Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-03-09, 22:09
  #37
Medlem
Bobbathahuts avatar
Beställde ett gäng påsar tuggtobak och en dip från northerner hur länge dröjer det cirka innan paket anländer?
Citera
2014-04-02, 17:41
  #38
Medlem
Bobbathahuts avatar
Fick paketet 2.5 veckor efter paketet var skickat så lite väl lång leveranstid men slapp tulla sakerna och har nu skickat iväg 2 beställningar till så vi få se hur det går
Citera
2014-04-07, 16:03
  #39
Medlem
Hej! för ett par veckor sen så fick jag hem dip från northener, provade, gillade, provade mer, älskade.
Jag gillade det så pass mycket att jag la snusandet på hyllan (snusat i 8 år) och beställde mer dip.
Jag beställde runda två den 25:e så paketet borde komma snart! minns att förra rundan tog omkring 13 dagar så nu jäklar ska jag springa till brevlådan!

Hejsvejs.
Citera
2014-04-09, 18:11
  #40
Medlem
Bobbathahuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alminge
Hej! för ett par veckor sen så fick jag hem dip från northener, provade, gillade, provade mer, älskade.
Jag gillade det så pass mycket att jag la snusandet på hyllan (snusat i 8 år) och beställde mer dip.
Jag beställde runda två den 25:e så paketet borde komma snart! minns att förra rundan tog omkring 13 dagar så nu jäklar ska jag springa till brevlådan!

Hejsvejs.

Ok trevlig sista gången så åkte jag på tull så verkar inte vara garanterad att det går förbi någon mer som har erfarenhet utav deT`?
Citera
2014-04-22, 18:46
  #41
Medlem
Tattarhunters avatar
köpte 2 dosor dip åkte fast i tullen: /
Citera
2014-04-22, 19:18
  #42
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
köpte tuggtobak för 300kr där, fick tulla 900kr xD
Citera
2014-04-22, 20:37
  #43
Medlem
Bobbathahuts avatar
Har handlat 3 gånger där nu första gången klara jag mig utan tull men dom 2 senaste så har jag fått betala dock samma priser som hemma här cirka 121 kr per påse fast finns större utbud på northerner jämnfört med svenska sidor.
Citera
2014-04-22, 22:51
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobbathahut
Har handlat 3 gånger där nu första gången klara jag mig utan tull men dom 2 senaste så har jag fått betala dock samma priser som hemma här cirka 121 kr per påse fast finns större utbud på northerner jämnfört med svenska sidor.
om det är så att du får tulla på varorna får du bara hem en räkning då ? De polisanmäls inte eller liknande läste det nånstans att dip inte var lagligt i Sverige men de kanske inte var sant ? Varför jag fråga är för jag vill ta min dip oskuld och northerer värkar vara en klockren sida att beställa ifrån
Citera
2015-07-20, 14:53
  #45
Medlem
Gjorde en beställning där igår för jag vill testa amerikanskt snus. Får ju hoppas att man slipper tulla iallafall
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback