Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-22, 23:19
  #1
Medlem
Tja!

Letar efter lite schyssta skjortor, enfärgade, stilrena. Inge krimskrams.. Grejen är att jag inte har lust o köpa en skjorta för 800:-

200-300:- Är ett mer rimligt pris, då det är för att ha t.ex. under kavaj, under pullover och ja självklart bara som den är.

Några tips? =)
Citera
2013-10-22, 23:20
  #2
Medlem
Kaustis avatar
itailor.com funkade fint för mig. Helt okej priser och du får måttbeställa skjortorna. Tar nån vecka att få hem dock. Och se till att du har koll på dina mått.
Citera
2013-10-22, 23:33
  #3
Medlem
curiamobiliums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
itailor.com funkade fint för mig. Helt okej priser och du får måttbeställa skjortorna. Tar nån vecka att få hem dock. Och se till att du har koll på dina mått.
Man behöver inte ha koll på måtten. Det är loose som gäller .
Bra tips. Kollat in siten. Tips att lägga lite på kvaliteten åtminstone på en skjorta. Tunn, tät bomull som håller länge och som känns som sval bomull. Förvånansvärt billigt.
Citera
2013-10-23, 19:34
  #4
Medlem
sucuks avatar
Tm lewin eller charles thyrwitt, båda brukar ha stående erbjudanden på 4 skjortor i riktigt bra kvalitet för ca 1100 inklusive frakt till sverige.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback