• 1
  • 2
2013-10-10, 22:36
Medlem
Som rubriken lyder hur kan man köpa cigg på internet även om man är under 18?
typ om man kan betala med paypal elr något sånt så inte ens föräldrar får en oväntad räkning
Citera
2013-10-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frogevis
Vardör undrar du? Eftersom du har ett fb konto så antar jag att du är över 18??

Har du ingen som köper ut åt dig? Bra mycket smidigare än att vänta hem de

min kompis som undrar inte jag
haru du något råd eller? annars dra åt helvete
Citera
2013-10-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2ganger2
Be polare som är över 18 att beställa åt dig

jo men har pengar på paypal så vill använda dom!
Citera
2013-10-10, 22:44
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacke776
Ett tips är att du kan köpa åt din kompis på närmaste ICA.
Citera
2013-10-10, 22:59
Bannlyst
Citat:

Varför köper du inte åt honom då?
Citera
2013-10-10, 23:05
Medlem
Citat:
Varför köper du inte åt honom då?

för jag bor 10 mil ifrån så tänker inte ta bilen dit för att köpa cigg till han
Citera
2013-10-10, 23:11
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Citat:
omfg! har seriöst aldrig tänkt på det! Du fick mig precis att inse livets gåta ATT KNULLA OCH RÖKA PÅ, tack så mycket söta underbara fitta!

Du kan ju åtminstone försöka hålla en god ton när du hänger med oss vuxna... annars kan jag rekommendera ungdomar.se

OT: Det är rätt genomskinligt att det inte är en kompis du försöker hjälpa, det är den vanligaste vitlögnen när man är tonåring, gör dig själv en tjänst och sluta röka istället och du kommer att vara enormt tacksam över det valet om tio år. Du kommer att må bättre, ha en bättre hälsa och mer pengar i plånboken. Jag vet, jag låter enormt präktig och du tycker att mitt råd är värdelöst. Men slutar du inte nu kommer du knappast att sluta om några år, fastnar man när man är ung är man fast för livet helt enkelt!
Citera
2013-10-10, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugglor-i-mossen
Du kan ju åtminstone försöka hålla en god ton när du hänger med oss vuxna... annars kan jag rekommendera ungdomar.se

OT: Det är rätt genomskinligt att det inte är en kompis du försöker hjälpa, det är den vanligaste vitlögnen när man är tonåring, gör dig själv en tjänst och sluta röka istället och du kommer att vara enormt tacksam över det valet om tio år. Du kommer att må bättre, ha en bättre hälsa och mer pengar i plånboken. Jag vet, jag låter enormt präktig och du tycker att mitt råd är värdelöst. Men slutar du inte nu kommer du knappast att sluta om några år, fastnar man när man är ung är man fast för livet helt enkelt!

jag är undrar bara om det finns en hemsida, turk online shop elr vad som helst där man köpa cigg.
Citera
2013-10-10, 23:34
Bannlyst
Citat:
för jag bor 10 mil ifrån så tänker inte ta bilen dit för att köpa cigg till han
om han nu är så desperat efter cigg varför kommer han inte till dig så du kan köpa?
Citera
2013-10-10, 23:35
Medlem
Citat:
om han nu är så desperat efter cigg varför kommer han inte till dig så du kan köpa?

för han inte har tid och råd med sånt!
Citera
2013-10-10, 23:38
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
för han inte har tid och råd med sånt!

Men han har tid att vänta i 1 vecka på att få hem en limpa cigg, varpå denne även har pengar till det?

Det var mig en konstig ekonomisk situation och en jävligt milt röksug.
Citera
2013-10-10, 23:46
Medlem
Cornholio.s avatar
Det är ju ganska solklart att denna kompis inte existerar. Om kompisen nu hade gjort det hade trådskaparen kunnat köpa cigaretter åt honom. Om det nu skulle vara som så att denna kompisen existerar och trådskaparen verkligen vill att hans omyndiga kamrat skall röka så kan han väl köpa cigaretter åt honom för att sedan skicka dom på posten och få betalt igenom paypal. Lite väl lång sökt. Lär dig din läxa innan du öppnar munnen och nej du kommer inte kunna köpa cigaretter ifrån nättet som omyndig. Tullen kommer kolla upp dig innan dom skickar iväg paketet och du kan glömma att ett svenskt företag skulle sända cigaretter till dig som är omyndig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in