2013-11-04, 19:12
Medlem
MKultra72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
Jag är jude. Vart är min del av världsdomineringskakan?

Alla judar har väl fått ett paket på posten? Har hört att det kommer med diverse instruktioner, ett vapen och lite annat smått och gott? Dom kanske glömt att skicka det.. Fråga deras bästa polare (dvs. muslimerna, enligt foliehattarna själva) om dom vet något om det..

Det är skönt att svenskarna försvinner. Dummare och mer naiva människor får man ju faktiskt leta länge och svårt efter. To.m Somalier är smartare som lyckas scamma oss så fullständigt samtigt som Svenne klappar händerna åt det som en utvecklingsstörd.
Citera
2013-11-04, 19:16
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKultra72
Alla judar har väl fått ett paket på posten? Har hört att det kommer med diverse instruktioner, ett vapen och lite annat smått och gott? Dom kanske glömt att skicka det.. Fråga deras bästa polare (dvs. muslimerna, enligt foliehattarna själva) om dom vet något om det..

Det är skönt att svenskarna försvinner. Dummare och mer naiva människor får man ju faktiskt leta länge och svårt efter. To.m Somalier är smartare som lyckas scamma oss så fullständigt samtigt som Svenne klappar händerna åt det som en utvecklingsstörd.
haha så jävla klockrent sagt, och kunde inte hålla med mer.
Citera
2013-11-04, 19:17
Medlem
PermanentVickss avatar
Haha varför skulle jag vara rädd för mitt eget hemland? Jävla fegis.
Citera
2013-11-04, 19:19
Medlem
Mad monks avatar
Lite som ett arabland du vet det ni flydde ifrån. Badamtsss!
Citera
2013-11-04, 19:25
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Jag är jude. Vart är min del av världsdomineringskakan?

Jag frågar dig hellre: var är ditt stöd för en vit nation som först och främst värnar sitt eget folk, som värdesätter patriotism och etnisk medvetenhet?
Citera
2013-11-04, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PermanentVicks
Haha varför skulle jag vara rädd för mitt eget hemland? Jävla fegis.
Det är ju lite det som är poängen. Svenskar ska inte överskatta dess eget land när det inte är så mycket till svenskt med tanke på den utbredda mångkulturen.
Citera
2013-11-04, 19:34
Medlem
CpPraktikantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimmerian
Jag frågar dig hellre: var är ditt stöd för en vit nation som först och främst värnar sitt eget folk, som värdesätter patriotism och etnisk medvetenhet?
Sverige har mitt fulla stöd. Jag hatar invandring lika mycket som alla andra. Min poäng var att förlöjliga alla konspirationsteorier om att alla judar skulle tillhöra någon slags hemlig klubb som försöker ta över världen.
Citera
2013-11-04, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Ojdå, är det myttarn Ullenhag som är i farten igen? Det kanske inte undgått dig från att personer med utländsk bakgrund ökat från 15 % till 33 % på dryga 10 år enligt SCB (åren 2002-2013). Att trenden kommer att vända ser jag som osannolikt då svenska kvinnor föder max 2 barn och väljer att satsa på karriären istället. Det får väl ni tacka feminismen för att det blivit så.

Jag anser snarare att det är att ge upp när du soppar allt under mattan och säger "vi kommer fortfarande vara i majoritet längre till" vilket i sig inte är sant.

Det gör inget om vi är i minoritet, det betyder inte att slaget är förlorat. Såna som du kommer åka på däng ändå när befolkningen väljer att säga ifrån. För blod och ära. En svensk är värd en hel hord på tiotusen babbar vilken dag som helst.
Citera
2013-11-04, 19:37
Medlem
PermanentVickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Det är ju lite det som är poängen. Svenskar ska inte överskatta dess eget land när det inte är så mycket till svenskt med tanke på den utbredda mångkulturen.
Du lever i en bubbla lilla vän. Visst att mångkulturen är ett faktum men Sverige är fortfarande svenskt.

Och oavsett hur många blattar som klampar in på min gård kommer jag aldrig vara rädd för att sätta min fot på svensk mark.
Citera
2013-11-04, 19:38
Medlem
Barn föder man vare sig det är riskfritt eller inte. I ett land med krig eller fred, i ett land med sandnegrer och våldtäkter. Det är logiskt, självklart och obestridligt att man som man ska sprida sin säd vidare och hon som kvinna ska göra sitt för att den mänskliga rasen ska leva vidare.

Sen att du dramatiserar situationen till absurda grader och till stor del är ute efter att provocera behöver jag väl inte ens gå in på. Vad är sannolikheten att som kvinna bli våldtagen någon gång under sin livstid i Sverige? Kan väl för intet tro att det är en siffra ens värd att nämna.
Citera
2013-11-04, 19:40
Medlem
Citat:
Sverige har mitt fulla stöd. Jag hatar invandring lika mycket som alla andra. Min poäng var att förlöjliga alla konspirationsteorier om att alla judar skulle tillhöra någon slags hemlig klubb som försöker ta över världen.

Kanske inte alla judar. Men de rekryterar nog från "det vanliga skiktet" om det skulle behövas någon för att typ stå i rampljuset och rapa upp floskler på ett lydigt vis. De rika är redan ihop snörade till tusen med sina företag. Såg någon lista för länge sedan. Världens hundra största företag hade alla investeringar i varandra och framförallt från fyra storbanker. Inte så svårt att tänka sig en liten elit på några tusen judar som jobbar sammansvetsat med familjeband och businessband som jobbar för ett gemensamt mål om världsherravälde. Allt man skulle behöva göra i sån sits är att bejaka blod och ära, något vi vita är synnerligen dåliga på. Inte jag dock.

Jag är blod och ära.
Citera
2013-11-04, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
Barn föder man vare sig det är riskfritt eller inte. I ett land med krig eller fred, i ett land med sandnegrer och våldtäkter. Det är logiskt, självklart och obestridligt att man som man ska sprida sin säd vidare och hon som kvinna ska göra sitt för att den mänskliga rasen ska leva vidare.

Sen att du dramatiserar situationen till absurda grader och till stor del är ute efter att provocera behöver jag väl inte ens gå in på. Vad är sannolikheten att som kvinna bli våldtagen någon gång under sin livstid i Sverige? Kan väl för intet tro att det är en siffra ens värd att nämna.

Just så. Framtiden tillhör den som dyker upp.

Var fjärde kvinna kommer våldtas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in