Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-17, 18:32
  #13
Medlem
Pippifinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Frågan är varför onanisten ska hängas ut.
Det är väl mer intressant varför kvinnan spanar på sin hudande granne, vilket givit henne högt blodtryck.

Vem är hon som inte kan bo kvar pga en man som onanerat fler än 10 gånger på ett år?

Med tanke på ditt nick är jag inte ett dugg förvånad att just du skulle uppskatta en sådan granne som den manlige onanisten.
Citera
2013-10-17, 18:33
  #14
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 02-02-2012
Du tycker att det är friskt att runka medan man tittar på ekorrar?

Bara honorna. Annars får man se upp
Citera
2013-10-17, 18:40
  #15
Medlem
Bronths avatar
Jag förstår inte riktigt det hemska. Han satt vid ett fönster och runka ungefär 10ggr på ett år? Jag personligen runkar betydligt oftare och har ett fönster bredvid mig så jag antar att om man verkligen ville se mig runka så kunde man göra det. Är jag ett konstigt psykfall?
Citera
2013-10-17, 18:40
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gaga
Ja Fittspark hon är orolig då hon har barn... Är det något konstigt med det? Bör man stå och runka där det finns massa barn?
Vadå, skulle han spruta på barnen och spräcka deras skalle eller?
Några år till och ungarna kommer själva sitta och masturbera.
Sjuk kvinna som inte kan låta grannen vara.
Citera
2013-10-17, 18:41
  #17
Medlem
okok1s avatar
Hade de gått över till grannen och pratat som vuxna människor hade det förmodligen löst sig.
Citera
2013-10-17, 18:42
  #18
Medlem
72mms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Bara honorna. Annars får man se upp
Äh, jag är feminist. Kön är bara en social konstruktion, det går bra med hannarna också!
Citera
2013-10-17, 18:45
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 72mm
Äh, jag är feminist. Kön är bara en social konstruktion, det går bra med hannarna också!

Tur för dig då det är mycket svårt att se skillnad på honor och hanar bland ekorrar.

Förövrigt låter det lite som en grannfejd som gått överstyr.
Citera
2013-10-17, 18:52
  #20
Medlem
magquars avatar
Stackar ekorrarna hur mår dom då?
Citera
2013-10-17, 18:53
  #21
Medlem
loliravers avatar
det är 25 meter mellan husen...
Citera
2013-10-17, 19:07
  #22
Medlem
Silverbults avatar
Bor själv med en granne som gärna snuskar till det ordentligt i fönster som vätter mot mitt. I och med att min granne är en ung, vacker kvinna i sina bästa år år har jag absolut inget emot det. Skulle hon veta hur jag står i mörkret och rycker i tasken samtidigt skulle det förmodligen ta hus i helvetet
Citera
2013-10-17, 19:20
  #23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Koprofilia
Va e de för pervers filur som står å kollar på ekorrar när han rullar skinn, kan ingen skänka honom en H&M katalog?


Har de ekorrar i H&M katalogen?
Citera
2013-10-17, 19:20
  #24
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belua
Ingen frisk individ går runt och onanerar när grannens barn kan riskera att bevittna det hela.
Vi kan mycket väl ha att göra med någon som är psykiskt sjuk, mannen borde fått hjälp på psyk medan barnfamiljen fått lite lugn och ro.

Ska man behöva leva i celibat bara för att grannarna krystade ut en unge innan man hann skaffa egna?

Jag har en småbarnsfamilj som granne, men jag och min sambo håller inte igen för det. Ibland sker det även så att det kan finnas insyn, men vem fan kan inte se in i andra lägenheter?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback