2009-09-22, 12:48
Medlem
moondawns avatar
Klassisk Fb-fråga:
Finner ni ökad uppskattning av musik ?
Då tänker jag närmast på O:s batch som finns nu.
Citera
2009-09-22, 14:57
Medlem
PenisJuices avatar
Tog 300mg idag för att prova.. Kändes nödvändigt efter hur denna tråden utvecklades igår e.m. Jag var ju försiktigt positiv men MrFred hade helt andra tongångar i sin pipa...

Citat:
Ursprungligen postat av MrFred
Min utvärdering:
Ren skit!

Så vad tycker jag idag?

Med hänsyn för att jag tog Butty igår, och för att M1 är en svagare substans, så hade jag ändå räknat med mycket mer effekt.

Butyt igår var en 100mg mindre dos, men varade längre och hade en mer intensiv peak. 300mg M1 borde vara en stark dos för mig. Det jag köpte från BTM tog jag max 200mg av, ev. med booster på 50mg-100mg några timmar senare, och jag var igång hela nätterna.

Två timmar efter intag kan jag nu redan känna hur ruset dalar, och jag är post-peak.

Det är skönt så länge det varar, men det är inte bra.

MrFred hade rätt

[Edit] Alltså.. det känns verkligen så jävla tråkigt att behöva skriva det ovan..De som läst mina inlägg vet att jag gillar (bra) M1 mycket mer än B..
Men mitt B (också från O) är mycket bättre än detta tyvärr.
Senast redigerad av PenisJuice 2009-09-22 kl. 15:03.
Citera
2009-09-22, 15:07
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Klassisk Fb-fråga:

jag ser inte methylone på organics sida förtillfället?
Citera
2009-09-22, 15:35
Medlem
PenisJuices avatar
...Finns inget M1 heller...
Citera
2009-09-22, 17:30
Medlem
Hallucinogenics avatar
varför skriver han då och frågar om "deras batch" ?
Citera
2009-09-22, 17:37
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Klassisk Fb-fråga:
Kanske en lätt sådan. Musiken lät marginellt bättre, men det var inte mycket att tala om.
Edit: hoppas allt är bra föresten, moondawn.
Citera
2009-09-22, 20:29
Medlem
Dinpappasfrus avatar
Beslutsångest! Har inte testat detta innan och har inte jättemycket pengar men idiot som man är så vill man ju ändå ha lite skojigt pulver till helgen. Och nu när många har klagat på m1 som finns på ORC så vet jag inte vad jag ska göra.
Hur är "speedet" i M1?
Hur länge håller ruset för er?
Hur fungerar påfyllningen?
Jag gillar 4-fma som fan, kommer jag att gilla M1?
Citera
2009-09-22, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dinpappasfru
Beslutsångest! Har inte testat detta innan och har inte jättemycket pengar men idiot som man är så vill man ju ändå ha lite skojigt pulver till helgen. Och nu när många har klagat på m1 som finns på ORC så vet jag inte vad jag ska göra.
Hur är "speedet" i M1?

inge speed alls....dålig eufori
Citera
2009-09-22, 20:33
Medlem
Narviks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinpappasfru
Hur är "speedet" i M1?
Nu är inte jag expert på det här med methylone är ju mycket mer serotonergt, ungefär som mephedrone. Jag gissar på att du kommer vara lite cp ibland om du ska på fest eller krogen, bara du är stabil på serotonerga cs-droger eller om du inte ska ut så blir det nog bra.
Citera
2009-09-22, 21:06
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik
Nu är inte jag expert på det här med methylone är ju mycket mer serotonergt, ungefär som mephedrone. Jag gissar på att du kommer vara lite cp ibland om du ska på fest eller krogen, bara du är stabil på serotonerga cs-droger eller om du inte ska ut så blir det nog bra.
Japp, det är ju en beta-keton
Citera
2009-09-22, 21:11
Medlem
Dinpappasfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Narvik

Tack! Detta kanske inte är en krogdrog för mig då.
Meth kan jag t.ex inte ta i samband med utgång då jag bara blir virrig och slö (på ett skönt sätt dock!)
Citera
2009-09-22, 21:26
Medlem
WokaWokis avatar
ja blir mer cp på methylone än på räka om jag ska vistas ute bland människor, väldigt ``statisk´´ om folk fattar vad jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in