Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-18, 16:57
  #1
Medlem
DonaldDarkos avatar
Hej flashback,

Fick detta meddelande från tidigare idag

"Hej,

Efter en översyn av ditt konto måste vi dessvärre meddela dig att vi inte längre kan erbjuda spel via telefon till dig och även fast våra onlinetjänster förblir tillgängliga kommer restriktioner att gälla för framtida spel du placerar.

Önskar du fortsättningsvis nyttja våra tjänster kommer kampanjer och erbjudanden för Sport att begränsas till följande ordinarie kampanjer vilka erbjuds till samtliga kunder: Channel 4/1, Feature Race 4/1 (utvalda lopp), Gratisspel: Sky Dogs 2/1, Bästa-odds-garanti, Galoppvärde, 0-0 pengarna tillbaka, 100% Fotbollsbonus, 50% Flervalsbonus samt Europeisk basketbonus på 50%.

Vi försäkrar att detta beslut fattades efter noggrant övervägande samt att det inte påverkar din förmåga att begära samt spela för bonusar från övriga spelprodukter.
Tveka inte att kontakta oss om du behöver ytterligare information om detta eller något annat ärende.

Vänliga hälsningar

Agon K
Team bet365"


Nu går det inte att spela längre, då maxinsatsen är typ 6kr osv. Har plockat ut rätt så mycket men aldrig över 50k i månaden. Hur kan dem summorna påverka ett så stort internationellt företag?

Har detta hänt någon annan? Kan någon rekommendera någon sida som ens har i närheten av bet365s liveservice med radar osv? Tror ni det räcker att öppna upp ett nytt konto eller de har min IP-adress?

Tack på förhand!
Citera
2013-08-18, 16:59
  #2
Medlem
Glazehs avatar
Bra av dig

Har inte spelat på bet365 men har aldrig riktigt haft problem med Betsson, min kompis har tagit ut summor 100-500k utan några spärr dock inte konstant som du har haft över året.
Citera
2013-08-18, 17:06
  #3
Medlem
Watzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Hej flashback,

Fick detta meddelande från tidigare idag

"Hej,

Efter en översyn av ditt konto måste vi dessvärre meddela dig att vi inte längre kan erbjuda spel via telefon till dig och även fast våra onlinetjänster förblir tillgängliga kommer restriktioner att gälla för framtida spel du placerar.

Önskar du fortsättningsvis nyttja våra tjänster kommer kampanjer och erbjudanden för Sport att begränsas till följande ordinarie kampanjer vilka erbjuds till samtliga kunder: Channel 4/1, Feature Race 4/1 (utvalda lopp), Gratisspel: Sky Dogs 2/1, Bästa-odds-garanti, Galoppvärde, 0-0 pengarna tillbaka, 100% Fotbollsbonus, 50% Flervalsbonus samt Europeisk basketbonus på 50%.

Vi försäkrar att detta beslut fattades efter noggrant övervägande samt att det inte påverkar din förmåga att begära samt spela för bonusar från övriga spelprodukter.
Tveka inte att kontakta oss om du behöver ytterligare information om detta eller något annat ärende.

Vänliga hälsningar

Agon K
Team bet365"


Nu går det inte att spela längre, då maxinsatsen är typ 6kr osv. Har plockat ut rätt så mycket men aldrig över 50k i månaden. Hur kan dem summorna påverka ett så stort internationellt företag?

Har detta hänt någon annan? Kan någon rekommendera någon sida som ens har i närheten av bet365s liveservice med radar osv? Tror ni det räcker att öppna upp ett nytt konto eller de har min IP-adress?

Tack på förhand!

Jag gissar på att det har en spärr på din IP adress men jag är inte säker.
Citera
2013-08-18, 18:24
  #4
Medlem
DonaldDarkos avatar
Det måste väl finnas fler som har varit med om samma sak eller liknande?
Citera
2013-08-18, 18:45
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Det måste väl finnas fler som har varit med om samma sak eller liknande?

Ja, i princip alla som vinner över en längre tid. Bara byta till Betfair eller Pinnacle.

Går ju också starta nya konton i andra namn.
Citera
2013-08-18, 19:17
  #6
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rpiazza
Ja, i princip alla som vinner över en längre tid. Bara byta till Betfair eller Pinnacle.

Går ju också starta nya konton i andra namn.

Problemet är att jag spelar live och baserar till stor del mina spel på bet365s "radar", där ser man när lagen går upp i farligt anfall osv. Dessutom spelar jag mest på udda ligor, isländska u19, Australiensiska reservligor, träningsmatcher, damer osv. Vet ingen sida som har det utbudet som bet365 har.

Tror du det går att öppna nytt konto i annat namn? De har inte min IP-adress tror du?
Citera
2013-08-18, 19:53
  #7
Medlem
Nazists avatar
Jag förstår inte, de stänger ner ditt konto för att du har varit för framgångsrik, eller vad?
Citera
2013-08-18, 19:54
  #8
Medlem
DonaldDarkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazist
Jag förstår inte, de stänger ner ditt konto för att du har varit för framgångsrik, eller vad?

Ja, precis!
Citera
2013-08-18, 19:58
  #9
Medlem
Canalatess avatar
Jag tycker det känns väldigt konstigt att du fått kontot limiterat när vi inte ens pratar stora belopp på det stora hela av vad du uppgett.
Under hur lång period har du plockat ut? Pratar vi 5+ år med uttag varje månad?
Citera
2013-08-18, 19:59
  #10
Medlem
Kan det vara lagligt? Borde du inte kunna stämma?
Citera
2013-08-18, 20:06
  #11
Avstängd
SuitUpClassys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Kan det vara lagligt? Borde du inte kunna stämma?
Stämma? Vi bor inte i USA.
Med vänlig hälsning, SuitUpClassy
Citera
2013-08-18, 20:06
  #12
Medlem
lCARUSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Kan det vara lagligt? Borde du inte kunna stämma?

Taget från deras hemsida:
"Dessa regler och villkor gäller från 2013-05-20 Samtliga tidigare regler och villkor har utgått.

A. INTRODUKTION

1. Genom att använda och/eller besöka någon del av webbplatsen bet365.com (Webbplatsen) och/eller registrera dig på Webbplatsen eller andra applikationer godkänner du att du är bunden av (I) dessa Regler och Villkor och (II) vår Integritetspolicy samt (III) reglerna som gäller för samtliga våra spelprodukter refererade under bilaga 2 nedan (tillsammans kallade Villkor) och kan bedömas att ha accepterat och förstått samtliga dessa Regler och Villkor. "

->

4.2 bet365 förbehåller sig rätten att stänga eller suspendera ditt konto vid valfri tidpunkt och oavsett anledning. Utan att innebära en begränsning av föregående mening har bet365 rätten till att stänga eller suspendera ditt konto ifall:

(a) du blir bankrutt,

(b) bet365 anser att du har använt Webbplatsen på ett bedrägligt vis eller för illegala och/eller olagliga eller olämpliga ändamål,

(c) bet365 anser att du har använt Webbplatsen på ett oärligt sätt eller medvetet har fuskat eller ordnat en orättvis fördel gentemot bet365 eller någon av dess kunder,

(d) bet365 tillfrågas att göra så av polisen, en tillsynsmyndighet eller en domstol, eller

(e) bet365 anser att något av de villkor som refererats till under punkterna (a) till (c) ovan kan ha skett eller troligen kommer att ske.

Edit: Förvisso så har inte detta exakt skett i ditt fall men ifall de kan göra detta antar jag att de också har rätt att begränsa ditt spelande, orkar dock inte leta upp det.
__________________
Senast redigerad av lCARUS 2013-08-18 kl. 20:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback