2009-10-16, 18:35
Medlem
PenisJuices avatar
Aldrig varit med om det på M1 men tror det är "vasoconstriction" du beskriver.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction

Tror inte det är nåt farligt. Hur mycket har du tagit?
Citera
2009-10-16, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Aldrig varit med om det på M1 men tror det är "vasoconstriction" du beskriver.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction

Tror inte det är nåt farligt. Hur mycket har du tagit?

kör med ögon mått men ungefär 600mg +/- 100 skulle jag gissa, utspritt under 5 timmar.. så det e ju inte mycket
Citera
2009-10-16, 19:23
Bannlyst
gick ut en liten runda på 10min o nu när man kom hem har det slutat,, kanske bara behövde få igång blodcirkulationen mer eller så har tuggummi en helande effekt AJA hade gött alla fb-pundare
Citera
2009-10-17, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Skulle tippa på att det ger utslag på amfetaminer.

Har du några skäl till att tro det?
Jag har sökt runt en smula och bara hittat en rapport än så länge här på FB att det skulle gett (felaktigt) utslag, och då som Methamfetamin. Tycker väl det borde finnas mer info om det ifall det generellt ger ett felaktigt utslag som amfetamin, methamfetamin eller mdma.

Att det k a n göra det stämmer säkert; frågan är om det går att generellt säga att det g ö r det.

Har inte hittat mycket om det på andra ställen heller, vid en kanske inte allt för jättenoga sökning på nätet, men kikade runt en del iallafall.

Om någon kan upplysa en om hur det förhåller sig i den saken, skulle det uppskattas!

Följdfrågan blir ju också att om det ger ett falskt positivt utslag på urinsticka vid provtagning; kommer de då att se att man tagit methylone vid en analys eller kommer det bara konstateras att det inte var nå tjack i pisset? Mao, letar dom efter methylone vid analys?
Citera
2009-10-17, 07:03
Medlem
Hoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youwishtoknow
Följdfrågan blir ju också att om det ger ett falskt positivt utslag på urinsticka vid provtagning; kommer de då att se att man tagit methylone vid en analys eller kommer det bara konstateras att det inte var nå tjack i pisset? Mao, letar dom efter methylone vid analys?
Är rätt säker på att de inte letar efter Methylone vid analys av urinprov, finns väl ingen anledning att göra det? Är ju inte olagligt att vara påverkad av Methylone i dagsläget.
Citera
2009-10-18, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hogger
Är rätt säker på att de inte letar efter Methylone vid analys av urinprov, finns väl ingen anledning att göra det? Är ju inte olagligt att vara påverkad av Methylone i dagsläget.

Det handlar inte alltid om huruvida det är olagligt eller ej, socialen eller en arbetsgivare kan mycket väl ha åsikter om intag av div narkotiska preparat, olagliga eller inte...
Citera
2009-10-18, 18:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av youwishtoknow
Det handlar inte alltid om huruvida det är olagligt eller ej, socialen eller en arbetsgivare kan mycket väl ha åsikter om intag av div narkotiska preparat, olagliga eller inte...

Precis så sluta med att dricka vin till maten!
Citera
2009-10-18, 19:47
Medlem
Hoggers avatar
Edit: Ta bort.
Senast redigerad av Hogger 2009-10-18 kl. 20:28.
Citera
2009-10-19, 12:18
Medlem
Hur pass bra är rc-e's metylone? Värt pengarna eller köpa b1 istället?
Citera
2009-10-19, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Hur pass bra är rc-e's metylone? Värt pengarna eller köpa b1 istället?
methylone är mycket bättre än b1 så jag tycker det e värt vart enda öre
Citera
2009-10-19, 15:09
Medlem
Kallekanons avatar
Okej jag vet inte hur jag ska skriva detta, men jag vill verkligen ha svar. Ska se om ja kan göra det lite snitsigt.
Kan någon göra ett utlåtande om batchen som finns på en sida där den inte egentligen syns. Hur skulle det utlåtandet vara?
Citera
2009-10-19, 15:27
Medlem
anti_svperstars avatar
bumpar för att jag också vill veta om någon testat den nya batchen hos rc-e.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in