Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2014-10-27, 19:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Lite mystiskt det här. Lena har ny gubbfriend alltså? Jag sätter ändå en liten slant på att Lena är lesbisk men inte vågat komma ut ur garderoben, än.

Och Roy Andersson är bög, och kommer ut som Hugo Rask, för att skydda både sig själv och Lena Andersson?
Citera
2014-10-27, 23:45
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Och Roy Andersson är bög, och kommer ut som Hugo Rask, för att skydda både sig själv och Lena Andersson?

Kanske det
Mängder av homosexuella personer har först länge levt sitt liv tillkämpat heterosexuellt, av olika skäl. Gift sig, skaffat ett, två och tre barn, innan de kliver ut ur garderoben och hittar en samkönad partner. Att man kan bli både vilsen och desperat innan man till slut tar steget kan jag lätt tänka mig. Ger sig in i hopplösa förbindelser som den med Hugo Rask, låter sig stötas bort och förnedras, söker udda partners, t ex trettio år äldre. - Innan man till slut ger upp och inser sin läggning och slutar att jaga det hopplösa motsatta könet. Så kan det va ibland.
Citera
2014-10-27, 23:58
Medlem
Beatriceaurores avatar
Nu påstår jag inte alls att Roy Andersson är bög, jag har ingen åsikt om det, känner inte till ett dyft om hans privatliv. Men Lena Anderssons privatliv känns det som att man känner till en del om, även om hon bedyrar att hennes roman är fiktiv. Den verkar mycket självupplevd.
Bara lite upplysning: Gifta män med villa, fru och barn rankades nyss högst på QX´s lista över mest åtråvärda homosexuella män. De är fler än ni anar.
Citera
2014-10-28, 00:59
Medlem
Mr.Swedens avatar
Och LA var en av de som fjäskade. För en överårig fet hanne. Vet inte varför hon behöver skriva en bok om kvinnors längtan efter mäktiga mäns uppmärksamhet. Räcker väl att sätta sig på skithuset någon timme och fundera över de egna bevekelsegrunderna.
Citera
2014-10-29, 12:11
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2014-11-17, 01:38
Medlem
Vem är Roys nuvarande flickvän?
Citera
2014-11-17, 02:42
Moderator
Schlesiens avatar
Rubrikändring

Utgången rubrik:
Författaren Lena Anderssons bok och eventuella relation med kulturpersonlighet - vem?

/ Moderator
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in