Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-20, 13:52
  #1
Medlem
Drworts avatar
Hej,

Jag söker efter en app som räknar kaloriintagen, Proteinintagen osv per dag. Jag vet att det finns en app som heter matdagboken men jag vill helst inte betala i månaden för det.

Tacksam för svar!

Mvh, Drwort
Citera
2013-10-20, 14:01
  #2
Medlem
upperkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drwort
Hej,

Jag söker efter en app som räknar kaloriintagen, Proteinintagen osv per dag. Jag vet att det finns en app som heter matdagboken men jag vill helst inte betala i månaden för det.

Tacksam för svar!

Mvh, Drwort
ShapeUp Club, tror inte den kostar.
Citera
2013-10-20, 14:57
  #3
Medlem
fumdums avatar
ShapeUp är den bästa som finns, som förra personen också sa! Kostar ingenting och deras databas är jättestor så du kan hitta i princip vad som helst där och om du nu mot förmodan inte skulle hitta vad du söker så är det jättelätt att lägga till nya produkter/recept.
Citera
2013-10-27, 17:08
  #4
Medlem
Shape up är väldigt bra eftersom man ser procent kcal från kolhydrater, fett och proteiner. På så vis kan man hålla koll på vad man ska äta
Citera
2013-10-27, 19:29
  #5
Medlem
Får också rekommendera Shape Up. Kört den i 5 månader. Ställt in att jag ska öka 0.25kg i veckan och har kört i 5 månader. Växt synbart i muskelmassa och har inte lagt på mig så mycket fett! Tidigare hade jag problemet att jag la på mig fett för snabbt vilket jag slipper nu. Skitbra!!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback