2013-10-17, 17:28
Medlem
DonaldDarkos avatar
Jag fick mitt konto limiterat av bet365 fr ngon mnad sedan... Startade d denna trden : https://www.flashback.org/t2202067.

Startade d ett konto i morsans namn och anvnde hennes bankkonto till att stta ver pengar. Redan efter ngra dagar s var det kontot ocks limiterat. Testade d att byta IP-adress och anvnda farsans konto som han haft i ngra r men inte spelat p. Direkt blir det ocks limiterat utan att jag ens gtt + p mina spel.

Det jag undrar r om det finns ngon mjlighet att kringg det? Eller r det helt krt nr man vl blivit limiterad en gng?

Funderar nu p om jag ska anvnda en polares uppgifter helt och hllet, och drefter bara spela p telefonen. Tror ni dem kommer kunna spra det till mig nd?

Livebetting har varit min frsrjning i ca 2r nu och nu brjar mina stlar ta slut. Att byta spelbolag r inget alternativ d (svitt jag vet) bet365 r ensamma om att ha en "radar" p liven och de flesta ligor jag spelar p finns ingen annanstans...
Citera
2013-10-17, 17:36
Medlem
Det beror p hur stora summor du spelar fr eller om du kr efter ett viss mnster d kan dem ltt "spra/hitta" dig, det bsta vore att fixa ett konto frn en person som inte har samma efternamn som dig och helst spela p dennes dator alternativ en dator p ngon slags internet cafe eller skolans datorer/bibliotek etc, att fortstta spela p din dator/enhet kommer bli ltt fr dem att spra.

Men om du nu r tillrckligt bra att du kan frsrja dig p spel d skall bet365 inte vara ett mste...
Citera
2013-10-17, 17:46
Medlem
Vilken dum anledning. Bara fr att de har en radar... heh.
Placera dina spel hos sbo/dafabet/pinny och fortstt kolla p din radar medans matchen gr. Fr du vet vl att du kan ha tv fnster ppna samtidigt i din weblsare?
Citera
2013-10-17, 18:15
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
Vilken dum anledning. Bara fr att de har en radar... heh.
Placera dina spel hos sbo/dafabet/pinny och fortstt kolla p din radar medans matchen gr. Fr du vet vl att du kan ha tv fnster ppna samtidigt i din weblsare?

Jo jag provade kra s ett tag med bla unibet, men varje gng jag hittade en match att spela p bet365 s fanns den inte med p unibet. Har kollat p mnga olika spelsidor men det finns ju ingen som ens r i nrheten av bet365s utbud p tex islndska u19, dam-matcher u19, reservlagsturneringar, trningsmatcher, obskyra reservligor i australien osv. Det r inte p dem stora ligorna jag spelar p, d hade jag sklart bara bytt spelbolag.

r det ngon som vet ngon spelsida med liknande utbud som bet365 d?
Citera
2013-10-17, 18:47
Bannlyst
vad betyder att man r limiterad?
Citera
2013-10-17, 18:56
Medlem
RuleBritannias avatar
De kan mycket riktigt se din IP-adress. De jmfr ven med efternamn, bostadsadress, postkod och andra personliga uppgifter. De mrker ven om du frsker lgga till ditt kort p ett konto i annans namn, vilket leder till att ven det kontot blir restrikterat. Mitt tips r att du allts gr insttningar med tex Paysafecard eller liknande.

Om du ppnar ett konto med din vns uppgifter, s logga absolut inte in med ditt restrikterade konto och ditt nyppnade konto p samma dator d din vns konto d kommer bli underskt. Tro mig, har erfarenhet av detta. Lycka till!
Citera
2013-10-17, 21:36
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2ganger2
vad betyder att man r limiterad?

Att du endast fr spela fr en mycket begrnsad summa per spel. Kan vara att du max fr lgga 5kr/spel vilket givetvis r meningslst.

r verkligen Bet365s utbud s verlgset nr det kommer till mindre ligor? Kr sjlv endast dr just nu och vet ju att utbudet r mycket bra, men knns konstigt om det inte finns fler bolag som i alla fall har med ngra av de ligorna som TS nmner.
Citera
2013-10-18, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Jo jag provade kra s ett tag med bla unibet, men varje gng jag hittade en match att spela p bet365 s fanns den inte med p unibet. Har kollat p mnga olika spelsidor men det finns ju ingen som ens r i nrheten av bet365s utbud p tex islndska u19, dam-matcher u19, reservlagsturneringar, trningsmatcher, obskyra reservligor i australien osv. Det r inte p dem stora ligorna jag spelar p, d hade jag sklart bara bytt spelbolag.

r det ngon som vet ngon spelsida med liknande utbud som bet365 d?

Alla dom ligor du nmner finns hos sbo och bet188.
Annars fr du ta dig in djupare i asien singbet, ibc tex. bet365 snor bara sina odds drifrn.
Citera
2013-10-18, 17:03
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspuffar
Alla dom ligor du nmner finns hos sbo och bet188.
Annars fr du ta dig in djupare i asien singbet, ibc tex. bet365 snor bara sina odds drifrn.

Kollade precis p sbo och bet188, bda har 6 matcher p liven atm. Samtidigt har bet365 22 st matcher p liven. Det r lite det jag menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in