• 1
  • 2
2013-10-16, 23:03
Medlem
chebmamis avatar
Tänkte börja med en blast i slutet av månaden, frågan är med vilket prepp. Kör just nu "cruise" 250mg testo e5d. Varit på över 6 månader.

Mina alternativ är 30/50 OT eller 50/50 dbollar. Vad hade ni gjort?

Ot är mycket dyrare och snällare mot håret, dbollar är billigt och antagligen ett mycket mer potent preparat, MEN dödar ju håret.

Kommer köra 1g finasterid ed.

Någon som har erfarenhet av båda preppen, och vad tyckte du/ni om dessa? Vilken föredrar ni?
Citera
2013-10-16, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Tänkte börja med en blast i slutet av månaden, frågan är med vilket prepp. Kör just nu "cruise" 250mg testo e5d. Varit på över 6 månader.

Ot är mycket dyrare och snällare mot håret, dbollar är billigt och antagligen ett mycket mer potent preparat, MEN dödar ju håret.

Någon som har erfarenhet av båda preppen, och vad tyckte du/ni om dessa? Vilken föredrar ni?

Vartifrån köpte du finasterid?
Citera
2013-10-17, 06:00
Medlem
Thomaspunkts avatar
Dubbla upp dosen Tbol om du ens ska tänka tanken på det, och varför måste du köra 50mg dbol? Halvera den dosen istället.

Men i de doser du nämner så är det solklart dbol.
Citera
2013-10-17, 07:45
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

Har du skrivit fel på doserna? Tvärtom vore mer lämpligt
Citera
2013-10-17, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Lät mer som han gick enligt priset och därav har råd med 50/50 dbol eller bara 30/50tbol.

OnT, mellan dessa 2 hade jag självklart valt dbol. Känns inte värt att köra bara 30mg tbol imo.
Citera
2013-10-17, 12:43
Medlem
Dbollar gav mig brutal styrka. Dock en hel del bristningar då jag växte så fort. OT gav inte samma ökningar lika fort men jag blev fortfarande nöjd med resultaten. Det tar längre tid för OT att kicka in.

Mvh
Citera
2013-10-17, 13:57
Medlem
chebmamis avatar
Tack för alla svar!

Enligt er är dboll ett mycket mer potent preparat alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.

Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Dubbla upp dosen Tbol om du ens ska tänka tanken på det, och varför måste du köra 50mg dbol? Halvera den dosen istället.

Men i de doser du nämner så är det solklart dbol.

Funkar inte 30mg tboll bra?

Dubbla upp dosen tboll blir en kur på minst 3000;-/50dagar, medans 50/50 kostar under tusenlappen.

Folk säger olika, en del säger att tboll är mer potent, andra säger dboll. Är riktigt sugen på dboll men är rädd för håret. Om tboll hade varit billigare hade jag helt klart kört på det.

Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Dbollar gav mig brutal styrka. Dock en hel del bristningar då jag växte så fort. OT gav inte samma ökningar lika fort men jag blev fortfarande nöjd med resultaten. Det tar längre tid för OT att kicka in.

Mvh

Vad körde du för doser?

Är inte rädd för bristningar eller dylikt, tror att jag har väldigt svårt att få det.

Planen är för övrigt att tävla i BB nästa vinter.
Senast redigerad av chebmami 2013-10-17 kl. 14:02.
Citera
2013-10-17, 14:35
Medlem
Citat:
Tack för alla svar!

Enligt er är dboll ett mycket mer potent preparat alltså.

Dubbla upp dosen tboll blir en kur på minst 3000;-/50dagar, medans 50/50 kostar under tusenlappen.

Folk säger olika, en del säger att tboll är mer potent, andra säger dboll. Är riktigt sugen på dboll men är rädd för håret. Om tboll hade varit billigare hade jag helt klart kört på det.

Vad körde du för doser?

Är inte rädd för bristningar eller dylikt, tror att jag har väldigt svårt att få det.

Planen är för övrigt att tävla i BB nästa vinter.

Stora planer helt enkelt

Jag körde 50mg och det gav mig brutala styrkeökningar samt massa. OT är mildare, ger hyffsade resultat. Du får helt enkelt avgöra om det är värt att köra en farligare steroid för bättre resultat gentemot att köra en mildare kur.

Lycka till!
Citera
2013-10-17, 18:38
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:

Nej, oklart om du ens kommer att märka av det.

Att välja prepp efter pengar är lite beige, prioritera om lite. Det är inga monsterpengar vi talar om. Om du vill behålla skalpen kör på tbol, spara pengar i en eller två månader så har du de.

Finns ingen vettig människa som säger att tbol är per potent än dbol i liknande doser. Sen att du kan gå högre doser på tbol utan allt för jobbiga bieffekter är en annan sak.
Citera
2013-10-17, 19:33
Medlem
Spliffmeisters avatar
Vart fan handlar du Tboll för det priset?

Tbol från BP (bra skit) kostar 1100 för 200 st på brädan..
Citera
2013-10-17, 19:40
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Nej, oklart om du ens kommer att märka av det.

Att välja prepp efter pengar är lite beige, prioritera om lite. Det är inga monsterpengar vi talar om. Om du vill behålla skalpen kör på tbol, spara pengar i en eller två månader så har du de.

Finns ingen vettig människa som säger att tbol är per potent än dbol i liknande doser. Sen att du kan gå högre doser på tbol utan allt för jobbiga bieffekter är en annan sak.

nu överdriver du lite.. 30 märks av helt klart.. ser inte igentligen inte vitsen med att köra högre en 40mg.. opti första ot.

d-bol äger ot.. ot är en lite variant av d-boll enligt mej
Citera
2013-10-17, 20:18
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Vart fan handlar du Tboll för det priset?

Tbol från BP (bra skit) kostar 1100 för 200 st på brädan..

Menar du hushboard? Kollat madman och kompaniet, priserna där ligger på ungefär samma.

Ok, så slutsatsen blir då minst 40mg OT ed alltså om jag väljer det, och att dboll är ett mycket mer potent preparat.

Jag ligger ju just nu på 250mg testo enanthate e5d. Målet är som sagt att tävla nästa vinter och att lägga på mig så mycket muskelmassa tills dess. Är en blast nu en bra prioritering? Eller borde jag bara höja testot, alt byta till testo p eller sustanon?

Efter den tänkta blasten funderar jag på att byta till sustanon och sticka oftare, alt lägga mig på 500mg testo enanthate eller liknande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in