2013-10-29, 17:37
Medlem
Krim1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectscore
Jag är ett sexobjekt. En sexbomb.

A sexmachine, totally obscene, on the verge to extreme!!

Citat:
Ursprungligen postat av emmelicious
Ibland blir man kåt när man ser en snygg kille. Tyvärr är det inte så många som är så snygga. För en kille krävs det mkt mindre då de inte kan kontrollera sina lustar De är kåta små stycken.

Finns allt redigt kåta kvinnor med kass kontroll över sina lustar också ; )
Citera
2013-10-29, 17:43
Medlem
SYLLDs avatar
Tycker TS har fel, dom är inga sex objekt.

Mer ett hål eller flera hål för oss men.
Helst ska hållen vara tysta och göra det som förväntas om hålen.
Citera
2013-10-29, 19:06
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktim
Hur kan ni förvänta er annat? om en man går ut på stan och ser en snygg tjej gå förbi så betyder det ju per automatik att den tjejen är knullbar, men då mannen med största sannolikhet inte känner någon form av känslomässig attraktion för denna tjejen så blir hon ju inget annat än ett sexobjekt.

Jag vet inte hur den kvinnliga hjärnan fungerar, men det jag beskrev ovan är hur gemene man därute tänker. Tänker ni kvinnor på samma sätt när ni ser snygga killar ute på stan? har en känsla av att så inte är fallet då ni kvinnor verkar hata denna tanke medan män ser den som naturlig.

Det är inget fel i att vilja vara sexig, män vill vara sexiga också. Det är inget fel i att gilla någon för att de är sexiga heller, alla tycker att andra människor är sexiga ibland.

Men...

Att förminska det till att det enda som överhuvudtaget kan vara intressant eller värt att notera eller någonsin veta om en person är huruvida de är sexiga eller inte är att reducera dem till sexobjekt och det är både onödigt och respektlöst. De flesta killar reagerar dessutom inte alls enbart med att enbart fundera kring en eventuell sexuell relation, utan de flesta vill gärna veta mer om personen ifråga (även om det var deras sexighet som utlöste det initiala intresset) och många väljer faktiskt att avstå från att vidare utforska en eventuell sexuell relation om de inte gillar personens övriga egenskaper.
Citera
2013-10-29, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Potentiell våldtäktsman nr 2 har talat.

Fråga dem om de är utlänningar. Det är nämligen i stort sett uteslutande utlänningar som begår överfallsvåldtäkter. I Oslo så begicks 100% av alla överfallsvåldtäkter av utlänningar förra året.
Citera
2013-10-29, 19:39
Medlem
"Kvinnor har sex för att få kärlek. Män har kärlek för att få sex." -Marilyn Monroe
Citera
2013-10-29, 19:42
Medlem
blodkorvens avatar
Förstår inte varför ni tjejer tycker det är så fruktansvärt och vara sexobjekt? Är det inte en komplimang?
Jag hade iallafall varit världens lyckligaste om heta brudar gått och suktat efter mig på stan.
Citera
2013-10-29, 20:13
Avslutad
Citat:
En person som inte vill bli knullad är inte knullbar om du inte planerat att tvinga dig på henne/honom.

Tycker det är trist att diskussionen tar sig uttryck som den gör. Idioten ovan har hängt upp sig på någon semantisk krok där denne sitter och spottar och fräser som en idiot, och vägrar förstå frågan. Knullbar är ett ord, som de flesta svenskar fattar innebörden i. Det är samma sak som att kalla någon för bög eller hora, det betyder oftast EJ att, i första fallet, personen (killen, oftast) är homosexuell, utan det är enkelt en nedvärderande term. Ett skällsord, varken mer eller mindre. Precis som om någon kallar mig för jude, jag ÄR INTE en jude, rent "juridiskt", utan den som vill dissa mig syftar troligen på att jag är snål.

Så du kan köra upp dina 152 iq i Postlådan, och be de föreningar du är medlem i om avsked - för du verkar inte kunna kombinera din intelligens med någon vettigt aktiv skaparkraft. Utan du bara "tardar" dig. Om du kan slå dina kobenta ben runt det uttrycket.

Klart att kvinnor, så som TS första post lyder, är sexobjekt. Åtminstone de snygga. Och troligt är att folk som ser detta som ett problem (på ytan, visst - djupare så är det säkert ett problem) är vad vi skulle definiera som antingen fysiskt eller psykiskt fula.

Själv så skulle jag inte vilja knulla de flesta snygga tjejer jag ser, men det är främst för att jag är olyckligtvis nog nedvärderande mot människor. Inte en cyniker, men nästan och liknande.
Citera
2013-10-29, 20:19
Medlem
spunkss avatar
Fan vad dumma i huvudet ni är alla. Alla.
Jag hatar er.
Nej men. Det är ingen komplimang att vara ett "sexobjekt", blodkorven. Du är ett sexobejkt, männen är ett sexobjekt, alla kvinnor ser på er som sexobjekt, blir du glad? Och ja det sa du ju så det blir du väl.. Förbannade hora.

Tycker du alienDNA förtjänar ett svar på din korkade tankebana.
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
ja de stämmer

feminism är en slags sjukdom, likt psykos. de har fått för sig att de är värda mer än sexleksaker.
jämställdhet är också en slags illusion som inte finns eller bör finnas.
men som tur e har ju män fortf högre löner än kvinnor.

så nåt rätt gör vi ju iaf.

för att svara på din fråga tror jag tjejer som har infinnit sig i att bara användas som sexdockor och har sänkt intelligensen till den nivån tror ja också tittar på killar på stan. de har lärt sig att gilla att vara knullmaskiner och således har betingat sig själva att gilla det och vill ha mer av det.
och de vill visa männen att de vill behaga.

En illusion som finns eller finns den inte, bestäm dig.
Ja tur att ni har högre lön, betyder kanske att ni är girigare än oss eller inte vill dela med er

Sen påstår du att ngn som kollar på en snygg dude på stan har infunnit sig i att vara sexobjekt och vill vara det. Döhh operera din hjärna.
Vill inte behaga dig eller annan främmande man..
Citera
2013-10-29, 20:30
Medlem
Citat:
Sist jag kollade så var det våldtäkt att knulla någon som inte vill bli knullad.

Är du helt efterbliven kvinna? Läs tråd starten och sluta upp med att leka offer. Knullbar betyder att objektet är potentiellt, precis, knullbar.

För övrigt är ditt alias mest löjligt. Du försöker verka smart på alla sätt, men du har ta mig fan ingen funktion alls.
Citera
2013-10-29, 20:37
Bannlyst
Den här tråden är mest ett sorgligt exempel på vilken översexualiserad värld vi lever i.
Är ni verkligen såhär enkelspåriga på riktigt?
Citera
2013-10-29, 20:59
Medlem
nedboys avatar
Citat:
152 på senaste IQ-testet jag gjorde. Men det är ju alltid bekvämt att kunna avfärda en meningsmotståndare med ett intelligent "ouääää, mamma, hon är duuuuum!"

Citat:
En person som inte vill bli knullad är inte knullbar om du inte planerat att tvinga dig på henne/honom.

152 i IQ och du klarar inte av att analysera dig fram till en korrekt betydelse av användningen av uttrycket, en tjej är knullbar?

Jo ...morsning korsning. Bara på flashback.
Citera
2013-10-29, 21:07
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Vaken
Nä. Herr.vaken inser att du är en Man, inte en kvinna. Så att du springer runt och säger "kuk" och tror att du är provocerande, det framstår mest som barnsligt. Varför du gör det har jag ingen aning om.

Jasså DU tog åt dig. Jag syftade annars på vakna läsare i största allmänhet. Idag har min kuk köpt hem en flaska vin, så vi får väl se vad som händer lite senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in