Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-10-12, 22:02
  #25
Medlem
GeneticHerbss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akvifer
Om brottet som försöker styrkas är ringa narkotikabrott så är en JO-anmälan i sin rätta ordning om dom kommer mellan 21:00-06:00

Det kommer ju inte förändra din situation men stå upp för dina och andras rättigheter innan dom försvinner helt..

Att folk lägger sig för makten gör bara att dom tar ännu mer frihet ifrån dig och alla andra.

Om polisen nu besöker Ts så är han ju beredd så det finns ingen anledning för honom att strula genom att tex inte öppna. Han är ju medveten om att urinprov kan han tacka nej till och kan kräva ett blodprov.
Citera
2013-10-13, 02:41
  #26
Medlem
Blev ochså intagen för några dagar sen pissade negativt men polisen sa att dom hade tagit upp något liknande som operation gås igen
Citera
2013-10-13, 02:42
  #27
Medlem
Polisen håller just nu på med razzior i stockholm
Citera
2013-10-13, 04:20
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radoslav
Polisen håller just nu på med razzior i stockholm

Har ej blivit tagen än, men MÅNGA av dem vänner jag har som röker , bor i stockholm för övright, har torskat, tror det bara är en tidsfråga innan dem börjar knacka på min dörr också.
Citera
2013-10-13, 07:29
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Det du ska ha i åtanke är att poliser är i grund och botten precis lika mycket människa som du och jag. Enda skillnaden är att de flesta lider av ett skadat tankemönster och en extrem osäkerhet på sig själva, därav bästa jobbet för en mobbare. Alla poliser är självklart inte svin, men nog finns det gott av dom här i Sverige!

Gå aldrig med på urinprov. Pissar du ner dig, so be it.

Poliser är gamla jävla mobboffer...

För övrigt så vill väl vildsvinen fixa till sin statistik och dra in lite böter här och var...(statistik månad?)
Citera
2013-10-13, 14:22
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spectre90
Har ej blivit tagen än, men MÅNGA av dem vänner jag har som röker , bor i stockholm för övright, har torskat, tror det bara är en tidsfråga innan dem börjar knacka på min dörr också.

Och? neka piss, ta blod, rök inte på några veckor. Problem solved? De måste ha bevis i form av ett prov som bevisar att du har intagit cannabis. Detta är omöjligt för dem när du är ren i blodet så de kommer eventuellt försöka lura dig till att pissa men du ska ta blodprov såklart.
Citera
2013-10-13, 19:16
  #31
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaama
Poliser är gamla jävla mobboffer...

För övrigt så vill väl vildsvinen fixa till sin statistik och dra in lite böter här och var...(statistik månad?)
Eftersom en otrevlig och falsk attityd är så pass populärt bland snut-kretsarna så kan det förstås bero på många anledningar till varför vissa av dem blivit som de blivit och hur det kan kopplas till deras val av yrke. Som du säger kan en del av dem blivit mobbade i skolan, vissa kanske har haft en allmänt taskig uppväxt där misshandel eller sexuella övergrepp förekommit, listan kan göras lång. Nu blev det off-topic, men mänskligt beteende är något som alltid intresserat mig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback