Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-09, 01:40
  #1
Medlem
Hej

Som rubriken lyder undrar jag hur farligt det kan vara att bli smittad av sjukdom om man skulle slicka en tjej där nere? ?

Jag är en kille som gillar och njuter väldigt mycket av att slicka tjejer... det känns näääästan bättre än sex, fast inte

Skulle även veta hur man kan förbättra sin teknik inom området, har no några tips som ni killar använder? Hur gillar ni tjejer att bli slickade?

Men huvudfråga är egentligen hur stor chansen är att bli smittad av någon "allvarliga" sjukdom om man slickar en tjej. Har hört att på FKK brukar tjejer ge bj utan kondom, är inte det farligt (både för tjejen och killen) att bli smittad? Även där kan man slicka tjejer.

Ha det gÖtt.
Citera
2013-10-09, 01:46
  #2
Medlem
Ja, du kan bli smittad om du ger någon huvud.
Citera
2013-10-09, 01:50
  #3
Medlem
Varför är det mer "tillåtet" att slicka utan skydd och bli avsugen utan skydd än att ha sex utan kondom?

På FKK där det är kontroll på tjejerna och säkerheten har jag läst på fb att många suger av utan kondom, är inte det farligt? Och samma sak med att slicka en tjej.
Citera
2013-10-09, 02:08
  #4
Medlem
Kalmantos avatar
Vad är FKK?
Citera
2013-10-09, 02:14
  #5
Avstängd
Isterband1s avatar
Gladpack över hela fittan är vad som gäller. Better safe than sorry.
Citera
2013-10-09, 02:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmanto
Vad är FKK?

Prova att googla nästa gång, går mycket snabbare än o fråga

https://www.flashback.org/t1256377
Citera
2013-10-09, 03:24
  #7
Medlem
snuffomans avatar
Fyfan för att råka gå ner på en tjej med någon nasty sjukdom, bleeeurgh, jag hade våldtäktsgurglat munnen med en årsförbrukning Lysterine efter en sådan traumatisk upplevle
Citera
2013-10-09, 10:55
  #8
Avstängd
Burross avatar
Du kan helt klart smittas via oralsex men hur liten chansen är svårt att uppskatta men jag skulle inte rekommendera att göra det till en livsstil att varken slicka horor eller få avsugningar utan kondom...
Tänder du lite på att lira rysk roulette eller?
Citera
2013-10-09, 11:07
  #9
Medlem
Goldmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Championtip
Hej

... det känns näääästan bättre än sex, fast inte ...

Det kallas oxå sex.
Citera
2013-10-09, 11:09
  #10
Medlem
Goldmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Championtip

Jag är en kille som gillar och njuter väldigt mycket av att slicka tjejer... det känns näääästan bättre än sex, fast inte

Det kallas oxå sex. Och ja, du kan bli smittad.
Citera
2013-10-09, 11:26
  #11
Medlem
empoisonnes avatar
Det är väl ganska självklart att man kan åka på någon sjuka även vid oralsex? En sexuellt överförbar sjukdom är en sexuellt överförbar sjukdom.

Oskyddade sexuella aktiviteter, oavsett om de är orala, vaginala eller anala, med yrkesknullare är inte att rekommendera.
Citera
2013-10-09, 18:45
  #12
Medlem
Men hur ska man lägga stänga av suget och avstå ifrån att slicka?
Att gå runt med "gladplast" i fickan ifall man skulle få en homerun och dyka ner är inte så optimalt!

Jag har aldrig låta någon suga av mig utan kondom, better be safe than sorry
Brukar ni slicka med plastik på eller?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback