Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-10-12, 13:03
Medlem
khomenis avatar
vill bara tipsa om en hemsida där jag köpte 3 paket red man plug tuggtobak för 155 kr totalt med frakt, skickat från USA. otroligt billligt. där finns snus också till billiga priser. http://www.northerner.com/
Citera
2013-10-12, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khomeni
vill bara tipsa om en hemsida där jag köpte 3 paket red man plug tuggtobak för 155 kr totalt med frakt, skickat från USA. otroligt billligt. där finns snus också till billiga priser. http://www.northerner.com/

det va riktigt bra priser , men med frakten kommer det kosta lika mycket som att köpa en dosa snus pär stock typ
Citera
2013-10-12, 13:13
Bannlyst
Hur lång tid tog frakten?
Citera
2013-10-12, 13:15
Medlem
khomenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComViQnullar
Hur lång tid tog frakten?

ja, i och för sig fick jag vänta 2 veckor på paketet
Citera
2013-10-12, 13:18
Medlem
vill man köpa riktigt billigt snus ska man köpa på båtarna åbo åland göteborgs rape 29kr om man köper en stock 290kr
Citera
2013-10-12, 13:22
Bannlyst
Dem har ju inga vanliga cigaretter?
Citera
2013-10-12, 13:29
Medlem
khomenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ComViQnullar
Dem har ju inga vanliga cigaretter?

Nej, det är bara snus och tuggtobak. varför skulle dom ha vanliga cigg??
Citera
2013-10-12, 14:58
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Trevligt att höra att du har bekantat dig med northerner. Själv så har jag gjort ett antal beställningar på både tuggtobak och dip. Northerner är överlägsen när det kommer till amerikansk rökfri tobak såsom chew och dip men när det kommer till snus så förlorar man mer som svensk att beställa ifrån dom. Som svensk så handlar man ifrån snusbolaget eller snus2 och dylika sidor.

När jag har beställt ifrån det amerikanska lagret så har jag fått väntat mellan en och två veckor på min beställning.

Jag har testat både Red Man och Levi Garrett plug, det är riktigt god tobak. Jag föredrar faktiskt plug framför vanlig tuggtobak med lösa blad. Ett tips bara är att borsta tänderna emellan dina tuggor! Man får som någon gul avlagring på tänder utav plug som bör tas bort omgående dessutom så är det mycket socker i, men vad gör det när det är så jävla gott. Fast om jag ska vara ärlig så föredrar jag dip framför tuggtobak men allra mest så föredrar jag svensk rökfri tobak. Men det kan var kul med någonting annorlunda emellan varven. Copenhagen är jäkligt gott, jag tackar ja.
Citera
2013-10-12, 17:18
Medlem
Basfrostens avatar
Förvånansvärt bra priser.
Citera
2013-10-12, 18:25
Medlem
khomenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Trevligt att höra att du har bekantat dig med northerner. Själv så har jag gjort ett antal beställningar på både tuggtobak och dip. Northerner är överlägsen när det kommer till amerikansk rökfri tobak såsom chew och dip men när det kommer till snus så förlorar man mer som svensk att beställa ifrån dom. Som svensk så handlar man ifrån snusbolaget eller snus2 och dylika sidor.

När jag har beställt ifrån det amerikanska lagret så har jag fått väntat mellan en och två veckor på min beställning.

Jag har testat både Red Man och Levi Garrett plug, det är riktigt god tobak. Jag föredrar faktiskt plug framför vanlig tuggtobak med lösa blad. Ett tips bara är att borsta tänderna emellan dina tuggor! Man får som någon gul avlagring på tänder utav plug som bör tas bort omgående dessutom så är det mycket socker i, men vad gör det när det är så jävla gott. Fast om jag ska vara ärlig så föredrar jag dip framför tuggtobak men allra mest så föredrar jag svensk rökfri tobak. Men det kan var kul med någonting annorlunda emellan varven. Copenhagen är jäkligt gott, jag tackar ja.

jag tycker plug rinner inte lika mycket som vanlig red man tuggtobak, man behöver inte spotta lika ofta.
Citera
2013-10-12, 19:45
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
jag tycker plug rinner inte lika mycket som vanlig red man tuggtobak, man behöver inte spotta lika ofta.
Nja det vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om! Du måste liksom tugga ut det ur själva kakan om du förstår vad jag menar. Arbeta ut bladen med tänderna. Men vem vet du kanske fick en torr påse. Plug håller för övrigt i en evighet. Jag tycker också att spottet man producerar utav plug är bra mycket mer svartare. Riktigt stark blir det, nästan som att spotta ren tjära.
Beställde du ingenting annat än red man plug?
Citera
2013-10-12, 19:49
Medlem
khomenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornholio.
Nja det vet jag inte riktigt om jag kan hålla med om! Du måste liksom tugga ut det ur själva kakan om du förstår vad jag menar. Arbeta ut bladen med tänderna. Men vem vet du kanske fick en torr påse. Plug håller för övrigt i en evighet. Jag tycker också att spottet man producerar utav plug är bra mycket mer svartare. Riktigt stark blir det, nästan som att spotta ren tjära.
Beställde du ingenting annat än red man plug?

beställde bara 3 paket red man plug. ska definitivt beställa mer senare, copenhagen kanske, eller skoal...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in