2013-10-17, 20:24
Medlem
Spliffmeisters avatar
Jag kommer snart att köra igång en kur på Galenika, 250 mg E4D i 8 veckor med blast på 30 mg OT i 50 dagar.. Har kört Dboll på Testo innan och visst, sjuka styrkevinster men fan vad du ser ut (och då höll jag kost med lite salt osv), som en jävla badboll, finnig och röd i huvudet. Vill inte ens tänka på blod värdena.

Tappade sjukt mkt trots PCT och kosthållning... nej ren massa är bättre.
Citera
2013-10-17, 20:32
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Menar du hushboard? Kollat madman och kompaniet, priserna där ligger på ungefär samma.

Ok, så slutsatsen blir då minst 40mg OT ed alltså om jag väljer det, och att dboll är ett mycket mer potent preparat.

Jag ligger ju just nu på 250mg testo enanthate e5d. Målet är som sagt att tävla nästa vinter och att lägga på mig så mycket muskelmassa tills dess. Är en blast nu en bra prioritering? Eller borde jag bara höja testot, alt byta till testo p eller sustanon?

Efter den tänkta blasten funderar jag på att byta till sustanon och sticka oftare, alt lägga mig på 500mg testo enanthate eller liknande.

Kompaniet tar ju 1800 för 100 st 10 mg, det är ju nästan dubbelt så dyrt..
Citera
2013-10-17, 20:35
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
nu överdriver du lite.. 30 märks av helt klart.. ser inte igentligen inte vitsen med att köra högre en 40mg.. opti första ot.

d-bol äger ot.. ot är en lite variant av d-boll enligt mej
Jag vill märka av att jag preppar Visst 40mg än mer än inget, men vid 60mg så kommer riktiga trycket (som vid bra Dbol vid 20mg). Om du förstår vad jag menar.
Citera
2013-10-17, 20:51
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Kompaniet tar ju 1800 för 100 st 10 mg, det är ju nästan dubbelt så dyrt..

Kompaniet tar 1800 för 200 st 10mg. Jag menade att jag hade kollat madman/kompaniet och där var priserna lika. Inte kollat på hushboard.

Citat:
Jag kommer snart att köra igång en kur på Galenika, 250 mg E4D i 8 veckor med blast på 30 mg OT i 50 dagar.. Har kört Dboll på Testo innan och visst, sjuka styrkevinster men fan vad du ser ut (och då höll jag kost med lite salt osv), som en jävla badboll, finnig och röd i huvudet. Vill inte ens tänka på blod värdena.

Har kört både testo och dboll innan och blev inte alls vattnig, ej fått finnar eller något liknande. Tycker bieffekterna har varit otroligt milda. Dock inte kört dem ihop, så det kanske blir värre då.

Vad menar du med "ren massa" är bättre? Bättre än vad?
Citera
2013-10-18, 09:19
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Kompaniet tar 1800 för 200 st 10mg. Jag menade att jag hade kollat madman/kompaniet och där var priserna lika. Inte kollat på hushboard.

Har kört både testo och dboll innan och blev inte alls vattnig, ej fått finnar eller något liknande. Tycker bieffekterna har varit otroligt milda. Dock inte kört dem ihop, så det kanske blir värre då.

Vad menar du med "ren massa" är bättre? Bättre än vad?

Blir du inte vattnig av testo med lång ester och dboll så har du fått sockerpiller, eller så är du mutant.
Citera
2013-10-18, 10:59
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:

ren massa? vad du en kalla det så är d-boll överlägsen ot i massa syfte. sen att du inte håller förmågan att behålla är ju synd.

behåller du inte mer massa efter en dboll kur kontra ot kur gör du något väldigt fel
Citera
2013-10-18, 21:30
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Blir du inte vattnig av testo med lång ester och dboll så har du fått sockerpiller, eller så är du mutant.

Haha jo tjena, såklart blir jag LITE vattning men jag blåser inte upp som en stor finnig badboll som killen beskrev det.

Tror det blir OT tillsammans med testo faktiskt, i 50 dagar. Kommer nog köra på 40mg ed.

Hur är det med välmåendet, påverkas det någonting(negativt?) tillsammans med testot? Är sugen på dboll också men det får komma senare isåfall. Får redan sån jävla pump på gymmet ofta att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Undra hur det hade blivit med dboll.

Mvh
Citera
2013-10-18, 22:03
Medlem
decabolls avatar
Jag röstar på D-bollar! Grym styrka och växer riktigt bra med testo!
Citera
2013-10-18, 22:08
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Haha jo tjena, såklart blir jag LITE vattning men jag blåser inte upp som en stor finnig badboll som killen beskrev det.

Tror det blir OT tillsammans med testo faktiskt, i 50 dagar. Kommer nog köra på 40mg ed.

Hur är det med välmåendet, påverkas det någonting(negativt?) tillsammans med testot? Är sugen på dboll också men det får komma senare isåfall. Får redan sån jävla pump på gymmet ofta att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Undra hur det hade blivit med dboll.

Mvh

Bra val. 40 mg räcker GOTT OCH VÄL.. Folk som har legat på sen i början av 90-talet kommer att säga "det där är alldeles för lite bla bla bla, vi riktiga män ligger på 100+ om dagen, whatever" Majoriteten få riktigt fina ökningar på bara 20-30 mg. Har du sedan testo som bas så kommer du inte bli besviken.
Citera
2013-10-18, 23:19
Medlem
MKMF12s avatar
30mg d-boll av bra kvalite tillsammans med en ökning av dosen testo ger en bra skjuts!
Citera
2013-10-18, 23:50
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MKMF12
30mg d-boll av bra kvalite tillsammans med en ökning av dosen testo ger en bra skjuts!

Vad tror du om 40/50 OT tillsammans med min nuvarande 250mg testo enanthate? Är hyfsat nöjd med nuvarande prepp. Vill ta mig till en ny "platå" såklart, därav valet av ny kur/blast. Huvudmålet är tävling i BB nästa vinter.

Höjer ogärna dosen testo just nu eller lägger till dboll, även om jag i framtiden säkert både höjer dos och lägger till dboll.
Senast redigerad av chebmami 2013-10-18 kl. 23:54.
Citera
2013-10-19, 01:17
Medlem
MKMF12s avatar
Citat:
Vad tror du om 40/50 OT tillsammans med min nuvarande 250mg testo enanthate? Är hyfsat nöjd med nuvarande prepp. Vill ta mig till en ny "platå" såklart, därav valet av ny kur/blast. Huvudmålet är tävling i BB nästa vinter.

Höjer ogärna dosen testo just nu eller lägger till dboll, även om jag i framtiden säkert både höjer dos och lägger till dboll.

Växer du fortfarande på 250mg ew så ligg kvar och blasta med OT när du har stannat av i utvecklingen.

Kul att du vill börja tävla också. Stressa inte bara, då kommer doserna bli onödigt höga. Nästa år känns spontant för tight (beroende på viktklass).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in