Citat:
Ursprungligen postat av
khomeni
vill bara tipsa om en hemsida där jag köpte 3 paket red man plug tuggtobak för 155 kr totalt med frakt, skickat från USA. otroligt billligt. där finns snus också till billiga priser.
http://www.northerner.com/
Trevligt att höra att du har bekantat dig med northerner. Själv så har jag gjort ett antal beställningar på både tuggtobak och dip. Northerner är överlägsen när det kommer till amerikansk rökfri tobak såsom chew och dip men när det kommer till snus så förlorar man mer som svensk att beställa ifrån dom. Som svensk så handlar man ifrån snusbolaget eller snus2 och dylika sidor.
När jag har beställt ifrån det amerikanska lagret så har jag fått väntat mellan en och två veckor på min beställning.
Jag har testat både Red Man och Levi Garrett plug, det är riktigt god tobak. Jag föredrar faktiskt plug framför vanlig tuggtobak med lösa blad. Ett tips bara är att borsta tänderna emellan dina tuggor! Man får som någon gul avlagring på tänder utav plug som bör tas bort omgående dessutom så är det mycket socker i, men vad gör det när det är så jävla gott. Fast om jag ska vara ärlig så föredrar jag dip framför tuggtobak men allra mest så föredrar jag svensk rökfri tobak. Men det kan var kul med någonting annorlunda emellan varven. Copenhagen är jäkligt gott, jag tackar ja.