Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-11-03, 21:49
  #1
Medlem
Hejhopp !

Jag har ett litet dilemma jag själv inte förstår: jag ogillar verkligen att bli tagen av min pojkvän, inte alls något emot honom, utan det är mer själva grejen.
Det gör ont, är obehagligt, framkallar inte alls någon njutning (förutom om jag runkar samtidigt). Killen däremot tycker om det jätte mycket även utan att runka när jag tar honom.

Vi har varit ihop 1,5 år nu

Hur kan jag ogilla det så mycket? Är inte det det som kännetecknar homosexuella, att de gillar att ta den i tvåan (bland annat?). Men jag förstår inte, det finns ju inget som är skönt med det. Jag känner inte ens att prostatan "masseras" som alla tjatar om.

Hur ska jag göra? Jag måste ju låta honom också få...
Citera
2013-11-03, 21:58
  #2
Medlem
LibertasEtJustitias avatar
Har ni tillräckligt med glidmedel och sånt? Är han väldigt stor?

En orelaterad fråga... Hur ofta har ni homosexuella analsex? Lika ofta som vi andra har sex med våra flickvänner? Det känns som att det vore väldigt påfrestande för mottagaren i så fall.
Citera
2013-11-03, 22:02
  #3
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rieko
Hur kan jag ogilla det så mycket? Är inte det det som kännetecknar homosexuella, att de gillar att ta den i tvåan (bland annat?).
Nej. Det som kännetecknar bögar är att de tänder på män. Möjligtvis kan det vara fler bögar som gillar anal stimulans på grund av att de i större utsträckning vågar testa.
Citera
2013-11-03, 22:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snok.Bengtsson
Sluta att vara bög och bli hetro istället
Just nu önskar jag faktiskt att jag kunde bli det.

Citat:
Ursprungligen postat av LibertasEtJustitia
Har ni tillräckligt med glidmedel och sånt? Är han väldigt stor?

En orelaterad fråga... Hur ofta har ni homosexuella analsex? Lika ofta som vi andra har sex med våra flickvänner? Det känns som att det vore väldigt påfrestande för mottagaren i så fall.

Ja, vi häller på glidmedel och dylikt och nej hans figur är lika stor som min. Grejen är ju den att jag inte får någon stimulans av det eller hur jag ska uttrycka mig..

Jag vet inte hur andra par gör men vi brukar i alla fall ha det i stort sett varje gång vi ses eller ungefär varje dag om vi är med varandra mycket, och jo, det är sant att det är påfrestande. Har vi gjort det mycket brukar han säga att vi får vänta lite eller ta det lugnt för att han blir torr eller öm typ.
Citera
2013-11-03, 22:38
  #5
Medlem
prizs avatar
Analsex är ju verkligen speciellt och jag skulle tro att bögar tänder mera på själva grejen att bli knullad än att bli knullad om du förstår vad jag menar... Mer på en kille som tar dom än att få en grej uppstoppad i stjärten.

Om du inte gillar det så tycker jag dock du får ställa upp ändå om han gillar det och ställer upp för dig.
Citera
2013-11-03, 23:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kartolf
Du är man och ska inte bli penetrerad i röven som endast är till för att göra sig av med mat som vi har ätit efter att kroppen har absorberat all energi osv. Bögar har alltså en grov störning i hjärnan då den har fått för sig att göra knasiga saker med sin kropp som inte går ihop med naturen eller fortplantning som sex är till för, t.ex. bögsex som du skriver om. Din kropp har helt enkelt fått nog av alla kukar som har penetrerat ditt slappa rövhål. Sluta bögsexa så kommer det lösa sig.

Haha, låter bra grabben
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Analsex är ju verkligen speciellt och jag skulle tro att bögar tänder mera på själva grejen att bli knullad än att bli knullad om du förstår vad jag menar... Mer på en kille som tar dom än att få en grej uppstoppad i stjärten.

Om du inte gillar det så tycker jag dock du får ställa upp ändå om han gillar det och ställer upp för dig.

Skillnaden är ju att han gillar när jag tar honom. Men visst förstår jag att jag måste ställa upp, tyvärr. Varför gillar han det? Jag kanske gör fel? Jag spänner mig jättemycket för att jag tycker det är så obekvämt. Behöver tips.

Måste tillägga att detta är första förhållandet.
Citera
2013-11-04, 00:21
  #7
Medlem
LazerFlips avatar
Det är individuellt.
Själv så föredrar jag att ta den i rumpan så mycket så att jag endast gör det och "ger" aldrig.
Citera
2013-11-04, 14:09
  #8
Medlem
Ratads avatar
Du får nog säga som det är att du får ont och släpper till för hushållsfridens skull. Han kanske blir sne för att du väntat så länge med att säga till? Iallafall har du säkert testat så många gånger att du är säker på att det inte är för dig. Sedan kommer kruxet vad ni ska göra istället eller om du ska släppa till då och då ändå.
Citera
2013-11-04, 14:57
  #9
Medlem
P-Orridges avatar
Det är inte alls konstigt, alla bögar gillar inte att vara passiva under analsex, inte mer med det. Varken min nuvarande pojkvän eller en kompis/tidigare KK gillar det, och läser man runt på gaycommunities så finns det en hel del som anger att de endast är aktiva. Sen så behöver man inte ha analsex varje gång heller som du pratar om, för mig är det visserligen lite olika med olika killar exakt hur ofta det blir av, men även med de jag har haft det mest med så har det fortfarande bara varit typ varannan gång. Det gör ni ju självklart som ni vill, men ett tips är att ni släpper det där med att ni *måste* ha analsex bara för att ni är bögar.

I allmänhet tycker jag att du ska säga att du inte gillar det och att du inte är så sugen på att ställa upp på det, men det får du väl känna av hur accepterat det vore osv.

Edit: Och du ska inte spänna dig, då kommer det bara göra mer ont. Men det finns en del trådar om hur man har analsex på bästa sätt, du kan nog hitta fler tips där om du vill testa att bli bättre.
Citera
2013-11-04, 14:57
  #10
Medlem
TheKickss avatar
Du ska inte alls ställa upp på saker som du inte tycker om eller tycker gör ont eller känns obehagligt. Vad är det för trams. Sex ska vara skönt för båda. Och de som säger åt dig att du ska ställa ska skämmas...himla idiotkommentarer.
Prata med honom om detta. Berätta hur det känns och att du helt enkelt inte vill eller vill att ni tillsammans tar reda på hur ni ska lösa det. Kan han inte acceptera att du inte vill ja då får ni väl göra slut då. Passar man inte ihop sexuellt så passar man inte ihop. Ibland räcker det helt enkelt inte med att man älskar varandra.
Citera
2013-11-04, 15:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rieko
Jag kanske gör fel? Jag spänner mig jättemycket
Ja, det är extremt fel. Börja om från början, töj långsamt med fingrar eller små leksaker innan ni börjar med kuken, ta det extremt lugnt. Det finns massor med information i ämnet, google it. För det med förutsättningen att du aldrig haft analsex och inte vet något annat om det än vilket håll det handlar om.
Citera
2013-11-04, 15:20
  #12
Avstängd
Burross avatar
Haha men vafan har du inte testat innan så är det ju så enkelt som att alla inte gillar analsex och du är uppenbarligen en av dom. Att tycka om att ta den i röven är inget som kommer automatiskt med homosexualiteten är jag rädd utan det handlar en hel del om vad individen själv tycker om också.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback