2013-11-04, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Hur känns det att som svensk leva i sitt land vars makthavare hatar? Vars makthavare vill utrota genom att de simpelt går judarnas ärende? Har detta någonsin slagit i era tankar? Kommer ni att våga reproducera blonda och blåögda barn? Tänk om era framtida barn blir våldtagna/misshandlade av någon invandrare och tänk om dessa framtida ariska barn kommer att hängas på torget av judarna?

Nu kommer ni säkert inte att ta mig seriöst men jag har ärligt talat undrat hur ni tänker? Jag tänker som så att om jag vore svensk så skulle jag för det första, aldrig reproducera nya ariska barn i Sverige, och illa kvickt rymt detta landet för det är så uppenbart att makthavarna enbart är ute efter att gå judarnas ärenden och med det utrota den germanska folkstammen.

Vidare vill jag även ställa frågan varför ni fortfarande lever i Sverige när ni för varje dag blir än mer förtryckta och sjunker i befolkningsantal medan invandrarna blir fler och fler? Känner ni någon oro för det? Om ja, hur vågar ni i så fall reproducera er?

DEt känns oroligt att bo i dagens otrygga Sverige. Ett Sverige där makthavarna tänjer på och blundar för demokratin. Där indoktrineringen fortfarande sker i sådan omfattning som den gör. Där folk generellt är totalt hjärntvättade och den eviga juden har total kontroll och grepp över de flesta.

Vi får se vad som händer. Blir det förbätring kan man bo kvar, annars kan man flytta.
Citera
2013-11-04, 18:01
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ojdå, är det myttarn Ullenhag som är i farten igen? Det kanske inte undgått dig från att personer med utländsk bakgrund ökat från 15 % till 33 % på dryga 10 år enligt SCB (åren 2002-2013). Att trenden kommer att vända ser jag som osannolikt då svenska kvinnor föder max 2 barn och väljer att satsa på karriären istället. Det får väl ni tacka feminismen för att det blivit så.

Jag anser snarare att det är att ge upp när du soppar allt under mattan och säger "vi kommer fortfarande vara i majoritet längre till" vilket i sig inte är sant.
Jag talar naturligtvis om den politiska trenden. Ju värre det blir ju mer benägen kommer svensken bli att göra någonting åt saken och när man väl har politisk makt eller makt över försvarsmakten så behöver det inte vara svårare än att skicka ut folk.

Som jag skrev så är vi fortfarande majoritet, vilket betyder att vi är det just nu. Och med många år framöver så menar jag att vi inte kommer vara minoritet eller utdöda imorgon, det finns fortfarande tid att kämpa och ställa om läget.

Så länge det finns svenskar kvar vid liv så finns det fortfarande hopp, och ingen turk i världen kan lura i oss något annat.
Citera
2013-11-04, 18:03
Medlem
Vad är svensk etnicitet egentligen? Mina förfäder kommer till Sverige från Skottland på 1700-talet.
Visst är man stolt över sitt land men det är väl alla i sina resp länder. Att framhäva att vi är förmer än andra är ju bara pladder.
Citera
2013-11-04, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Jag talar naturligtvis om den politiska trenden. Ju värre det blir ju mer benägen kommer svensken bli att göra någonting åt saken och när man väl har politisk makt eller makt över försvarsmakten så behöver det inte vara svårare än att skicka ut folk.

Som jag skrev så är vi fortfarande majoritet, vilket betyder att vi är det just nu. Och med många år framöver så menar jag att vi inte kommer vara minoritet eller utdöda imorgon, det finns fortfarande tid att kämpa och ställa om läget.

Så länge det finns svenskar kvar vid liv så finns det fortfarande hopp, och ingen turk i världen kan lura i oss något annat.
Chanserna minskar för SD eller SVP att få egen majoritet och kontroll över invandringspolitiken när de ofantliga antalen nysvenskar fått svenskt medborgarskap och är berättigade till att rösta. Detta betyder alltså att det räcker att 2/4 av alla röstberättigade personer med utländsk bakgrund undviker att rösta SD för att ni inte skall få någon majoritet. Sedan är många av svenskarna hjärntvättade och röstar på sjuklövern oavsett om de gärna vill bo i vita Sverige. gammelmedia i Sverige är ruskigt bra på att flytta fokus från invandring till frågor som ekonomi, jobb, sjukvård och skola där SD inte ens öppnar sin trut om. Klart som fan medelsvensson röstar på någon av sjuklöverpartierna. Sedan ska man inte glömma de svenska kvinnorna. De värsta av alla. Sällan skådat slag av hjärntvättade kvinnor som röstar på MP "för att det är fint" utan att förstå att det innebär 30 000 nya somaliska parasiter som kan ta tillfället i akt och antasta svenska kvinnor.
Senast redigerad av J-Ce 2013-11-04 kl. 18:09.
Citera
2013-11-04, 18:17
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Chanserna minskar för SD eller SVP att få egen majoritet och kontroll över invandringspolitiken när de ofantliga antalen nysvenskar fått svenskt medborgarskap och är berättigade till att rösta. Detta betyder alltså att det räcker att 2/4 av alla röstberättigade personer med utländsk bakgrund undviker att rösta SD för att ni inte skall få någon majoritet. Sedan är många av svenskarna hjärntvättade och röstar på sjuklövern oavsett om de gärna vill bo i vita Sverige. gammelmedia i Sverige är ruskigt bra på att flytta fokus från invandring till frågor som ekonomi, jobb, sjukvård och skola där SD inte ens öppnar sin trut om. Klart som fan medelsvensson röstar på någon av sjuklöverpartierna. Sedan ska man inte glömma de svenska kvinnorna. De värsta av alla. Sällan skådat slag av hjärntvättade kvinnor som röstar på MP "för att det är fint" utan att förstå att det innebär 30 000 nya somaliska parasiter som kan ta tillfället i akt och antasta svenska kvinnor.
Och du föreslår så klart att vi ska lägga oss ner och dö eller flytta till andra länder som kommer gå samma öde till mötes, eller du skapade bara tråden för att strö salt i såren?

Det som händer i Sverige är inget isolerat problem, och vi kommer inte stå ensamma då ett uppvaknande tids nog kommer ske i hela Europa, och då är det solidaritet och broderskap som gäller.

Tillsammans är vi starka, judens ekonomiska system kommer krascha och vi européer kommer ena oss. Ockupanterna må öka i antal men det är inte direkt hjärnkirurger vi tar in och deras antal kommer inte betyda ett skit när det väl gäller. Alla dessa etniciteter håller inte sams så det kommer bli inbördes strider, européerna däremot är av bättre virke och kommer kunna organisera sig medan andra klanmänniskor strider inbördes i våra länder.

Sen får du vara hur negativ och pessimistisk du vill men du undrade ju hur svenskar ser på saken Man måste tänka utanför det parlamentariska skådespelet, för det kommer inte rädda oss.
Senast redigerad av ninjutsu 2013-11-04 kl. 18:20.
Citera
2013-11-04, 18:22
Medlem
2looses avatar
Självklart ska de vara icke-Svensk som kommer till helt rätt slutsats.

Jag är livrädd för framtiden. Jag har givit upp tanken om barn.
Det är precis som du säger, judarnas vilja vi ser hända i Sverige idag.
Jag kommer dock inte bara lägga mig ner o dö utan jag kommer ta del i den kommande kampen.
De svåra med kampen/kriget som komma ska är att det är nog inte Svenskar mot invandrare utan extremvänstern med mussarna mot.... Ja Nationalisterna och de få personer som verkligen förstår vad det svenska folket är utsatta för.
Så förmodligen är nog uppblandningen redan så långt gånget att de aldrig kommer gå att vända.

Men samtidigt ska du veta att ni icke-västlänningar sitter inte heller säkert så länge judarna har den makten dom har idag.
Citera
2013-11-04, 18:29
Medlem
SummaSummarums avatar
De politiskt korrekta har inte direkt skapat ett klimat som lockar till att bringa barn till världen nej men man får kämpa på och försöka hålla en ljus framtid där vi befriat oss från dessa marodörer i sinnet. Förhoppningsvis kan vi karva ut ett livsutrymme där den nordiska människan kan överleva.
Citera
2013-11-04, 18:45
Medlem
GoldieGolds avatar
Jag skäms för min ovilja att reproducera eftersom jag förstår vikten av det. Tyvärr vill det till att jag lyckas skapa mig en nästan ouppnåelig förmögenhet för att jag ska kunna uppfostra barn i en miljö bortom mångkulturen här i Sverige. Det börjar allt mer luta åt att jag satsar på att bli norsk medborgare och startar familj där om några år. Sverige är mer eller mindre förlorat. Det sannolika är att svenskarna får leva i exil under ett par decennier innan antingen den vita rasen utrotas, eller vi från ett par få strong holds lyckas återta Europa.

Men det tjänar ingenting till att gå runt och vara rädd. Det är fortfarande inte direkt farligt att röra sig i Stockholm oavsett tid på dygnet.
Citera
2013-11-04, 18:46
Medlem
svarttaxins avatar
Inte ens när invandrarna själva säger att det är något så katastrofalt dåligt med denna massinvandring så lyckas vänsterpacket blunda för sanningen och verkligheten återigen. Helt sanslöst faktiskt.
Citera
2013-11-04, 18:53
Medlem
KonradMorgans avatar
Det går ganska bra för mig, blond och blåögd som jag är

De som jag vill akta mig för är SvP dock. Som en anhängare av demokratiska rättigheter är jag nog ganska utsatt om de kommer till makten.
Citera
2013-11-04, 18:56
Medlem
CpPraktikantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2loose
Självklart ska de vara icke-Svensk som kommer till helt rätt slutsats.

Jag är livrädd för framtiden. Jag har givit upp tanken om barn.
Det är precis som du säger, judarnas vilja vi ser hända i Sverige idag.
Jag kommer dock inte bara lägga mig ner o dö utan jag kommer ta del i den kommande kampen.
De svåra med kampen/kriget som komma ska är att det är nog inte Svenskar mot invandrare utan extremvänstern med mussarna mot.... Ja Nationalisterna och de få personer som verkligen förstår vad det svenska folket är utsatta för.
Så förmodligen är nog uppblandningen redan så långt gånget att de aldrig kommer gå att vända.

Men samtidigt ska du veta att ni icke-västlänningar sitter inte heller säkert så länge judarna har den makten dom har idag.
Jag är jude. Vart är min del av världsdomineringskakan?
Citera
2013-11-04, 19:00
Medlem
SummaSummarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
Jag är jude. Vart är min del av världsdomineringskakan?
Den kanske kommer senare när du på grund av din judiska bakgrund får en framträdande plats i ett företag av en annan jude. Rätt vad det är så sitter du där på en judisk storbank och förslavar resten av världen under enorma skuldberg. Eller så kanske du hamnar i den mediala delen av syndikatet och spenderar din tid med att bryta ned de europeiska folkens självbevarelsedrift.
Senast redigerad av SummaSummarum 2013-11-04 kl. 19:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in