Citat:
Hahah ja det kan man fråga sig. För mig finns inget alternativ, kommer stanna i Sverige om jag så är den sista etniska medborgaren.
Orkar inte gå in på några djupare detaljer men jag kom bort från mina vänner i lördags och beslöt att gå runt i Stockholmsnatten för mig själv några timmar. Under den tiden hann jag stöta på inte mindre än tre gäng som var ute efter bråk. Med rätt attityd och tillvägagångssätt är det inga problem att få 5-6 förortskickers att vika ner sig.
I sanningens namn var det i och för sig jag som försökte starta det sista bråket på röda linjen mellan Masmo och Fittja när jag såg ett gäng som satt och vässade med en ensam t-baneresenär, men inte heller denna gång var det någon av killarna som var sugna på att anta utmaningen.
Visserligen är jag bra mycket större än den normala medelsvensken men det ger ändå en indikation vilka fega kräk lakritstomtarna är när de vänder på klacken och flyr med svansen mellan benen.
Kontentan är hur som helst att jag bevisade min tes att även om svenskarna någon gång skulle bli i minoritet så behövs det inte mycket för att driva packet ur landet.
Dessutom ska man ha i åtanke att de som flyr hit är de fegaste och mest patetiska stackarna som inte ens hade kurage nog att stanna i sitt eget land och kämpa.
Som invandrare i ett främmande land skulle jag skämmas något alldeles otroligt bara att visa mig utomhus med tanke på att alla besitter vetskapen om att det bara är bottenskrapet som tagit sin tillflykt hit och hukar bakom de trygga svenskarna likt ett barn gömmer sig bakom mammas kjolar.
Så dina drömmar att ni någon gång kommer ta över detta land kan du slå ur hågen på en gång.