och Fittja när jag såg ett gäng som satt och vässade med en ensam t-baneresenär, men inte heller denna gång var det någon av killarna som var sugna på att anta utmaningen.
Visserligen är jag bra mycket större än den normala medelsvensken men det ger ändå en indikation vilka fega kräk lakritstomtarna är när de vänder på klacken och flyr med svansen mellan benen.

Kontentan är hur som helst att jag bevisade min tes att även om svenskarna någon gång skulle bli i minoritet så behövs det inte mycket för att driva packet ur landet.
Dessutom ska man ha i åtanke att de som flyr hit är de fegaste och mest patetiska stackarna som inte ens hade kurage nog att stanna i sitt eget land och kämpa.

Som invandrare i ett främmande land skulle jag skämmas något alldeles otroligt bara att visa mig utomhus med tanke på att alla besitter vetskapen om att det bara är bottenskrapet som tagit sin tillflykt hit och hukar bakom de trygga svenskarna likt ett barn gömmer sig bakom mammas kjolar.

Så dina drömmar att ni någon gång kommer ta över detta land kan du slå ur hågen på en gång.
Varför drar du slutsatsen att det är en dröm för mig att vi ska ta över det här landet?

Sedan snackar du så jävla mycket skit. Jo tjena att du ränner först i Stockholm några timmar och sedan pundar mellan Fittja och Masmo.

Ja, du verkar jättestark men det ändrar inte faktumet att svenskar är ett folk som har svårt att gå ihop och enas. Även om ni och jag tycker att det är fegt av invandrare att gå i grupp mot svenskar så kan man ändå dra slutsatsen att invandrare kommer att vinna slaget om Sverige genom att man enas mot de förvirrade svenskarna som ständigt ska ifrågasätta varandra och vara passiva när det väl gäller.
Citera
2013-11-05, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Varför drar du slutsatsen att det är en dröm för mig att vi ska ta över det här landet?

Sedan snackar du så jävla mycket skit. Jo tjena att du ränner först i Stockholm några timmar och sedan pundar mellan Fittja och Masmo.

Ja, du verkar jättestark men det ändrar inte faktumet att svenskar är ett folk som har svårt att gå ihop och enas. Även om ni och jag tycker att det är fegt av invandrare att gå i grupp mot svenskar så kan man ändå dra slutsatsen att invandrare kommer att vinna slaget om Sverige genom att man enas mot de förvirrade svenskarna som ständigt ska ifrågasätta varandra och vara passiva när det väl gäller.

Vad du tror eller inte är mig fullständigt egalt. Det bevisas gång på gång att blattar är ena fega stackare.
En trevlig liten krönika skriven av en invandrare som själv erkänner att ni inte har mycket att komma med varken fysiskt eller mentalt: http://motargument.se/2012/10/10/omvand-rasism/

Vad är det du inte förstår med att jag först befinner mig i city och sedan åker tunnelbana mot Norsborg? Skulle det vara något konstigt? Tror du att folk från förorten övernattar i Kungsträdgården?

Så du menar att ni blattar bestående av olika etnicitet, härkomst och religion ska enas mot svenskarna när ni inte ens kan hålla sams i era egna länder?
Du hör själv hur befängt det låter.

Men visst, om dina fantasier får dig att må bättre där hemma på kammaren så ska jag inte jag vara den som krossar drömmarna.
Citera
2013-11-05, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Vad du tror eller inte är mig fullständigt egalt. Det bevisas gång på gång att blattar är ena fega stackare.
En trevlig liten krönika skriven av en invandrare som själv erkänner att ni inte har mycket att komma med varken fysiskt eller mentalt: http://motargument.se/2012/10/10/omvand-rasism/

Vad är det du inte förstår med att jag först befinner mig i city och sedan åker tunnelbana mot Norsborg? Skulle det vara något konstigt? Tror du att folk från förorten övernattar i Kungsträdgården?

Så du menar att ni blattar bestående av olika etnicitet, härkomst och religion ska enas mot svenskarna när ni inte ens kan hålla sams i era egna länder?
Du hör själv hur befängt det låter.

Men visst, om dina fantasier får dig att må bättre där hemma på kammaren så ska jag inte jag vara den som krossar drömmarna.
Jag kan säga såhär, svenskarna kommer att hamna i minoritet och inte kunna enas. Det räcker för att blattehorder ska våldföra sig mot varenda svensk de ser.

Jag är bara objektiv. Det var t.ex. därför jag också instämde att invandrare oftast våldför sig mot svenskar i grupp. Varesig det är fegt eller inte, svenskarna måste göra likadant för att ni ska visa att ni är starka som GRUPP. För en enksild stark svensk har inget emot ett gäng blattar. Vilket svenskarna inte verkar kapabla till, dvs. gå i grupp. Men juste, medborgargardet gick ju och våldförde sig mot alla invandrare i Tumba i maj i samband med husbykravallerna, bland annat genom att slå en 15 årig pojke. Varför åkte inte ni till Husby eller norra botkyrka och visade lite jävlar anamma och att svenskar visst är något att akta sig för? Nej juste, ni är alldeles för fega. Ni vet att norra botkyrka är ett farligt område. Men istället går ni till white-trash barnfamilj området Tumba och slåss mot invandrarungar och utropar er som segrare och tror att ni kommer att rädda Sverige framtid. Jävla fåntrattar.
Senast redigerad av J-Ce 2013-11-05 kl. 00:46.
Citera
2013-11-05, 00:51
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Absolut att jag vågar leva i Sverige.
Jodå, jag har reproducerat mig dessutom. Små blonda blåögda vackra svenskar dessutom. Ni behöver inte vara oroliga, de ser och vet vad som händer i Riket och resonerar klokt utifrån det. Över 20 "blatteskjutningar" i byhålan färgar en ung mans åsikter, det vill jag lova.
Det som dock irriterar mig något överdjävligt är den vansinniga politiken som vräker in kriminella, analfabetiska och helt ointegrerbara varelser ifrån MENA och Subsahara.
I och med att jag är en vän av ordning och reda så börjar mina funderingar gå åt att svår sot kräver hård bot. SD kan vara på tok för klen bot så kanske SvP blir valet 2014? Det är den tydligaste markeringen jag kan göra att politiken är helt åt helvete i denna fråga.
Vi får se!
För övrigt så är jag fundersam på vad som händer i Sverige när sinnet rinner till sist hos dumsvensken? Risk för att det blir djävligt otrevligt. Vi har genomfört Dalauppror och i modern tid gjort baltutlämningen helt utan skrupler. En stor djävla "Baltutlämning" är vad Riket behöver nu.

Mångkultur är kaos, svensk monokultur fungerar!

"Förvånad"
Senast redigerad av AlwaysAllIn 2013-11-05 kl. 00:54.
Citera
2013-11-05, 01:17
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Beror väl på vad man jämför med. Islam och kommunismen har skördat flest offer i vår historia.
Islam, kommunism är enligt mig precis som nationalism byggt på abstrakta tolkningar av sin omgivning... (Ställer mig för övrigt tvivelaktig till att islam har skördat fler offer i sitt namn än kristendomen genom århundrandena.)
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Utplånar du ett folks identitet så finns inget som kan hålla gruppen samman längre och det är att undergräva folkets existens
Okej, du har säkerligen rätt i att ordet folkmord innebär detta. Det känns dock som problematiken för mig att hålla en bra diskussion med exempelvis TS är att vi har helt skilda åskådningar om "folk"...

För mig finns det bara ett folk som kan komma att överleva eller dö ut. Min tro är att scenariot överlevnad kräver samarbete snarare än inneslutning. Speciellt miljöförstöring och överexploatering av naturresurser är framtida fasansfulla problem som kräver globalt gehör och samförstånd.

Sverige, svenska folket och blåögda barn... Säger mig ingenting.
Citera
2013-11-05, 08:48
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysAllIn
Absolut att jag vågar leva i Sverige.
Jodå, jag har reproducerat mig dessutom. Små blonda blåögda vackra svenskar dessutom. Ni behöver inte vara oroliga, de ser och vet vad som händer i Riket och resonerar klokt utifrån det. Över 20 "blatteskjutningar" i byhålan färgar en ung mans åsikter, det vill jag lova.
Det som dock irriterar mig något överdjävligt är den vansinniga politiken som vräker in kriminella, analfabetiska och helt ointegrerbara varelser ifrån MENA och Subsahara.
I och med att jag är en vän av ordning och reda så börjar mina funderingar gå åt att svår sot kräver hård bot. SD kan vara på tok för klen bot så kanske SvP blir valet 2014? Det är den tydligaste markeringen jag kan göra att politiken är helt åt helvete i denna fråga.
Vi får se!
För övrigt så är jag fundersam på vad som händer i Sverige när sinnet rinner till sist hos dumsvensken? Risk för att det blir djävligt otrevligt. Vi har genomfört Dalauppror och i modern tid gjort baltutlämningen helt utan skrupler. En stor djävla "Baltutlämning" är vad Riket behöver nu.

Mångkultur är kaos, svensk monokultur fungerar!

"Förvånad"

Bra skrivet. Har själv tre barn, och har bekanta som har betydligt äldre barn, och dessa har lärt sig allt som finns att veta om icke-vita invandrare genom personliga erfarenheter.

Kanske blir det dessa unga som till slut gör det som VI äldre borde ha gjort för länge sedan: handgripligen kastar ut dem som inte hör hemma här? Om det blir så kommer jag att gå i graven djupt generad - detta borde VI ta hand om medan vi ännu har styrka i våra armar.

Bara i min omedelbara bekantskapskrets finns fyra familjer vars barn har blivit rånade av invandrare. Hur normalt är det? Och min hemstad är inte speciellt berikad, även om vi har vår beskärda del av juggar och libaneser och andra arabfolk.

SD har inga lösningar, såvida de inte kör "main stream"-tugget för att dölja hårdare och mer effektiva åsikter; om det vet jag inget, även om jag hoppas på det.

Svenskarnas Parti har lösningarna, och bör förhoppningsvis växa till sig fortare och fortare ju mer berikade vi blir.

Tillägger att jag avskyr när svenskar är uppgivna, som om vi har förlorat. Slaget som förlorades hände för 60 år sedan, och fienden fick övertaget och har ägnat dessa 60 åren åt att försöka splittra och krossa de vita nationerna. (Detta arbete började dock lång, långt före WW2... som endast är ytterligare en konsekvens av dessa makters groteskerier).

Vi har inte förlorat, vi har inte ens börjat slåss på allvar ännu. Men det kommer. Och inte ens OM vi förlorar vill jag höra massa skitsnack om att ge upp. Så länge det finns vita människor kvar på jorden så ska vi slåss, det är vår plikt och det enda alternativet som finns i realiteten. Det ska bara finnas EN historia att berätta när detta är över, och det är den om vår seger.
Citera
2013-11-05, 09:30
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Okej, du har säkerligen rätt i att ordet folkmord innebär detta. Det känns dock som problematiken för mig att hålla en bra diskussion med exempelvis TS är att vi har helt skilda åskådningar om "folk"...

För mig finns det bara ett folk som kan komma att överleva eller dö ut. Min tro är att scenariot överlevnad kräver samarbete snarare än inneslutning. Speciellt miljöförstöring och överexploatering av naturresurser är framtida fasansfulla problem som kräver globalt gehör och samförstånd.
Folkmordskonventionen gör dock ingen skillnad på huruvida du tror på konceptet om folkgrupper eller inte. Folkgrupper är skyddade så dina folkutplåningstankar gör du nog bäst i att hålla i din fantasi.
Citat:
Sverige, svenska folket och blåögda barn... Säger mig ingenting.
Jag skulle vilja höra dig spontant säga liknande saker om icke-vita folkslag, varför inte judarna:

"Israel, judiska folket och omskuren penis... Säger mig ingenting."

Men jag skall dock inte hålla dig på halster längre, jag förstår mycket väl att du är anti-vit. Anti-rasist är ett kodord för anti-vit.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-11-05 kl. 09:33.
Citera
2013-11-05, 09:51
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackham.den.Rode
Eller så kan man ju fly till ett mer civiliserat land, typ Australien?

Men Australien är ju aboriginernas land. Du kan ju inte tro att du som vit har rätt att bara stövla in i andra rasers länder.
Citera
2013-11-05, 10:08
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:

1) Islam, kommunism är enligt mig precis som nationalism byggt på abstrakta tolkningar av sin omgivning...

2) (Ställer mig för övrigt tvivelaktig till att islam har skördat fler offer i sitt namn än kristendomen genom århundrandena.)

3) Okej, du har säkerligen rätt i att ordet folkmord innebär detta. Det känns dock som problematiken för mig att hålla en bra diskussion med exempelvis TS är att vi har helt skilda åskådningar om "folk"...

4) För mig finns det bara ett folk som kan komma att överleva eller dö ut.

5) Min tro är att scenariot överlevnad kräver samarbete snarare än inneslutning. Speciellt miljöförstöring och överexploatering av naturresurser är framtida fasansfulla problem som kräver globalt gehör och samförstånd.

6) Sverige, svenska folket och blåögda barn... Säger mig ingenting.

1) Nationalism är allt annat än abstrakt. Rent praktiskt kan du se hur nationalism manifesteras helt naturligt och alltid utan tvång... genom hela vår historia. Det är givetvis naturligt för olika folkslag (med olika språk, utseende, kulturer, traditioner, etc.) att värna sig själva först, att söka sig till varandra.

Att folkslagen föredrar att öga ett eget område är inte abstrakt, det är en realitet. Om denna sanning vittnar samtliga mångetniska länder på jorden, som alla dras med etnisk segregation som en följd av denna helt naturliga vilja att vilja leva med sina egna.

2) Intressant. Du VET inte, men din instinktiva hållning i frågan är att kristna är den sämre parten.

3) Tja, det verkar som om du lever i förnekelse att det överhuvud taget FINNS olika folkslag.

4) Ett folk? Människan? Då förnekar du alltså de olika folkslagens existens? Du inser väl att du är en extremist i denna fråga, och få människor på jorden håller med dig? Försök pådyvla din bisarra åsikt på alla de folk som IDAG kämpar för sin överlevnad, sin rätt till självbestämmande, ett eget land. "Ni finns inte, det är inte viktigt, vi är alla ETT folk, så lägg ner."

Inser du inte att du skulle bli betraktade som en yrande galning, och med all rätt?

5) Och det är förstås helt omöjligt att samarbeta om varje folk bor i sina egna länder? Om du ska hjälpa din granne måste ni först flytta ihop? Studera din omvärld, skåda vad sammanblandningen av olika folkslag innanför samma gränser ALLTID leder till, och fråga dig själv om den polariseringen är till gagn eller förfång för samarbete mellan folkslagen.

6) Du hävdar alltså att det inte finns något svenskt folk? Inget japansk folk? Inget judiskt folk? Etc.
Citera
2013-11-05, 10:14
Medlem
krang2s avatar
@ J-Ce,
jag bor i Tyskland, och det är värre här än i Sverige. Fortfarande rekommenderar jag alla ariska människor att reproducera och att ha barn och att försvara dem mot alla angrepp. Tror du att folk levde bättre och säkrare i 1648, till exempel? Vad är starkare, kommer att segra till slut, och om du inte vågar att reproducera dig själv, inte hindrar andra som fortfarande har viljan att existera, att skapa, att utföra. Gå i din garderob och gnäll och begå självmord om du är rädd för framtiden. Eller höja huvudet och vara stolt och stark, och stödja ariska familjer!
Citera
2013-11-05, 10:42
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
1) Nationalism är allt annat än abstrakt. Rent praktiskt kan du se hur nationalism manifesteras helt naturligt och alltid utan tvång... genom hela vår historia. Det är givetvis naturligt för olika folkslag (med olika språk, utseende, kulturer, traditioner, etc.) att värna sig själva först, att söka sig till varandra.

Att folkslagen föredrar att öga ett eget område är inte abstrakt, det är en realitet. Om denna sanning vittnar samtliga mångetniska länder på jorden, som alla dras med etnisk segregation som en följd av denna helt naturliga vilja att vilja leva med sina egna.
Nationalism har säkerligen fyllt en historisk funktion genom samhällsbildning som kunnat garantera rättssäkerhet etc. Att det finns djupt rotat i människan att gruppera sig och binda upp sig i gamla vanor är också sant.

Citat:
2) Intressant. Du VET inte, men din instinktiva hållning i frågan är att kristna är den sämre parten.
Jag har hört lite om kristen historia och lite om islamsk historia och ja instinktivt så tror jag den kristna har fler dödsoffer på sitt samvete med korsriddare och den katolska kyrkan etc, islam är dessutom en mindre religion och har inte haft i närheten av samma inflytande. Men inte försvarar jag kristendomen här, de två religionerna är pest eller kolera för förnuftet.

Citat:
3) Tja, det verkar som om du lever i förnekelse att det överhuvud taget FINNS olika folkslag.
Det skulle man kunna skriva. Att folk ser olika ut förnekar jag inte. Men jag tror att vi är bottnade ut ifrån den information vi ges som barn snarare än vårt blod. Alla människor från alla olika folkslag har gemensamma drag och alla människor från alla olika folkslag har personliga drag.
Citat:
4) Ett folk? Människan? Då förnekar du alltså de olika folkslagens existens? Du inser väl att du är en extremist i denna fråga, och få människor på jorden håller med dig? Försök pådyvla din bisarra åsikt på alla de folk som IDAG kämpar för sin överlevnad, sin rätt till självbestämmande, ett eget land. "Ni finns inte, det är inte viktigt, vi är alla ETT folk, så lägg ner."
Som skrivet, att människor ser olika ut och talar olika förnekar jag inte. Jag förnekar att inneslutande av de människor som liknar varandra och talar själva skulle gynna mänsklig lycka. Jag tror på den mänskliga friheten att beblanda sig med och lära sig av den källa man helst behagar.

Citat:
Inser du inte att du skulle bli betraktade som en yrande galning, och med all rätt?
Haha kanske, men häng inte upp dig för mycket på att jag förnekar ordet "folkslag", även jag talar om thailändare, indianer, negrer eller vad jag nu vill definiera i ett samtal.

Citat:
5) Och det är förstås helt omöjligt att samarbeta om varje folk bor i sina egna länder? Om du ska hjälpa din granne måste ni först flytta ihop? Studera din omvärld, skåda vad sammanblandningen av olika folkslag innanför samma gränser ALLTID leder till, och fråga dig själv om den polariseringen är till gagn eller förfång för samarbete mellan folkslagen.
Problematiken ligger i den starka nationalistiska hållningen människor har. Skulle människor varva ner sina nationalistiska hållningar och religiösa tankegångar skulle extremt mycket lidande undvikas. Jag är därmed för att samhällen tonar ner dessa märkliga frågor... Både för nationella serber, indokrinerade muslimer och rastänkande svenskar.

Citat:
6) Du hävdar alltså att det inte finns något svenskt folk? Inget japansk folk? Inget judiskt folk? Etc.
Nja... Folk är ett beskrivande ord för en massa människor inom ett geografiskt område (som liknar varandra och talar samma språk etc).
Senast redigerad av rocc 2013-11-05 kl. 10:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in