• 1
  • 2
2013-10-11, 02:08
Medlem
beregistains avatar
Det är så tråkigt med alla jävla kuksugare i tråden som inte kan hålla sig till ämnet. Låt moderatorerna hålla koll på reglerna, ni lallare strider minst lika mycket mot reglerna som inte håller er till topic och jag hoppas ert trams resulteras med minst en varning och en kaktus i arslet.

TS: Vad jag vet så finns det ingen sådan sida av _laglig_ natur där man kan handla cigaretter utan att behöva bekräfta med någon slags legitimation. Det är ändå rätt intressant hur allt fler har börjat handla sina mer 'nischade' produkter via nätet, på både gott och ont såklart. En del av oss här på flashback har rätt nyligen blivit påminda om hur snett nätverkshandel kan gå, och då faller poletten i slutändan på hur pass bra du har skyddat dig själv genom din dator (kryptering etc) för att undvika en massa onödig trubbel. Ha det i åtanke när du blir lite äldre i tankarna och ta aldrig din egna säkerhet för givet.
Citera
2013-10-12, 19:51
Medlem
Hasse.Hanssons avatar
Svar ja! Du kan beställa cigaretter från utrikes sidor utan några som helst problem. Här har du en sida som tar Paypal http://www.cheapcigarette.cc/ Var dock berred på att cigaretterna kommer näst nästa vecka typ vilken sida du än beställer ifrån. De kommer antagligen till dörren så var beredd. Förresten vet inte om sidan är grön men dom tar paypal iallafall!
Citera
2014-10-26, 13:05
Medlem
TobaksHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Det är så tråkigt med alla jävla kuksugare i tråden som inte kan hålla sig till ämnet. Låt moderatorerna hålla koll på reglerna, ni lallare strider minst lika mycket mot reglerna som inte håller er till topic och jag hoppas ert trams resulteras med minst en varning och en kaktus i arslet.

TS: Vad jag vet så finns det ingen sådan sida av _laglig_ natur där man kan handla cigaretter utan att behöva bekräfta med någon slags legitimation. Det är ändå rätt intressant hur allt fler har börjat handla sina mer 'nischade' produkter via nätet, på både gott och ont såklart. En del av oss här på flashback har rätt nyligen blivit påminda om hur snett nätverkshandel kan gå, och då faller poletten i slutändan på hur pass bra du har skyddat dig själv genom din dator (kryptering etc) för att undvika en massa onödig trubbel. Ha det i åtanke när du blir lite äldre i tankarna och ta aldrig din egna säkerhet för givet.
just därför får jag ställa mig här och va kuksugare ett tag..
låt "liten" röka,vem skulle annars göra det?
-jag vill väl också kunna luta mig tillbaka och kvittera ut min välförtjänta pension en dag och då behöver staten rökare så att det blir klirr i kassan.. Den enas bröd den andras...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in