2009-10-19, 15:27
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youwishtoknow
Har du några skäl till att tro det?
Jag har sökt runt en smula och bara hittat en rapport än så länge här på FB att det skulle gett (felaktigt) utslag, och då som Methamfetamin. Tycker väl det borde finnas mer info om det ifall det generellt ger ett felaktigt utslag som amfetamin, methamfetamin eller mdma.

Att det k a n göra det stämmer säkert; frågan är om det går att generellt säga att det g ö r det.

Har inte hittat mycket om det på andra ställen heller, vid en kanske inte allt för jättenoga sökning på nätet, men kikade runt en del iallafall.

Om någon kan upplysa en om hur det förhåller sig i den saken, skulle det uppskattas!

Följdfrågan blir ju också att om det ger ett falskt positivt utslag på urinsticka vid provtagning; kommer de då att se att man tagit methylone vid en analys eller kommer det bara konstateras att det inte var nå tjack i pisset? Mao, letar dom efter methylone vid analys?

På stickorna visar varenda CS på amfetaminer eller vad fan dem kallar den gruppen, äver om det är efedrin, mdpv, methylone eller va fan som helst som är stimulerande.. Jag TROR dock att skiten i adhd medeciner är de enda stimulant som inte ger utslag.
Senast redigerad av sveningmar 2009-10-19 kl. 15:32.
Citera
2009-10-19, 15:28
Medlem
henke1984s avatar
Jag har testat den och gett ett utlåtande i deras egna tråd.

ta en titt där vet ja.

Citat:
Ursprungligen postat av anti_svperstar
bumpar för att jag också vill veta om någon testat den nya batchen hos rc-e.
Citera
2009-10-19, 16:01
Medlem
Kallekanons avatar
En till fråga, hur är methylone att shotta? Methedrone får jag enorma sår i munnen av efter att ha shottat det, men hur är det med methylone?
Eller är bomb the way to go?
Citera
2009-10-19, 16:04
Medlem
Någon som vet något om eller har testat Methylone IV? Doser peak etc?
Citera
2009-10-19, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanon
En till fråga, hur är methylone att shotta? Methedrone får jag enorma sår i munnen av efter att ha shottat det, men hur är det med methylone?
Eller är bomb the way to go?

Jag har alltid tagit det i shots utan några problem med sår i alla fall, men det kan nog vara individuellt. Är du osäker så bomba, är ju ingen större skillnad förutom att du förlänger tiden innan det slår på en aning.
Citera
2009-10-20, 20:02
Medlem
tefatspupillers avatar
Hade tänkt köra methylone på sensation white. Men tror ni att ett halvt gram räcker för hela kvällen, 18-03??
Citera
2009-10-20, 20:24
Medlem
Trammiss avatar
Hur är kvalitén på rc-e methylone för tillfället?
Citera
2009-10-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tefatspupiller
Hade tänkt köra methylone på sensation white. Men tror ni att ett halvt gram räcker för hela kvällen, 18-03??

Nej, absolut inte, och methylone fungerar inte speciellt bra att fylla på med, så det hade egentligen kvittat om du haft större mängder. Du behöver något annat att komplettera med om du ska vara påverkad så lång tid. Det mest intensiva ruset under methylone går över på ungefär 2-3 timmar.
Citera
2009-10-20, 22:14
Medlem
tefatspupillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motwix
Nej, absolut inte, och methylone fungerar inte speciellt bra att fylla på med, så det hade egentligen kvittat om du haft större mängder. Du behöver något annat att komplettera med om du ska vara påverkad så lång tid. Det mest intensiva ruset under methylone går över på ungefär 2-3 timmar.
Ja, det låter ju inte bra. Ska köra 2cb också men kanske även borde komplettera med lite methedrone, eller?
Citera
2009-10-20, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tefatspupiller
Ja, det låter ju inte bra. Ska köra 2cb också men kanske även borde komplettera med lite methedrone, eller?

Oops det blir en jävla cocktail det. Hur ska du veta vad som är vad. (varför ska man veta det föresten hehe)Mixat 2-CB med Methodron vilket var ganska okey om man var för sig vill ligga utspridda i sofforna djupt inne i musiken.Hehe. Misstänker det inte är en doserningsfråga utan att du inte kommer märka av det Methylonet överhuvudtaget. Du kan väl hålla oss informerade?
Citera
2009-10-20, 22:40
Medlem
tefatspupillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocatus-Diaboli
Oops det blir en jävla cocktail det. Hur ska du veta vad som är vad. (varför ska man veta det föresten hehe)Mixat 2-CB med Methodron vilket var ganska okey om man var för sig vill ligga utspridda i sofforna djupt inne i musiken.Hehe. Misstänker det inte är en doserningsfråga utan att du inte kommer märka av det Methylonet överhuvudtaget. Du kan väl hålla oss informerade?
varför skulle jag inte märka av methylonet?
Citera
2009-10-20, 22:47
Medlem
Tessie23s avatar
Funkar det bra att blanda methylone och methedrone??
och hur ska jag blanda isf?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in