Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-10-31, 21:54
  #25
Avstängd
Kan man inte köpa det på nätet? (aldrig ens provat)
Citera
2013-10-31, 22:33
  #26
Medlem
aaoutanprickarwtfs avatar
Hmm spara dina krafter och hitta nån oklassad skit på interwebzzz istället! annars, köp rasta skosnören och applicera på dina cons och en bob marley tröja! Hitta nån som ser stekt ut och säg "tjena! kan du hjälpa mig med en grej?" Cool runnings!
Citera
2013-10-31, 22:34
  #27
Medlem
aaoutanprickarwtfs avatar
Köp en gräddsifon och folkisar! bra nödtips
Citera
2013-11-01, 09:38
  #28
Medlem
Bara Glads avatar
Sergels Torg, Burger King, massor med afrikanska män utanför i princip från kl 12 och sent nattetid. You do the math.
Citera
2013-11-01, 09:53
  #29
Medlem
Hasse.Hanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnah
Jävla priser folk betalar, ger 375 kr för en hel femma. Dunder ;o
Inte för att vara sådan men ditt inlägg är rätt uppenbart att de är falsk info. Finns ingen som säljer för under 500ingen idag såvida du inte är vän med han som odlar. För det andra så finns det ingen som tar 375kr. Vad fan ska han med 5 kronan till? Parkering?
Citera
2013-11-01, 10:52
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasse.Hansson
Inte för att vara sådan men ditt inlägg är rätt uppenbart att de är falsk info. Finns ingen som säljer för under 500ingen idag såvida du inte är vän med han som odlar. För det andra så finns det ingen som tar 375kr. Vad fan ska han med 5 kronan till? Parkering?
Hahaha...ja vad ska han han ned 5 kronan till? Bra fråga!
Citera
2013-11-01, 11:32
  #31
Medlem
zala's avatar
Nej, det går rätt enkelt. Har gjort det nu precis när jag kom hem från en längre utlandsvistelse och alla mina nummer var döda. Jag gick bara fram till närmsta invandrare i Brunnsparken och sedan så sa han åt mig och vänta -- fem minuter senare får jag en riktig stor påse med riktigt bra gräs.

Gå med andra ord bara fram till svarta invandrare och fråga om de kanske har möjlighet att sälja lite grönt. Efter en utekväll eller något lagom sent på kvällen.
Citera
2013-11-01, 18:27
  #32
Medlem
Bluebeast72s avatar
alkisarna i den lokala stan är annars ett säkert kort. Blandmissbrukare som dom oftast är känner dom alltid till ngn eller ngt för ett par starköl på din nota.
Citera
2013-11-03, 14:07
  #33
Medlem
BobMcKenzies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itsonlyme
Hahaha...ja vad ska han han ned 5 kronan till? Bra fråga!

Dummaste jag hört. Jag har haft en kran i ett år som jag handlar för 400kr/5a brunt av. Alltid ärliga femmor, bra grejer med. Rökt skiten i 1 år och blir fortfarande lika stekt på det.
Citera
2013-11-03, 19:10
  #34
Medlem
Du kommer bli blåst till 80%, man handlar inte av främlingar på random torg. En pundare vet när han träffar en annan pundare, så snacka med allt och alla är bästa tipset. Snacka med alla du kommer över och var inte rädd för att kontakt folk, säger dom nej så är det några större problem. Köp bara av personer som är rakt på sak och som ger dig sakerna direkt, folk som ska springa hit och dit mm försöker bara dra ut på tiden och blåsa dig.
Citera
2013-11-03, 19:50
  #35
Medlem
sp0nks avatar
Har hänt mig att folk står utanför Ica på sena kvällar, när man sen kommer ut frågar de om en cigg, därefter om man vill köpa röka. Eller att de bara går förbi en och viskar om man vill ha hasch.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback